Constatări ale registrului național de pierdere în greutate. Contorizarea caloriilor sloppy te poate ajuta în continuare să slăbești


Contorizarea caloriilor sloppy te poate ajuta în continuare să slăbești Urmărirea oricărei mușchi care îți intră în gură sună obositor pentru o mulțime de oameni.

constatări ale registrului național de pierdere în greutate

Se simte că durează pentru totdeauna și înseamnă că te monitorizezi în permanență - și cine știe chiar câte grame cântărește o floretă de broccoli? Un nou studiu apărut în revista Obesity sugerează că de fapt durează mai puțin timp decât ai crede: doar aproximativ 23 de minute pe zi la început, în medie, scăzând la doar 15 minute odată ce ai obișnuit să numeri caloriile.

Dar chiar și 15 minute se pot simți ca o povară dacă faci ceva ce urăști. Deci, să nu ne concentrăm asupra timpului pierdere în greutate Erin Cracovia. Haideți să ne concentrăm pe o parte a caloriei, pe care o detestă o mulțime de oameni: nevoia de a vă urmări minuțios mâncarea.

Puțini oameni doresc să cântărească fiecare uncie de carne sau orez sau fructe pe care le consumă, iar pentru unii, acest moduri de slăbire eficiente nu este chiar posibil. Pentru acei oameni, acest studiu are câteva vești bune.

Oamenii care au pierdut cea mai mare greutate vărsând cel puțin zece la sută din masa lor corporală nu au fost neapărat cei care au petrecut cele mai multe minute pe zi pentru a-și lua dieta.

Ei au fost cei care s-au autentificat cel mai des. Studiul a utilizat un sistem online de urmărire a dietei, care putea monitoriza cât de des și pentru cât timp cei de participanți s-au conectat în cele șase luni în care au fost înscriși.

constatări ale registrului național de pierdere în greutate

Oamenii care ar continua să piardă mai puțin de cinci procente din greutatea lor categoria cea mai mică și-au folosit jurnalele alimentare de 2, 3 ori pe zi, în medie, în jur de 17 zile în prima lună. Cei care au pierdut cea mai mare greutate au fost înregistrați de 3, 2 ori pe zi și au făcut în medie 23, 7 zile.

Întrebare:

Până la șase luni, diferențele erau și mai mari. Membrii grupului cu cea mai mică pierdere în greutate aveau o medie de doar 1, 6 autentificări pe zi și făceau acest lucru doar nouă zile pe lună. Mai mult de jumătate dintre ei nu s-au autentificat deloc. Dar oamenii care au pierdut cel mai mult?

Și-au menținut mediile în sus. Deși timpul total petrecut în jurnal a scăzut de la 23, 3 la 16 minute pe zi, aceștia verifică în medie de 2, 7 ori și totuși înregistrau mai mult de 20 de zile din lună. După cum subliniază cercetătorii, constatări ale registrului național de pierdere în greutate constatări sunt în mare măsură în conformitate cu cercetările anterioare.

constatări ale registrului național de pierdere în greutate

În general, studiile privind pierderea în greutate constată că, cu cât o persoană își monitorizează mai frecvent greutatea și dieta, cu atât este mai probabil să piardă kilogramul semnificativ și să-l păstreze la distanță. Acest studiu s-a concentrat doar pe contorizarea caloriilor, dar studiile anterioare privind diferitele metode de dietă au descoperit același lucru.

  • Somatropină pentru pierderea de grăsime
  • Suma maximă acceptată de către furnizor pentru trimiterile poștale internaționale care fac obiectul serviciul contra ramburs este: Bulgaria — max.
  • Pierderi în greutate perioade lungi
  • Slabire sv650

Un studiu din în obezitatea de cercetare a descoperit că doar persoanele care și-au înregistrat aportul alimentar cel puțin 75 la sută din timp au pierdut o cantitate substanțială de greutate. Cei care au publicat mai puțin de jumătate din timp nu au făcut-o.

Un studiu suedez prospectiv privind dimensiunea corporală, compoziția corpului, diabetul zaharat și riscul de cancer de prostată Noiembrie Acest articol a fost actualizat Abstract Obezitatea poate fi asociată cu un risc crescut de cancer de prostată PCa. Conform unei ipoteze, obezitatea ar putea reduce riscul tumorilor non-agresive, crescând simultan riscul de cancer agresiv. Mai mult, adipozitatea centrală poate fi independent asociată cu riscul PCa; este de asemenea asociat cu diabetul zaharat, care poate influența riscul PCa. Am studiat asociațiile dintre înălțimea, compoziția corporală și distribuția grăsimilor, prevalența diabetului zaharat și riscul de PCA totală, agresivă și non-agresivă la 10 de bărbați inițial fără cancer în vârstă de ani din populația Malmö Diet și cohorta pentru cancer. Măsurătorile antropometrice și ale compoziției corpului, inclusiv impedanța bioelectrică pentru estimarea masei de grăsime, au fost efectuate de asistente medicale de studiu.

Toate aceste înregistrări pot părea epuizante, dar cercetările sugerează, de asemenea, că nu contează dacă acele jurnale alimentare sunt meticuloase sau nu. Un studiu realizat în în Journal of the American Dietetic Association a constatat că subiecții desemnați să țină jurnalele prescurtate au pierdut aceeași cantitate de greutate ca și cei direcționați să ia note alimentare detaliate.

Ceea ce conta era cât de multe înregistrări din jurnal făceau oameni Alte studii au descoperit în mod constant o corelație între frecvența monitorizării și pierderea în greutate.

Cercetătorii cred că acest lucru ar putea fi din mai multe motive.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

O opțiune este, desigur, faptul că persoanele extrem de motivate, care sunt susceptibile să țină pasul cu un jurnal alimentar obișnuit, sunt genul de oameni care pot face bine cu orice fel de tratament pentru pierderea în greutate, indiferent de cât timp îi durează fiecare intrare face. Cercetătorii din dietă cred însă că ar putea exista mai mult decât atât. În primul rând, monitorizarea frecventă vă face probabil mai conștienți de ceea ce mâncați și cum vă afectează greutatea, ceea ce face mai ușor să faceți alegeri nutriționale mai bune în zbor.

Contorizarea caloriilor sloppy te poate ajuta în continuare să slăbești

E ușor să-ți spui că o jumătate de bară de ciocolată în fiecare seară este un deloc nevinovat, iar altul să scrie că o consumi și să vezi cum îți afectează progresul Pentru altul, calcularea caloriilor dvs.

Jurnalul despre masa de prânz la cinci minute după ce ați mâncat, vă poate face mai probabil să vă amintiți exact ce aveți în cantitățile pe care le-ați avut.

Făcând toate jurnalele de seară, înseamnă că nu sunteți sigur cât de mult poate conține sandvișul dvs. Desigur, nimic din toate acestea nu înseamnă că ar trebui să te privezi de bare de ciocolată sau maioneză.

Una dintre concluziile cheie, consecvente în studii precum Registrul Național de Control al Greutății a fost că dietele extreme nu funcționează. Și în aceste zile, majoritatea lucrurilor pe care le numim diete sunt extreme.

Reducerea tuturor grăsimilor sau a tuturor carbohidraților vă face doar mai puțin probabil să vă respectați noul dvs. Când renunți la orice moft restrictiv pe care l-ai încercat, în general vei vedea că kilogramele revin. În schimb, nutriționiștii din toată lumea recomandă diete moderate cu planuri de masă echilibrate - mănâncă mai puține calorii în general, nu doar mai puține de un tip și o fac într-un mod care să te facă să te simți bine psihic și fizic.

Aplicațiile moderne vă pot ajuta în acest sens. Dacă aveți obiective de pierdere în greutate și decideți să începeți să numărați calorii, nu uitați că trebuie constatări ale registrului național de pierdere în greutate vă place metoda suficient pentru a continua să o faceți frecvent și constant.

Menținerea pierderii în greutate: Cine este cel mai mare ratat?

Nu stresați fiecare intrare minusculă dacă asta vă va stresa și mai ales nu dacă va declanșa obiceiuri alimentare nesănătoase. Pe termen lung nu va conta dacă acel broccoli din cartoful tău a fost cântărit sau de grame, sau dacă ați introdus exact brandul potrivit de bară de ciocolată sau dacă v-ați amintit să numărați uleiul de măsline, ați aruncat în salata.

Dacă vă monitorizați în mod regulat și păstrați un sentiment de ceea ce mâncați, dovezile sugerează că veți pierde la fel de multă greutate - sau chiar mai mult - decât oamenii care obsedează și renunță ulterior.

  • Ds slăbire odx
  • Abstract Context: Deși creșterea supraponderalității și a obezității în Statele Unite este bine documentată, întreținerea pe termen lung a pierderii în greutate LTWLM a fost explorată minim.
  • Condiții generale privind furnizarea serviciilor poștale - FAN Courier
  • CONTORIZAREA CALORIILOR SLOPPY TE POATE AJUTA ÎN CONTINUARE SĂ SLĂBEȘTI - SĂNĂTATE -
  • Cele mai bune băuturi îmbuteliate pentru pierderea în greutate
  • Rata de pierdere în greutate corporală