Pierdere în greutate fenilalanină


Chimia care stă la baza procesului — slăbește cu pmdd ceea ce compușii stimulează sau suprimă foamea și de ce — este totuși complexă și nu este înțeleasă pe deplin. L-fenilalanina, unul dintre cei nouă aminoacizi esențiali pe care corpul îi folosește pentru a construi proteine, pare să joace un rol în reglarea greutății, dar este nevoie de mai multe cercetări.

O omleta cu oua si legume.

arde sănătatea corpului sănătatea femeilor

L-fenilalanina este unul dintre aminoacizii care stimulează eliberarea de CCK. Dar nu se știe dacă consumul de mai mult L-fenilalanină va duce la o suprimare a apetitului mai mare sau dacă efectul CCK poate fi utilizat pentru a promova pierderea în greutate durabilă și pe termen lung. L-fenilalanină și dopamină L-fenilalanina este necesară pentru producerea aminoacidului tirozină.

arderea grăsimii omentum

Tirozina, la rândul său, ajută la sinteza dopaminei, un neurotransmițător eliberat atunci când te implici într-o activitate plăcută, cum ar fi consumul desertului tău preferat. Supraalimentarea sau consumul de alimente pentru îngrășare poate provoca o creștere a dopaminei. Când opriți activitatea — de exemplu, continuați o dietă — scăderea dopaminei pare să stimuleze pofta de mâncare și să conducă la creșterea în greutate.

Menținerea nivelului ridicat de dopamină ar putea ajuta la pierderea în greutate, dar studiile trebuie făcute cu oameni și nu se știe dacă consumul de mai multe fenilalanină va ajuta.

Acest aminoacid este foarte important pentru formarea neurotransmițătorilor, fiind astfel capabil să îmbunătățească memoria, să sporească capacitatea mentală și chiar să-și îmbunătățească starea de spirit. În plus, este încă un supresor natural al apetitului și uneori este folosit pentru a ajuta la dieta cu pierdere în greutate.

Citește și  Cum să slăbești folosind chakre și Reiki Cum să-ți crești aportul de L-fenilalanină Dacă doriți să vă creșteți aportul de L-fenilalanină ca parte a unei strategii de scădere în greutate, includeți în alimentația dvs.

Brânză elvețiană sau provolone, nuci precum arahide și migdale, pește pierdere în greutate fenilalanină coajă galbenă, sâmburi de semințe de floarea soarelui prăjite, carne de porc și carnea întunecată de pui sunt unele dintre cele mai bogate surse naturale de fenilalanină. Urmăriți aportul general — dacă adăugați pur și simplu aceste alimente în dieta dvs.

Suplimente cu L-fenilalanină Cheia pentru pierderea în greutate este simplă, spune Centrele pentru Controlul și Prevenirea Bolilor: ardeți mai multe calorii decât consumați prin reducerea aportuluiexercitând mai mult sau ambele. Chimia care stă la baza procesului - inclusiv ce compuși stimulează sau suprima foamea și de ce - este totuși complexă și nu este pe deplin înțeleasă. L-fenilalanina, unul dintre cele nouă aminoacizi esențiali pe care corpul tău le folosește pentru a construi proteine, pare să joace un rol în reglarea greutății, dar este nevoie de mai multe cercetări.

Există câteva modalități de a confirma că suplimentele nu sunt contaminate cu ingrediente potențial dăunătoare sau că conțin cantitatea de aminoacid publicizat. În plus, nu există studii care să demonstreze că utilizarea pe termen lung a fenilalaninei este o metodă sigură sau eficientă de pierdere în greutate.

mergi arzător de grăsimi vita

Suplimentarea cu fenilalanină poate interfera cu funcția medicamentelor precum levodopa sau medicamentele anti-psihotice. Nu încercați să includeți fenilalanina în strategia de administrare a greutății dvs.

În ciuda faptului că daunele cauzate de un aditiv alimentar sunt dovedite este vorba de consumul excesiv de produseacesta continuă să fie utilizat nu numai în industria alimentară.