Menținerea cu succes a pierderii în greutate. Cauți inspirație pentru gustări sănătoase?


Linia de jos Din păcate, multe persoane care pierd în greutate ajung să o recupereze.

menținerea cu succes a pierderii în greutate

Cu toate acestea, nu lăsa acest lucru să te descurajeze. Există o serie de modalități dovedite științific prin menținerea cu succes a pierderii în greutate puteți menține greutatea, de la exercițiu la controlul stresului 1.

Aceste 17 strategii ar putea fi doar ceea ce aveți nevoie pentru a sugera statisticile în favoarea dvs.

De ce oamenii își revin în greutate

De ce oamenii își revin în greutate Există câteva motive comune pentru care oamenii recuperează greutatea pe care o pierd. Ele sunt în cea mai mare parte legate de așteptări nerealiste și sentimente de privațiune.

Diete restrictive: Restricțiile calorii extreme vă pot încetini metabolismul și pot schimba hormonii de reglare a apetitului, care sunt ambii factori care contribuie la redobândirea greutății 2. Gresala mentalitate: Când te gândești la o dietă ca la o soluție rapidă, mai degrabă decât la o soluție pe termen lung pentru a-ți îmbunătăți sănătatea, vei fi mai probabil să renunți și să recuperezi greutatea pe care ai pierdut-o.

Lipsa obiceiurilor durabile: Multe diete se bazează pe puterea de voință, mai degrabă decât pe obiceiurile pe care le poți încorpora în viața ta de zi cu zi.

Ele se concentrează mai degrabă pe reguli, decât pe schimbări ale stilului de viață, care vă pot descuraja și preveni menținerea greutății.

Cum sa slabesc sanatos??🤔

Rezumat: Multe diete sunt prea restrictive cu cerințe cu care este greu de ținut. În plus, multe persoane nu au mentalitatea potrivită înainte de a începe o dietă, ceea ce poate duce la redresarea greutății.

menținerea cu succes a pierderii în greutate

Exercițiu des Exercitarea periodică joacă un rol important în menținerea greutății. Vă poate ajuta să vă ardeți câteva calorii în plus și să vă creșteți metabolismul, care sunt doi factori necesari pentru a realiza echilibrul energetic 3, 4. Când ești în echilibru energetic, înseamnă că arzi același număr de calorii pe care le consumi.

MENTINEREA SCADERII IN GREUTATE

Drept urmare, greutatea ta este mai probabil să rămână la fel. Mai multe studii au descoperit că persoanele care fac cel puțin de minute de activitate fizică moderată pe săptămână 30 minute pe zi după ce au pierdut în greutate, sunt mai predispuse să își mențină greutatea 5, 6, 7.

  • Ce este o pierdere sănătoasă în greutate? | Construct Expo-Antreprenor
  • 7 pași pentru menținerea pierderii în greutate - Natur House
  • Știri și sfaturi în nutriție 8 combinatii alimentare care contribuie la pierderea in greutate Modul in care combinam alimentele face ca acestea sa aiba un gust mai bun, dar poate determina si scaderea sau cresterea in greutate.
  • Scădere în greutate 6 kg
  • Îndepărtați pleoapa superioară grasă
  • Ghrp 6 pentru pierderea in greutate

În unele cazuri, pot fi necesare chiar și niveluri mai ridicate de activitate fizică pentru menținerea cu succes a greutății. Un examen a concluzionat că o oră de exercițiu pe zi este optimă pentru cei care încearcă să mențină pierderea în greutate 1.

Este important să rețineți că exercițiile fizice sunt cele mai utile pentru menținerea greutății atunci când sunt combinate cu alte modificări ale stilului de viață, inclusiv respectarea unei diete sănătoase 8.

Solicită informatii gratuit

Rezumat: Exercitarea timp de cel puțin 30 de minute pe zi poate promova menținerea greutății, ajutând la echilibrarea caloriilor și a caloriilor arse. Încercați să mâncați micul dejun în fiecare zi Mâncarea micului dejun vă poate ajuta cu obiectivele dvs.

Mâncătorii de mic dejun tind să aibă obiceiuri mai sănătoase în general, cum ar fi exercitarea mai multă și consumul de mai multe fibre și micronutrienți 9, 10, Mai mult, consumul dejun este unul dintre cele mai frecvente comportamente raportate de persoanele care au succes în menținerea pierderii în greutate 1. Cu toate acestea, în timp ce persoanele care mănâncă micul dejun par să aibă un mare succes în menținerea pierderii în greutate, dovezile sunt mixte.

Cele 17 cele mai bune moduri de a menține pierderea în greutate

Studiile nu arată că săritul micului dejun duce automat la creșterea în greutate sau la obiceiuri alimentare mai rele 13, 14, De fapt, săritul micului dejun poate chiar ajuta unii oameni să își atingă obiectivele de pierdere în greutate și de menținere în greutate Acesta poate fi unul dintre lucrurile care se potrivesc individului.

Dacă simțiți că menținerea cu succes a pierderii în greutate de mic dejun vă ajută să vă respectați obiectivele, atunci cu siguranță ar trebui să îl mâncați. Dar dacă nu îți place să mănânci micul dejun sau nu îți este foame dimineața, nu ai rău în a-l sări. Rezumat: Cei care mănâncă micul dejun tind să aibă obiceiuri mai sănătoase în general, ceea ce îi poate ajuta să își mențină greutatea.

menținerea cu succes a pierderii în greutate

Cu toate acestea, sărirea micului dejun nu duce automat la creșterea în greutate. Mănâncă o mulțime de proteine Mâncarea multă proteină vă poate ajuta să vă mențineți greutatea, deoarece proteina vă poate ajuta să reduceți pofta de mâncare și să promovați plinătatea 16, 17, Proteinele crește nivelul anumitor menținerea cu succes a pierderii în greutate din organism care induc sațietate și sunt importante pentru reglarea greutății.

menținerea cu succes a pierderii în greutate

De asemenea, s-a demonstrat că proteina reduce nivelul de hormoni care cresc foamea 19, Efectul proteinei asupra hormonilor și plenitudinii tale poate reduce automat numărul de calorii pe care le consumi pe zi, ceea ce este un factor important în menținerea greutății Mai mult, proteina necesită o cantitate semnificativă de energie pentru ca organismul să se descompună. Prin urmare, consumul regulat poate crește numărul de calorii pe care le arzi în timpul zilei 18, Rezumat: Proteinele pot beneficia de menținerea greutății prin promovarea plinătății, creșterea metabolismului și reducerea aportului total de calorii.

10 comentarii

Se cântărește în mod regulat Monitorizarea greutății dvs. Acest lucru se datorează faptului că vă poate face conștient de progresul dvs. Cei care se cântăresc pot mânca, de asemenea, mai puține calorii pe parcursul zilei, ceea ce este util pentru menținerea pierderii în greutate 26, Într-un studiu, oamenii care s-au cântărit singuri șase zile pe săptămână, au consumat în medie cu de calorii mai puțin pe zi decât cei care și-au monitorizat greutatea mai puțin Cât de des te cântărești este o alegere personală.

Unii consideră că este util menținerea cu succes a pierderii în greutate cântărească zilnic, în timp ce alții își verifică mai mult greutatea o dată sau de două ori pe săptămână. Rezumat: Auto-cântărirea poate ajuta la menținerea greutății, ținându-vă la curent cu progresele și comportamentele dvs. Fiți atenți la aportul dvs. Mâncarea prea multor carbohidrați rafinați, cum ar fi pâine albă, paste albe și sucuri de fructe, poate fi în detrimentul obiectivelor dvs.

Aceste alimente au fost dezbrăcate de fibra lor naturală, care este necesară pentru a promova plinătatea. Dietele cu conținut scăzut de fibre sunt asociate cu creșterea în greutate și obezitate 27, 28, Limitarea aportului global de carbohidrați vă poate ajuta, de asemenea, să vă mențineți pierderea în greutate. Mai multe studii au pierdere în greutate yamaha wr250r că, în unele cazuri, cei care urmează dietele cu conținut scăzut de carbohidrați după pierderea în greutate menținerea cu succes a pierderii în greutate mai multe șanse să mențină greutatea pe termen lung 30, În plus, persoanele care urmează diete cu conținut scăzut de glucide sunt mai puțin susceptibile să mănânce mai multe calorii decât arde, ceea ce este necesar pentru menținerea greutății Rezumat: Limitarea aportului de carbohidrați, în special a celor rafinate, poate contribui la prevenirea recuperării greutății.

Ridicare greutăți Masa musculară redusă este un efect secundar comun al pierderii în greutate Acesta vă poate limita capacitatea de a vă menține în greutate, deoarece pierderea mușchilor vă reduce metabolismul, ceea ce înseamnă că vă arde mai puține calorii pe parcursul zilei Efectuarea unui tip de antrenament de rezistență, cum ar fi ridicarea greutăților, poate ajuta la prevenirea acestei pierderi de mușchi și, la rândul său, la păstrarea sau chiar la îmbunătățirea ratei metabolice.

8 combinatii alimentare care contribuie la pierderea in greutate

Studiile arată că cei care ridică greutăți după pierderea în greutate au mai multe șanse să mențină greutatea prin menținerea masei musculare 6, 35, 36, Pentru a primi aceste beneficii, este recomandat să te implici într-un antrenament de forță cel puțin de două ori pe săptămână. Regimul dumneavoastră de antrenament ar trebui să lucreze toate pierde grăsime la 60 de ani musculare pentru rezultate optime Rezumat: Creșterea greutăților cel puțin de două ori pe săptămână poate ajuta la menținerea greutății prin păstrarea masei musculare, ceea ce este important pentru a menține un metabolism sănătos.

Fii pregătit pentru întârzieri Întârzierile sunt inevitabile în călătoria dvs. Pot exista momente în care renunți la o dorință nesănătoasă sau săriți un antrenament.

8 combinatii alimentare care contribuie la pierderea in greutate

Cu toate acestea, alunecarea ocazională nu înseamnă că ar trebui să îți arunci obiectivele pe fereastră. Pur și simplu mergeți mai departe și urmăriți cu alegeri mai bune. De asemenea, vă poate ajuta să planificați în avans situațiile pe care le cunoașteți vor face o alimentație sănătoasă provocatoare, cum ar fi o vacanță viitoare sau o vacanță. Rezumat: Este foarte probabil să întâlniți o întârziere sau două după pierderea în greutate.

  • 8 combinatii alimentare care contribuie la pierderea in greutate
  • MENTINEREA SCADERII IN GREUTATE - Doctor Info Ro
  • In timp ce programele de scadere a greutatii s-au dovedit a avea succes, mentinerea scaderii a ramas o problema in ciuda utilizarii a numeroase strategii de schimbare a comportamentului.
  • CELE 17 CELE MAI BUNE MODURI DE A MENȚINE PIERDEREA îN GREUTATE - FITNESS -
  • Scădere în greutate și bpm
  • Portarul de hochei pierde în greutate
  • Slăbind Japonia

Puteți depăși dezavantajele planificând înainte și revenind imediat pe traseu. Respectați-vă planul pe toată durata săptămânii chiar și în weekend Un obicei care duce adesea la redobândirea greutății este consumul sănătos în zilele săptămânale și înșelatul în weekend.

Această mentalitate îi duce adesea pe oameni să se descurce pe mâncare, care poate compensa eforturile de menținere a greutății.