Sfaturi de pierdere în greutate feminin


Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Costul de dieta pentru femeile de fitness Studiile clinice examinează adesea pierderea în greutate din jurul epidemiei de obezitate. Dar femeile active care au o greutate normală implicate în fitness și culturism?

  • Știri și sfaturi în nutriție 8 combinatii alimentare care contribuie la pierderea in greutate Modul in care combinam alimentele face ca acestea sa aiba un gust mai bun, dar poate determina si scaderea sau cresterea in greutate.
  • Cat de slaba Pierdere in Greutate afecteaza Culturism feminin
  • Cum să pierzi grăsimea inferioară a spatelui / șoldului

Găsirea unor informații fiabile pentru femeile care doresc să piardă în greutate în scopuri competitive este un proces dificil. Potrivit recenziilor experților, studiile lipsesc și ceea ce este acolo sunt materiale datate de slabă calitate. Femeile atletice cu greutate normală simt că implicațiile pentru sănătate ale dietei în jos sunt un subiect important la fel de demn de cercetare clinică.

rata de carbohidrati pentru a pierde în greutate

Ei vor să știe ce se întâmplă cu corpul lor, cu scăderea severă în greutate și scăderea grăsimii corporale. Este sigur? Multe întrebări și preocupări pentru aceste femei au rămas fără răspuns până acum. Cercetatorii au luat timp pentru a examina efectele pierderii grave severe asupra competitorilor activi de fitness.

Acestea se adresează în mod specific schimbărilor în compoziția corporală și funcția hormonală pe o perioadă de trei sau patru luni de dietă în jos. Cercetarea Recrutarea pentru studiu a fost redusă la 50 de femei tinere sănătoase, care au fost competitori internaționali ai Federației Internaționale de Culturism și Fitness IFBB.

sfaturi de pierdere în greutate feminin pierdere în greutate eter

Voluntarii au fost împărțiți în două grupuri de 27 dieteze femei și 23 de participanți la control. Durata cercetării a fost împărțită în următoarele categorii tipice pentru pregătirea concursului : Dieting în jos sau faza de tăiere aproximativ 20 de săptămâni : Grupul de dieta a scăzut caloriile cu 30 la sută și exerciții modificate.

Grupul de control a menținut sfaturi de pierdere în greutate feminin aportul de nutrienți, cât și exercițiile fizice. Faza de recuperare aproximativ 19 săptămâni : Grupul de dietă a crescut caloriile înapoi la valorile inițiale inițiale.

Toate femeile au suferit o muncă intensă în laborator și scanează corpul clinic înainte și după terminarea studiului.

8 combinatii alimentare care contribuie la pierderea in greutate

Testul de evaluare a testelor a inclus scanarea DXA, bioimpedanța, pielea, tensiunea arterială și măsurarea forței musculare.

Concurenții au avut un fond puternic de formare de rezistență și s-au antrenat cu propriile lor programe în timpul studiului. Participanții la grupul de dietă au urmat antrenamentele de rutină deseori folosite de culturisti.

sfaturi de pierdere în greutate feminin este rubarb bun pentru pierderea în greutate

Rutinele separate se concentrează asupra grupurilor musculare individuale pentru fiecare sesiune de antrenament. Sesiunile de instruire au durat între 40 și 90 de minute. Participanții au practicat, de asemenea, rutinele care fac parte din formarea lor.

Ritinele HIIT au durat aproximativ 20 de minute, iar aerobica cu intensitate redusă de obicei de minute.

sfaturi de pierdere în greutate feminin levisul slăbește perfect drept

Toți participanții s-au abținut de la exercițiul HIIT în timpul săptămânii de concurs și au folosit doar aerobic de intensitate mai mică. Majoritatea femeilor au preferat formarea separată de cardio și rezistență, astfel încât au efectuat două antrenamente diferite pe zi. Cea mai mare reducere a fost sub formă de carbohidrați pentru grupul de dietă. Înainte de dieting, participanții la dietă au consumat zilnic aproximativ de grame de carbohidrați și au scăzut zilnic până la de grame.

Această valoare a fost crescută ușor peste valoarea inițială g pe zi în timpul săptămânii concurenței, în încercarea de a reaproviziona magazinele cu glicogen pierdere în greutate kvitova. Adăugarea de carbohidrați înapoi în dietă oferă țesutului muscular un aspect mai plin, pe măsură ce apa este returnată țesutului deshidratat.

  • Inițiatorul proiectului FreeRider.
  • Pin on Articole
  • Simptome de scădere în greutate

Potrivit studiului, consumul total de energie calorică pentru grupul de dietă ar putea fi defalcat în felul sfaturi de pierdere în greutate feminin Faza pre-dieta: calorii Faza dieta: calorii Faza de recuperare: revenirea la valorile inițiale sau pre-dieta Durata antrenamentului și durata au rămas constante pentru grupul de control.

Cu toate acestea, grupul de dietă a implementat o intensitate sau o durată de formare variată, în funcție de faza de dietă. În mod obișnuit, concurenții de fitness utilizează o perioadă de reducere în timpul săptămânii concurenței.

Acest lucru înseamnă pur și simplu că concurenții reduc, modifică sau elimină antrenamentele normale în încercarea de a îmbunătăți estetica și tăria corpului.

Grupul de dietă și-a redus timpul de antrenament și a crescut sesiunile săptămânale aerobice în perioada de cercetare. Rezultatele cercetării Ce au descoperit cercetătorii și cum afectează pierderea severă a greutății un concurent de sex feminin sau un culturist?

Corpul tău este o mașină inteligentă

Rezultatele cercetărilor au arătat că grupul de dietă a reușit să reducă cu succes masa corporală și procentul total de grăsimi corporale. Procentul de grăsimi corporale pentru toți participanții a revenit la valorile inițiale sau inițiale în timpul fazei de recuperare. Cu toate acestea, măsurătorile utilizând bioimpedanța, pielea și ultrasunetele au arătat o ușoară scădere a masei musculare. În medie, arată că toți concurenții au o scădere semnificativă a masei de grăsime și majoritatea dintre ele o ușoară scădere până la nici o schimbare a mușchiului slab.

Veste excelenta pentru femeile ingrijorate de pierderea muschilor in timpul fazei de dieta. Limita izometrică și explozivă a piciorului a fost menținută în timpul fazei de dietă pentru ambele grupuri. Cu toate acestea, dieta a arătat o scădere a rezistenței pentru presa de laborator comparativ cu grupul de control.

Rezultatele funcției hormonale nu au fost la fel de pozitive pentru femeile dieting. Testele de sânge au arătat scăderea leptinei, a testosteronului și a estradiolului pentru acea dietă comparativ cu grupul martor.

Noi evaluări

Leptinul ajuta la reglarea echilibrului energetic, a depozitelor de grasimi si a semnalelor de satietate atunci cand mancam. Testosteronul și estradiolul sunt principalii hormoni sexuali care controlează caracteristicile masculine și feminine. Scăderea hormonilor sexuali, în special estradiolul estrogenula determinat multe dintre femeile dieting să întâmple nereguli menstruale sau amenoree fără perioadă. Nivelurile de leptină și estradiol au revenit la normal în timpul fazei de recuperare, dar, din păcate, testosteronul a rămas sub valorile normale.

Testosteronul scăzut la femei poate afecta negativ sănătatea sexuală, libidoul, energia și starea de spirit.

8 combinatii alimentare care contribuie la pierderea in greutate

Nivelul hormonului stimulator tiroidian TSH a rămas în intervalul normal, dar T3 triiodotironina a scăzut pentru grupul de dietă. T3 este produs de glanda tiroidă, iar nivelele scăzute pot indica hipotiroidism sau înfometare. Acest hormon joacă sfaturi de pierdere în greutate feminin rol important în reglarea temperaturii corpului, a metabolismului și a ritmului cardiac. Cercetătorii au arătat că T3 a rămas scăzut în timpul fazei de recuperare și a sugerat un timp mai îndelungat de aport caloric crescut pentru grupul de dietă.

O perioadă de recuperare crescută ar contribui la reducerea riscului de modificări și dezechilibre hormonale pe termen lung. Alte probleme de sănătate și informații Un alt studiu a examinat dependența de exerciții fizice și dismorfismul muscular al culturarilor de sex feminin.

Problemele legate de imaginea corporală și nemulțumirea pot deveni o problemă în sport, cum ar fi culturismul. Dotarea pentru perfecțiunea corpului împinge unii ridicători de sex feminin și masculin să dezvolte o abordare obsesivă a culturismului, care este dăunătoare din punct de vedere psihologic.

Sportul preferat pentru pierderea în greutate? | FreeRider

Se pare că producătorii de cultură competitivă de sex feminin sunt mai expuși riscului de a dezvolta dependența de exerciții fizice sau de dismorfismul muscular în comparație cu femeile care se ridică în mod recreat.

Exercitarea dependenței ED : pofta compulsivă pentru exerciții care conduc la comportamente excesive de exercițiu, fără a ține cont de posibilele consecințe negative asupra sănătății. Dizmorfia musculară MD : opusul anorexiei nervoase și uneori denumită bigorexie.

sfaturi de pierdere în greutate feminin garderoba de slabire

Un constructor de corp cu MD crede că sunt prea subțiri sau subdezvoltați când sunt de fapt destul de mari și musculoși. Alte cercetări au arătat că mâncarea dezordonată poate deveni o problemă pentru sportivii care participă la sportul de construcție slabă. Culturarii de sex feminin si competitorii de fitness sunt expusi unui risc mai mare de a introduce comportamente manante restrictive si dezordonate. Acest lucru se datorează parțial oricărei îndrumări nutriționale necorespunzătoare sau lipsite de experți.

Lucrul cu un dietetician înregistrat RD specializat în hrana sportivă este recomandat să ajute sportivii să implementeze metode de instruire adecvate și sigure.

Un alt studiu a arătat că dieta extremă prelungită este adesea asociată cu nivelurile nesănătoase de grăsime corporală, scăderea masei musculare și scăderea densității osoase. Sa sugerat că recuperarea de subnutriție ar putea fi lentă și dificilă.

Sunt recomandate studii suplimentare pentru a obține informații mai convingătoare despre efectele dietei și recuperării asupra femelelor normale cu greutate activă. Având în vedere că femeile de fitness competitive participă de obicei la mai multe competiții, sunt necesare mai multe cercetări privind dieta extremă repetitivă și efecte negative pe termen lung asupra sănătății.

Rezumatul cercetării și Takeaway Femeile care se pregătesc pentru competiții de fitness și culturism doresc să - și piardă greutatea și să mențină mușchiul. Sfaturi de pierdere în greutate feminin cercetare a indicat unele pozitive și negative la pierderea severă în greutate, încercând să realizeze aceste obiective.

sfaturi de pierdere în greutate feminin pierdeți în greutate în călătoria rutieră

Următoarele puncte sfaturi de pierdere în greutate feminin ghișee valoroase: Masele musculare au scăzut, în general, în general, în majoritatea femeilor, dieting pentru competiție.

O scădere semnificativă a masei de grăsime a fost realizată de toți participanții la dietă. Funcția musculară și puterea au fost bine conservate în timpul fazei de dietă. Nivelurile hormonului leptinului au revenit la valorile normale la toate femeile în timpul fazei de recuperare.

Estradiolul estrogenul a revenit la nivelurile normale la toate femeile în sfaturi de pierdere în greutate feminin fazei de recuperare. Nivelurile de testosteron au rămas sub valorile normale chiar și în timpul fazei de recuperare.

Femeile ar trebui să continue o fază de recuperare mai lungă cu creșterea caloriilor până când hormonul T3 și testosteronul se vor reîntoarce la niveluri normale. Un cuvânt din Sportul de culturism feminin și fitness sportiv continuă să crească în popularitate. Multe femei sunt gata să se angajeze la nivelul următor și doresc să fie bine informate cu privire la acest subiect.

Puteți fi gata să sfaturi de pierdere în greutate feminin sfaturi de pierdere în greutate feminin pas, dar vă simțiți neliniștiți în legătură cu procesul de dietă și posibilele consecințe asupra sănătății.

Constatările pozitive ale cercetării arată că dietele pot pierde unele grăsimi și pot menține masa musculară, dar cu costul dezechilibrelor hormonale cu implicații pe termen lung necunoscute și, eventual, o pierdere a forței musculare. Ca și culturist feminin sau competitor de fitness, va fi important să stați la curent cu cercetarea. Înainte de a face alegerea de a începe pregătirea pentru fitness sau culturism competitiv, consultanța cu un specialist în domeniul nutriției sportive poate fi, de asemenea, benefică.

sfaturi de pierdere în greutate feminin Iisus mă ajută să slăbesc