Cum să arzi grăsime și pierderea în greutate, 15 alimente care contribuie la arderea grăsimilor


Din fericire, putem învăța de la oamenii de succes.

Pentru a preveni pierderea prea multă, există anumite planuri de dietă și tipuri de exerciții fizice care vă pot ajuta să pierdeți în greutate, să ardeți grăsimi și să vă mențineți masa musculară. Pierderea în greutate sigură este considerată a pierde aproximativ una până la două kilograme pe săptămână. Caloriile prea mici pentru vârsta, sexul sau nivelul de activitate vă pun în pericol de pierdere de masă musculară, deoarece nu consumați substanțe nutritive adecvate pentru ca organismul să funcționeze normal.

Nu tăiați mai mult decât asta. Când tăiați calorii, vă limitați câtă proteină puteți consuma pe parcursul zilei. Nu consumați mai puțin de această cantitate. Completează fructe și legume. Ambele grupuri alimentare sunt destul de scăzute în calorii, dar bogate în nutrienți și pot oferi o cantitate suplimentară pentru dieta ta.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Acest lucru poate ajuta la un plan de masă cu calorii mai scăzut și mai plin și mai satisfăcător. Pentru a îndeplini aceste recomandări, cel mai probabil va trebui să consumați fructe sau legume la fiecare masă. Consumați zilnic două-trei porții de carbohidrați. Urmând o dietă mai scăzută în carbohidrați vă poate ajuta să pierdeți mai rapid în greutate și să pierdeți mai multe grăsimi în comparație cu dietele cu conținut scăzut de grăsimi sau doar cu dietele cu conținut scăzut de calorii.

În funcție de dieta dvs.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Cu cât ai mai puțină cantitate de carbohidrați în alimentația ta, cu atât alegerile tale alimentare vor fi mai restrictive. Carbohidrații se găsesc în numeroase grupuri alimentare, inclusiv: cereale, fructe, legume cum să arzi grăsime și pierderea în greutate, lactate și leguminoase.

Consumați doar una până la trei porții din acestea zilnic pentru a sprijini pierderea în greutate. Citiți pachete sau folosiți un jurnal alimentar pentru a afla câte carbohidrați sunt în alimentele pe care le mâncați.

Deși este sigur pentru adulții sănătoși în general, urmând o dietă cu conținut scăzut de carbohidrati s-ar putea să nu fie adecvat pentru toată lumea. Luați în considerare suplimentele proteice. Suplimentele proteice sunt băuturi cu un nivel redus de calorii și cum să arzi grăsime și pierderea în greutate în proteine.

Are toți aminoacizii esențiali de care corpul dvs. Dacă aveți alergie la zer sau nu doriți să utilizați zer, luați în considerare utilizarea unei alte surse de proteine. Oul și proteina de soia sunt alternative adecvate. Suplimentele proteice s-au dovedit a fi deosebit de eficiente la menținerea și chiar la construirea masei musculare slabe atunci când sunt consumate după un antrenament. De asemenea, nu amestecați o mulțime de ingrediente sau ingrediente bogate în calorii, care cresc nivelul caloric total al suplimentului.

Acest lucru poate provoca creștere în greutate dacă adaugă prea multe calorii la dieta ta. Puteți cumpăra suplimente proteice la o varietate de magazine. Menținerea masei musculare cu exerciții fizice Faceți exerciții cardio de trei-cinci ori pe săptămână. O parte cheie a pierderii de grăsime este exercițiul fizic. Exercitiile cardiovasculare cardio sau aerobic ajuta corpul tau sa arda calorii si iti pot sprijini pierderea in greutate. Vizează aproximativ de minute de cardio în fiecare săptămână.

cum să arzi grăsime și pierderea în greutate dms slăbire

În slăbește la vârsta de 4 luni ideal, exercițiul efectuat ar trebui să fie la intensitate moderată. Aceasta este orice activitate care îți ridică ritmul cardiac și respirația până la un nivel în care îți este încă confortabil să spui propoziții scurte, fără să te oprești pentru respirație.

Antrenamentul la intervale este o combinație de antrenament de forță și cardio în explozii scurte de exerciții de intensitate înaltă și moderată. Puteți face aceste tipuri de activități pentru o perioadă mai scurtă de timp. Studiile arată că acest tip de activitate ajută la susținerea pierderii de grăsime. O parte crucială în pierderea de grăsime și întreținerea masei musculare este antrenamentul de forță.

cum să arzi grăsime și pierderea în greutate pierderea în greutate metabolică

Antrenamentul consistent în greutate ajută la prevenirea pierderii de masă musculară și poate crește cantitatea de masă musculară slabă. Antrenamentul de forță ar trebui să se facă timp de aproximativ de minute pe sesiune.

Asigurați-vă că funcționați: miez spate, abs și glutepiept, brațe și picioare. Activitățile de formare a forței includ: ridicarea greutății, exerciții izometrice și clase precum yoga sau pilates. Dacă începeți doar cu greutăți sau antrenament de forță, începeți cu greutăți mici și câteva repetări. Nu începeți cu greutăți excesiv de mari sau cu trenul pentru perioade lungi de timp - acest lucru ar putea provoca vătămări.

Limitați frecvența de antrenament pentru fiecare grupă musculară la maximum două zile la cel mult. Fiecare grup de mușchi specific trebuie stimulat direct de una până la două ori pe săptămână pentru a permite timpul de recuperare complet [17].

  • Cum să arzi grăsimi saturate
  • Jung hae în pierderea în greutate

X centre sursă de încredere pentru controlul și prevenirea bolilor Institutul principal de sănătate publică din SUA, condus de Departamentul de sănătate și servicii umane Accesați sursa Includeți suficiente zile de odihnă. Luarea unei zile sau a două zile de odihnă în timpul săptămânii vă va ajuta corpul să se redreseze și să continue să mențină și să construiască masa musculară slabă.

Este important să decolați atât antrenamentul cardio, cât și cel de forță pe tot parcursul săptămânii. Permiteți timp de aproximativ 24—48 de ore de timp între ședințele de antrenament de forță.

Zilele de odihnă nu ar trebui să includă multă ședere sau așezat. Ar trebui să efectuați activitate de intensitate foarte ușoară și activitate de restaurare.

cum să arzi grăsime și pierderea în greutate cum să slim în jos oblic extern

Puteți face: mersul pe jos, o plimbare pe bicicletă pe îndelete sau yoga de restaurare. Concentrați-vă pe alimentarea și recuperarea corespunzătoare. Când faceți o dietă, vă pregătiți și vizați menținerea sau construirea masei musculare, este important să vă concentrați pe o nutriție adecvată imediat înainte și după un antrenament. Înainte de un antrenament, este ideal să consumi o mulțime de lichide hidratante și, de asemenea, o masă mică bogată în carbohidrați.

Acest lucru ar trebui să fie consumat cu cel puțin 30 de minute înainte de antrenamentul dvs. Gustăriile prealabile includ: un bol mic de fulgi de ovăz, bucățică mică de fructe, iaurt individual sau o porție de biscuiti de grâu integral.

cum să arzi grăsime și pierderea în greutate arde-ți grăsimea cu mine kei

Imediat după un antrenament, este important să continuați să beți lichide hidratante. Această combinație, în special, ajută mușchii să se recupereze.

Încercați să mâncați în termen de 60 de minute de la finalizarea antrenamentului.

15 alimente care contribuie la arderea grăsimilor

Gustări post-work out includ: chipsuri de hummus și pita de cereale integrale, măr mic și unt de arahide, lapte de ciocolată, amestec de urme cu fructe uscate și nuci sau un smoothie de fructe cu adaos de pudră proteică. Pierderea mușchilor reduce volumul brațului?

Ar trebui să pierdeți o parte mai mare dacă pierdeți mușchi, dar nu la fel de mult dacă pierdeți grăsime. Cum pot pierde grăsimea din burtă fără să-mi pierd forma picioarelor sau a fundului? Este greu de spus. Trebuie să urmați recomandarea acestui articol.

Faceți exerciții cardiovasculare patru-cinci zile pe săptămână și antrenamentele de rezistență două-trei zile pe săptămână.

15 alimente care contribuie la arderea grăsimilor

Trebuie să vă mențineți aportul de proteine, precum și carbohidrații complecși. Încercați și eliminați zahărul din dieta dvs.

  • Cum să slăbești într-o lună
  • Pierderea în greutate metabolismul lent

Funcționează asta pentru un copil de 13 ani? Da, dar fiți siguri că nu mâncați mai puțin de de calorii pe zi. Cum să arzi grăsime și pierderea în greutate crești, deci corpul tău are nevoie de energie! Dacă ești activ și atunci va trebui să mănânci și mai cum să arzi grăsime și pierderea în greutate.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

O să facă mai mult rău decât bine. Mâncați și o dietă sănătoasă, proteică și bogată în legume. Ce efect va avea bananele asupra corpului meu? Bananele sunt uimitoare după antrenament, deoarece sunt metabolizate rapid, cum să arzi grăsime și pierderea în greutate mușchii dvs.

Limitați-vă la porții de fructe pe zi și consumați dimineața sau după antrenament. Cum pot pierde greutatea coapsei? Pierdeți grăsime totală. Nu puteți face reducerea spotului. Cu toate acestea, ghemuțele, lungi și presele picioarelor le pot oferi o formă mai bună, astfel încât acestea să pară mai subțiri. O dietă în stil militar provoacă pierderi musculare? Nu, o dietă în stil militar este cea mai sănătoasă dietă, dar trebuie să o asociați cu antrenamente obișnuite pentru ca aceasta să fie eficientă.

Cum pot pierde grăsimea din stomac fără să-mi pierd sânii? Nu este posibil să alegeți și să alegeți unde se pierde grăsimea din corp în timpul pierderii de grăsime. Mărimea și forma sânului depinde de: 1. Unele persoane au mai mult de un țesut decât celălalt, ceea ce poate afecta drastic dimensiunea sânilor lor, în funcție de procentul de grăsime din corp.

Dacă vreau să câștig mușchi și să pierd grăsime, cât timp trebuie să lucrez și câte ședințe pe săptămână? Încercați să ridicați greutățile în fiecare zi timp de 20 - 30 minute și faceți cardio 5 - 6 zile pe săptămână pentru aceeași perioadă de timp. Câte ore trebuie să lucrez zilnic dacă nu vreau să pierd mușchi? Dacă nu sunteți în căutarea creșterii musculare și obiectivul dvs. Este o idee bună să cântărești și să faci cardio în aceeași zi?

Cum fac dietă și fac exerciții fizice atunci când vreau să pierd grăsime din burtă și să câștig mușchi?

cum să arzi grăsime și pierderea în greutate xarelto slăbește

Înainte de a face orice modificări la dieta dvs. Vor putea să vă spună ce este sigur și potrivit pentru dvs. De asemenea, vorbiți cu medicul dumneavoastră înainte de a începe o nouă rutină de exerciții. Pierderea în greutate lentă și constantă este cea mai bună abordare pentru menținerea masei musculare slabe în timpul dietei.

Vezi si.