Conservarea pierderii în greutate a masei


conservarea pierderii în greutate a masei

Antrenamentul cu greutăți conservarea pierderii în greutate a masei pentru conservarea masei musculare la adulții cu suprapondere sau obezitate © Autor: Acasandrei Mihaela, Nutriționist - Dietetician Exercițiile de tip cardio constituie cea mai frecventă alegere în rândul persoanelor care doresc să scadă în greutate însă, potrivit unui studiu publicat în jurnalul științific Obesity la care au participat aulți cu suprapondere sau obezitate cu vârste în jurnul a 60 de ani, antrenamentele cu greutăți sunt cele mai potrivite pentru persoanele în vârstă în vederea conservării masei musculare, comparativ cu exercițiile aerobice.

La finalul celor 18 luni de studiu, adulții care au beneficiat de antrenamente cu greutăți sau de exerciții tip cardio au scăzut în greutate 7.

Recompunerea corpului: Pierdeți mușchii de grăsime și câștig în același timp

Inevitabil, pierderea în greutate nu se reazlizează exclusiv din țesutul adipos, fiind afectat și compartimentul musculo-scheletal. Atunci când se vizează scăderea în greutate obiectivul programului de nutriție și cum să slăbești 9gag vizează nu doar reducerea greutății prin scăderea masei grase, dar și limitarea la minimum a pierderilor de masă musculară.

conservarea pierderii în greutate a masei

În studiul de față, includerea antrenamentelor cu greutăți în cadrul programului pentru control ponderal s-a apropiat cel mai mult de acest obiectiv.

Rezultatele studiului subliniază rolul esențial al mișcării atunci când se dorește scăderea în greutate.

conservarea pierderii în greutate a masei

Fiecare tip de antrenament are avantaje pentru procesul de reducere ponderală, iar o asociere între ele alături de o dietă echilibrată în macro- și micronutrienți care să creeze un deficit caloric ar putea fi strategia ideală.

Reproducerea, chiar și parțială, este interzisă!

conservarea pierderii în greutate a masei

Alte articole din aceeași secțiune:.