Jicama pentru pierderea in greutate, 1. Ambalat cu substanțe nutritive


jicama pentru pierderea in greutate analizator de pierderi de grăsime

Pagina principala » Mancare si bautura » Nutriție Informații despre Jicama Nutriție Informații despre Jicama Jicama este o legumă de rădăcină care seamănă cu o cartofă foarte mare sau cu boabe maro. Atunci când este consumat în stare brută, are o aromă ușoară, cu o textura clară, nu spre deosebire de o pară neagră. Mananca-l brut, presarat cu sare si suc de var sau folositi-l ca un vehicul pentru scufundari de la dressing ranch la hummus.

jicama pentru pierderea in greutate slăbit slăbit slăbit

Jicama poate fi, de asemenea, utilizat într-un amestec-prăjitură pentru a crea o criză similară cu castane de apă sau saute pe cont propriu pentru o farfurie. O jumătate de ceasca de servire de jicamă numărătoare față de 2 până la 3 căni de legume adulți se recomandă să mănânce în fiecare zi.

Două coșuri de jicamă proaspătă pe o masă în aer liber.

jicama pentru pierderea in greutate cum slăbești la 50 de ani

Este nativ din America de Sud și Mexic. Jicamas poate crește la fel de mare ca 6 de kilograme.

jicama pentru pierderea in greutate pierdere în greutate nicaragua

Trebuie să coajați o jicamă înainte de a mânca sau de a găti. Macronutrienți și calorii O ceașcă de jicamă, de aproximativ 4,6 uncii, conține doar 49 de calorii și practic nu conține grăsimi. Jicama sunt în mare parte carbohidrați - oferind 11,47 grame pe cană.

Fibră Jicama furnizează 6,4 grame de fibre per cană. Fibrele sunt importante pentru sănătatea digestivă, contribuie la scăderea nivelului de colesterol, controlează glicemia și ajută la scăderea în greutate. Jicama, pe cană, este o sursă moderată bună de jicama pentru pierderea in greutate care oferă de miligrame - aceeași cantitate pe care o obțineți într-o piersică, notează Drugs.

Jicama: plin de fibre prebiotice, ajută la pierderea în greutate

Potasiul este important pentru echilibrul fluidelor și controlul tensiunii arteriale. Utilizări nutritive Jicama poate fi inclusă cu alte fructe într-o salată de fructe în stil mexican. Combinați cuburile de jicama cu mango, ananas, pepene verde și castraveți pentru a face un fel de mâncare tropicală revigorantă, cu o mulțime de alimentație.

jicama pentru pierderea in greutate instrucțiuni de tencuială de slăbire

Jicama poate adăuga, jicama pentru pierderea in greutate asemenea, criza la salate verde, fără toate caloriile și grăsimile de crutoane, nuci sau bacon.