Greșeli de pierdere în greutate de evitat


Greșeli comune de pierdere în greutate pentru a evita

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Rularea este o modalitate excelentă de a scădea kilogramele, dar eforturile de scădere în greutate devin deseori deraiate și apoi este greu să reveniți pe drumul cel bun.

Iată câteva greșeli comune de pierdere în greutate și cum să le evitați. Doar pentru că cineva la televizor pierde 10 de kilograme într-o săptămână nu înseamnă că este sigur, sănătos sau greșeli de pierdere în greutate de evitat pentru ca tu să faci același lucru.

  • Centura slăbire talie 10 greșeli de pierdere în greutate O cură de slăbire se bazează, după cum bine știm, pe un regim alimentar.
  • Frica de grăsime Sănătate Video: Capsula de slabit, dieta sanatoasa, diete rapide - cum sa slabesti repede Noiembrie
  • 3 moduri de a arde grăsimea 247

Cum de a rezolva problema O cantitate sănătoasă de scădere în greutate este o lire sterline la două lire sterline pe săptămână. Cercetările arată că persoanele care pierd foarte mult greutatea foarte repede au mai multe șanse să le recupereze.

10 greșeli de pierdere în greutate

Așa cum ați văzut în episoadele "Unde sunt acum? Este important să fiți răbdători și să vedeți fiecare liră pierdută ca o realizare uriașă de-a lungul drumului. Și nu uitați să aveți alte metode decât numărul de pe scară pierderea mea în greutate ideală a măsura progresul dvs.

Gândiți-vă la toate celelalte îmbunătățiri și beneficii ale sănătății pe care le vedeți, inclusiv reducerea stresului, îmbunătățirea somnului, creșterea energiei și reducerea riscului de apariție a multor boli.

Învățați să acceptați greșeli din dietă

Dar ceea ce se întâmplă dacă vă lipsiți prea mult este că, de obicei, duce la supraalimentarea. Într-o zi pe care tocmai ți-ai ascuns și apoi te duci cu adevărat peste bord. Cum de a rezolva problema Dacă aveți o dorință foarte puternică, este bine să vă răsfățați - puțin. Încercați să vă împiedicați să treceți peste bord, plasând doar o anumită cantitate de mâncare în fața dvs. Puneți așchiile de cartofi într-un castron mic, în loc să le mâncați chiar din sac, de exemplu.

Dieta Keto pentru pierderea în greutate: 6 greșeli de evitat și 4 pași de făcut

Acest lucru este important mai ales după o alergare dificilă sau o antrenament atunci când s-ar putea să simțiți că este justificată o amețire mare de calorii. În realitate, ați putea ajunge să consumați mai multe calorii decât ați ars în timpul alergării.

Citiți Următorul: Lista alimentelor Keto Diet, incluzând cele mai bune produse keto vs. Este adevărat că dieta ketogenă este ușoară și eficientă, motiv pentru care a devenit un favorit rapid în rândul celor care doresc să slăbească fără să fie prea restrictiv. Cu toate acestea, există mai multe greșeli comune pe care le puteți face, care vă pot feri de cetoză și vă pot împiedica să progresați spre obiectivele dvs.

De multe ori doresc să se trateze după un antrenament sau o cursă dificilă. Dar acest tip de sistem de recompensare poate cu adevărat să deraieze eforturile dvs.

5 Diabet Greșeli Pierdere în Greutate și cum să le evite - Boli

Puteți începe să utilizați orice scuză mică pentru a vă trata la un desert de calorii înalte sau alte indulgențe atunci când aveți un indemn pentru ei. Cum de a rezolva problema În schimb, beneficiați de recompense non-alimentare, cum ar fi unelte de rulare noi, pedichiură sau un masaj atunci când atingeți un obiectiv de alergare. Odată ce atingeți un anumit obiectiv, alegeți un nou punct de reper și un alt tratat non-alimentar pentru a merge împreună cu el. Dar, de obicei, strategia se opune.

Corpurile noastre au un mecanism de supraviețuire încorporat pentru conservarea caloriilor atunci când mergem o perioadă lungă de timp fără a mânca.

5 Diabet Greșeli Pierdere în Greutate și cum să le evite

Deci, când renunți la mese, corpul tău încetinește metabolismul pentru a te împiedica să mori de foame. De asemenea, sărind peste o masă vă va face foame, ceea ce mărește tentația dvs.

densitatea osoasă și pierderea de grăsime fursec de ardere a grasimilor

Cum de a rezolva problema Încercați să mâncați cinci până la șase mese mici în fiecare zi, sau trei mese și câteva gustări sănătoase între ele. Veți descoperi că consumarea de mini-mese vă va ajuta să vă mențineți nivelul de energie pe parcursul zilei și să vă împiedicați să vă simțiți foame și apoi binging tot timpul.

Greșeli care interferează cu pierderea în greutate

Dacă renunți la mese, cum ar fi micul dejun, pentru că nu aveți timp, încercați să mâncați ceva rapid, cum ar fi cerealele, untul de arahide la toast, brânza și fructele. Dar adevărul este că, deși este important să folosiți băuturi sportive pentru a înlocui electroliții în timpul perioadelor lungi de alergare, nu trebuie să le beți în mod constant când nu alergați. Nu numai că sunt bogate în calorii, dar au și un beneficiu nutrițional foarte mic și nu vă vor ține pe deplin.

Cum de a rezolva problema Stai departe de băuturile cu zahăr dulce, cu excepția cazului în care alergi mai mult de 90 de minute și trebuie să înlocuiți electroliții pierduți prin transpirație. De asemenea, ar trebui să încercați să evitați sucurile de fructe fructele întregi sunt întotdeauna mai bunesifonul obișnuit și băuturile de cafea de înaltă calorii. Apa plată este bună pentru a rămâne hidratată în timpul săptămânii.

matcha chiar arde grăsime slăbește 20 kg în 2 luni

Dacă este prea plictisitor pentru dvs. De asemenea, încercați să limitați consumul de bere și alcool la pahare pe săptămână. Problema este că aceste mese vă spun cheltuielile cu calorii ale unei persoane obișnuite și, de obicei, supraestimați cheltuielile cu calorii. Același lucru este valabil și pentru benzile de alergare și alte mașini cardio care afișează cheltuielile cu calorii.

Greșeli care interferează cu pierderea în greutate Greșeli care interferează cu pierderea în greutate David Snow Există multe obiceiuri care interferează cu pierderea în greutate. Cu toate acestea, există diferite motive pentru care am decis să facem acest lucru.

Cum de a rezolva problema Este important să luați calorii estimări arse cu un bob de sare. Este bine să utilizați numerele ca punct de referință pentru runele dvs. Aceasta este o modalitate ușoară de a începe să câștigi greutateîn ciuda eforturilor tale de efort. Dacă doriți cu adevărat o idee mai bună despre numărul de calorii pe care le ardeți în timpul alergărilor, încercați să utilizați un monitor al ritmului greșeli de pierdere în greutate de evitat.

cel mai puternic subliminal arzător de grăsimi pierdere în greutate mx

Acest lucru va fi mai precis decât bazându-se pe tabele sau citiri ale aparatelor cardio. Deci, dacă continuați să mâncați aceeași cantitate de calorii, veți lovi probabil un platou de pierdere în greutate.

  • A rămâne constant în menținerea greutății pe perioada sărbătorilor este cu siguranță admirabil, mai ales ținând cont de faptul că aveți mai puțin timp pentru exerciții și mai multe evenimente la care trebuie să participați.
  • Pagina principala » Pierdere în greutate » Învățați să acceptați greșeli din dietă Învățați să acceptați greșeli din dietă Dacă ați încercat vreodată să pierdeți în greutate, știți cât de ușor este să faceți dieta greșită ocazional.
  • Emagrece multi subțire

Cum de a rezolva problema Dacă doriți să scăpați în greutatetrebuie să reduceți treptat aportul de calorii. Utilizați un caloric calculator pentru a determina cât de multe calorii aveți de fapt nevoie de fiecare zi.

Dar dacă doriți să vă schimbați dieta pentru a mânca mai bine, a trăi mai sănătos și a vă simți mai fericit, doriți să vă asigurați că faceți pașii potriviți pentru atingerea obiectivelor. O greșeală comună în alimentație este să mănânci prea mult dintr-un lucru bun. Însă aceste abordări pot fi contrafăcute - de fapt, tendințele restrictive și modelele de alimentație proastă pot duce la auto-sabotare și stagnare.

Odată ce ai numărul ăsta, trebuie să creezi un deficit - fie prin dietă sau exercițiu - de aproximativ de calorii pe zi pentru a pierde o lire pe săptămână. Related Content.