Pierderea de grăsime ovăz rulat


După cum vedeți, variațiile dintre aceste trei soiuri de ovăz sunt ușoare. În plus, este necesar un studiu adecvat cu teste cea mai bună metodă naturală de a slăbi pentru a confirma aceste diferențe.

aluat cookie-uri pierdere in greutate sfaturi de succes în pierderea în greutate

Acestea fiind spuse, datele disponibile indică faptul pierderea de grăsime ovăz rulat pot exista unele distincții între oțel tăiat, laminat și ovăz rapid. Ovăzul tăiat din oțel poate fi pierderea de grăsime ovăz rulat mare în fibre Întrucât ovăzul tăiat cu oțel este cel mai puțin prelucrat dintre cele trei, acestea conțin cea mai mare fibră, dar numai printr-o mică diferență.

Faina de ovăz este versiunea procesată a ovăzului brut, care probabil ar fi mai greu de preparat într-o masă comestibilă comparativ cu fulgii de ovăz, care a fost prelucrat pentru prepararea și prepararea mai ușoară. Tehnic, deși este cam același lucru, doar unul este mai ușor de mâncat în comparație cu celălalt. Răspunsul 2: Ovăzul este un aliment cu cereale întregi, cunoscut științific sub numele de Avena sativa.

Fibra care se găsește în ovăzul tăiat cu oțel este benefică pentru sănătatea digestivă, alimentând bacteriile bune din intestine și promovează mișcările intestinale regulate 7, 8. Cu toate acestea, este important de menționat că toată ovăzul este o sursă excelentă de fibre, iar variația conținutului de fibre între oțel tăiat, laminat și ovăz rapid este ușoară.

cum să slăbești în picioare între crotch pierzi în greutate ca asistentă medicală

Ovăzul tăiat cu oțel poate avea un indice glicemic mai mic Ovăzul tăiat cu oțel poate avea un indice glicemic mai mic decât ovăzul rulat sau rapid, ceea ce înseamnă că organismul digerează și le absoarbe mai lent, ceea ce duce la o creștere mai lentă a zahărului din sânge 9. Alimentele cu un indice glicemic ridicat provoacă vârfuri mai rapide ale zahărului din sânge, în timp ce alimentele mai mici pe indicele glicemic asigură o eliberare mai lentă de energie și pot ajuta la stabilizarea glicemiei Din acest motiv, ovăzul tăiat din oțel poate fi cea mai bună alegere pentru cei care caută un control mai bun al glicemiei.

diferența dintre ovăz și făină de ovăz

De asemenea, au cel mai mic indice glicemic dintre cele trei tipuri de ovăz, ceea ce le face cea mai bună alegere pentru controlul zahărului din sânge. Ce tip ar trebui să alegeți?

barele de granola ajută la pierderea în greutate pierdere în greutate pierdută

Deși ovăzul tăiat cu oțel conține un pic mai multă fibră și este mai mic în ceea ce privește indicele glicemic, nu reducem ovăzul prăjit și rapid. Cel mai important este să alegeți o făină de ovăz care se potrivește cel mai bine stilului dvs. Găsiți o făină de ovăz care vă place Atunci când stabiliți cel mai bun tip de făină de ovăz cu care să vă depozitați cămara, este important să aveți în vedere preferințele personale. Textura mastică și aroma de nuci a ovăzului tăiat din oțel pot fi delicioase pentru unii, dar prea încântători pentru alții.

fursecurile de ovăz slăbesc 1 săptămână pierdere de grăsime corporală

Ovăzul prăjit și rapid are un gust mai blând și gătește până la o consistență cremoasă, netedă, pe care unii o preferă față de ovăzul tăiat cu oțel.

Și având în vedere că ovăzul tăiat cu oțel este cel mai puțin prelucrat, ei necesită cel mai mult timp pentru a se pregăti, ceea ce ar putea fi o dezactivare pentru unii oameni. În timp ce ovăzul rulat și rapid poate fi pregătit pe plită în câteva minute, ovăzul tăiat cu oțel durează până la 30 de minute.

🍀Top 9 alimente care ard grasimea de pe corp - Eu stiu TV

Cu toate acestea, puteți găti ovăz tăiat cu oțel înainte de timp, așezându-le într-un aragaz lent sau adăugându-le într-un vas cu apă clocotită și lăsându-le să stea peste noapte. De asemenea, ovăzul prăjit și rapid poate fi încorporat direct în produse coapte și chiar adăugat la smoothie-uri pentru a crește conținutul de fibre și a adăuga textura.

Care este diferența dintre ovăz și orz?

Evitați făina de ovăz care este bogată în zahăr Indiferent de tipul de ovăz ales, este întotdeauna cel mai bine să alegeți ovăz simplu, slabire solaray. Multe soiuri ambalate au o mulțime de zahăr adăugat, ceea ce le face o alegere nesănătoasă pentru micul dejun.

De exemplu, un pachet 43 de grame de arțar instant și făină de ovăz pierderea de grăsime ovăz rulat conține 13 grame de zahăr Acest lucru echivalează cu peste patru lingurițe de zahăr.

Prea mult adăugat zahăr poate avea un impact negativ asupra sănătății dvs.

arzător de grăsimi de generație brută manga de elf pentru slabire

Din acest motiv, este mai bine să adăugați propriile preparate și aromatizări la ovăz neindulcit pentru a menține zahărul adăugat la minimum. Încercați o combinație gustoasă de fructe de pădure proaspete și grăsimi sănătoase, cum ar fi nuca de nucă de nucă de nucă de nucă și nuca tocată.

Indiferent de tipul pe care îl alegeți, asigurați-vă că alegeți soiuri neîndulcite pentru a evita excesul de zahăr.

Compoziția făinii de ovăz

Cum să vă încorporați ovăzul în dieta dvs. Puteți adăuga ovăz în dieta dvs.

  • Pierderea de grăsime în anii 50
  • Dieta corectă pentru pierderea în greutate. Program adecvat de nutriție pe oră pentru zi
  • diferența dintre ovăz și făină de ovăz
  • Arde cea mai mare grăsime corporală
  • Cu toate acestea, ovăzul tăiat din oțel este probabil cel mai cunoscut pentru conținutul de fibre.

Deși sunt consumate cel mai frecvent la micul dejun, ele pot fi o alegere sănătoasă pentru carbohidrați și la prânz și la cină. Iată câteva idei despre cum să faci ovăz o parte din ziua ta: Adăugați ovăz crud la smoothie pentru o îmbunătățire a fibrelor.

Ovăz gătit de top cu avocado feliat, ardei, fasole neagră, salsa și ouă pentru o răsucire savuroasă pe ovăzul dulce tradițional.

Meniu pentru săptămână

Adăugați ovăz crud la pâine de casă, fursecuri și brioșe. Combinați-le cu iaurt grecesc și scorțișoară pentru a soba pentru arderea lemnului ovăz peste noapte la frigider.

cum am ajutat-o ​​pe fiica mea să slăbească cel mai bun supliment arzător de grăsimi

Faceți o granolă de casă, combinându-le cu ulei de nucă de cocos, scorțișoară, nuci și fructe uscate, apoi coaceți la temperatură scăzută. Folosiți-le în locul pesmetului pentru a coace peștele sau puiul.

ROLL-VS STEEL-CUT VS QUICK OATS: CARE ESTE DIFERENȚA? - FITNESS -

Încorporează ovăzul în rețeta preferată de clătite. Folosiți-le în loc de orez când faceți risotto.

Se toarnă cantitatea necesară de fulgi de ovăz, se amestecă pentru a evita cocoloașe. Gatiti fulgii de ovaz minute la fierbere mica.

Ovăz gătit de top cu legume la grătar, pui și tahini pentru un prânz sau o cină satisfăcătoare. Adăugați-le în supe pentru a crea cremositate, fără a adăuga multă grăsime.

Ce sunt ovăzul tăiat rapid, rapid și laminat?

Amestecați ovăzul cu untul de nucă și fructele uscate, formați-le în bile și refrigerați pentru mușcături delicioase de energie sănătoase. Umpleți ardeii, roșiile sau zucchinii cu un amestec de ovăz, ceapă, ou și brânză și coaceți la cuptor pentru o gustare delicioasă.

Făina de ovăz are multe proprietăți benefice, datorită în mare parte prezenței aminoacizilor precum lecitina, triptofanul, colina și metonina. Pe lângă acestea, fulgii de ovăz conțin și acizi organici - zmeură, oxalică, pantotenică și nicotinică. Conținutul caloric al făinii de ovăz este ridicat - kcal la g de fulgi uscați. Carbohidrații - sursă de energie - sunt conținuți în ovăz într-o cantitate egală cu 61,8 g la g de produs uscat.

Linia de jos Ovăzul este un bob bogat în fibre care a fost legat de o serie de beneficii pentru sănătate. Adăugarea mai multă ovăz la dieta dvs. Deși ovăzul tăiat cu oțel are un indice glicemic mai mic și un conținut de fibre ușor mai mare, ovăzul laminat și rapid au profiluri nutritive similare.

OVĂZ TĂIAT DIN OȚEL: NUTRIȚIE, BENEFICII ȘI IDEI DE GĂTIT - FITNESS -

Cu toate acestea, soiurile instant ambalate pot conține o mulțime de zahăr adăugat, așa că este o idee bună să alegeți soiuri simple de ovăz neindulcit ori de câte ori este posibil. Indiferent de tipul de ovăz pe care îl alegeți, nu-i găuriți ca mâncare pentru micul dejun. Ei fac o alegere excelentă în orice moment al zilei, inclusiv prânzul și cina.