Moduri de sănătate ale femeilor de a pierde în greutate


14 moduri de a pierde în greutate fără dietă sau exerciții fizice

Cum te face cafeina să slăbești este o pilula magica! Acest lucru spune, de asemenea, pare să se aplice la pierderea in greutate.

Toată lumea vrea să arate subțire și trim, dar nimeni nu vrea să facă dieta și exercițiile fizice pentru a ajunge acolo! Acest lucru nu înseamnă morcov bastoane și salată de luni; trebuie doar să facă o schimbare în dieta ta. Pentru cele mai multe femei, scăderea cantității de carbohidrați și zahăr va duce la pierderea rapida in greutate.

Cum să slăbeşti eficient: Metode inedite de a pierde în greutate care chiar funcţionează

Pentru multe femei, în urma acestui mod de rezultate alimentare în pierdere în greutate de până la 20 de kilograme pe lună. Exercitiul este o modalitate foarte buna de a ramane activ, dar nu ar trebui să fie principalul și singurul mod de a scăpa de excesul de grăsime.

Este important să faci exerciții fizice pentru sănătate, nu doar pentru pierdere în greutate. In schimb, dovezile științifice indică acea dietă adecvată, împreună cu moduri de sănătate ale femeilor de a pierde în greutate fizice, este mai eficient în atingerea pierderii în greutate pe care o dorești.

Sus Nu vi se pare. Cand incercati sa pierdeti in greutate nu va luptati doar cu poftele dumneavoastra, ci si cu propriul corp. Cand pierdeti tesut adipos din organism, scad nivelurile de leptina care semnaleaza organismului senzatia de satietate si cresc valorile hormonului numit gherlina care stimuleaza foamea. Acest dezechilibru hormonal persista destul de mult timp. De aceea, celor care urmeaza diverse diete si au reusit sa slabeasca, le este dificil sa-si pastreze numarul de kilograme obtinute dupa dieta.

Să aruncăm o privire asupra primelor 3 lucruri pe care le puteți face pentru a reduce în aceste zone și a arunca acele kilograme nedorite. Aceste 3 reguli sunt cele mai importante puncte care pot ajuta orice femeie să slăbească rapid și în siguranță! Regula nr. Cut Way Back pe carbohidrati si zahar Acest lucru pare mai greu decât este.

Nu trebuie să taie carbohidrati si zahar, numai Taiati. Dacă încercați să se oprească din mâncat-le în întregime, șansele sunt poftele tale vor câștiga și veți pierde prin acumularea greutatea în spate. Cu alte cuvinte, atâta timp cât poftele tale nu au fost îndeplinite, este posibil să simțiți gol și chiar să scădeați în respectul de sine, ceea ce înseamnă că ești mai probabil să simți recompensa atunci când mănânci din nou.

Corpul tau va folosi carbohidrații Mananci pentru utilizare imediată cu energie.

moduri de sănătate ale femeilor de a pierde în greutate căsătorit la prima vedere Doug pierdere în greutate

Dacă mâncați mai mult decât are nevoie organismul, insulină, care este de fapt un hormon care păstrează grăsime, va face treaba și a stoca carbohidrati suplimentare ca grăsime. Când se taie din nou pe carbohidrati, corpul tau este forțat să tragă apă, sare, și grăsime din zonele de stocare pentru a utiliza drept combustibil. În prima săptămână, multe persoane pierd 7 - 12 kilograme în greutate.

Cea mai mare parte, care este apa, dar unele sunt grase. Dupa aceea, corpul tau incepe pur si simplu arderea grasimilor stocate deoarece este utilizat pentru utilizarea acestui combustibil.

Corpul poate functiona impotriva dorintelor dumneavoastra

BTW, acest lucru s-ar putea ajuta scapa de celulita, de asemenea! În loc de Carbohidrati, Mănâncă proteine, Gras, și Legume S-ar putea avea unele pofte pentru carbohidrati, dar mai ales pentru că sunt obișnuiți să le manca cu mese.

Aceste pofte trec în aproximativ 3 zile.

moduri de sănătate ale femeilor de a pierde în greutate vreau să slăbești orice greutate

Între timp, mânca mese care conțin o sursă de proteină, o sursă de grăsime, și o legumă low carb. Includeți întotdeauna o sursă bogată de grăsimi sănătoase, cum ar fi fructele de avocado, sau fecale de ardere a grăsimilor alte surse precum uleiul de nucă de cocos pentru gătit și coacere.

Vezi mai multe articole din categoria stiinta-sanatate Alege bărbaţi ca parteneri de masă Dacă vrei să reduci consumul de mâncare când iei masa în oraş, studiile arată că cina sau prânzul alături de un bărbat te-ar putea ajuta să mănânci mai puţin. Cercetătorii de la Universitatea Indiana din Pennsylvania şi Universitatea din Akron au descoperit că atât bărbaţii cât şi femeile au consumat mai puţine calorii la o masă alături de bărbaţi decât la una alături de femei. Motivul: suntem mai conştienţi de genul nostru preajma sexului opus, drept urmare femeile tind să mănânce mai puţin ca să pară "mai feminine", iar bărbaţii mănâncă mai mult în preajma femeilor ca să pară "mai masculini". Plăteşte în numerar Potrivit unui studiu al cercetătorilor de la Universităţile din Cornell şi Binghamton, achitarea produselor alimentare prin cardul de credit ar avea efecte dezastruoase asupra taliei, întrucât oamenii sunt mai predispuşi la a cumpăra mâncare nesănătoasă când ştiu că nu plătesc în numerar.

Proteina este cel mai important nutrient, deoarece construiește masa musculară și ajută la arderea grăsimilor corporale. Proteinele sunt de asemenea importante pentru o digestie bună și pentru pielea sănătoasă. Omite legume amidonoase cum ar fi cartofii, cartofi dulci, și porumb. Fiecare alimente conține un anumit număr de carbohidrați.

Păstrați un notebook cu numărul de grame de carbohidrati pe care le consumă în fiecare zi.

moduri de sănătate ale femeilor de a pierde în greutate cum să pierzi grăsimea din umflături

Încercați să vă mențineți consumul de carbohidrați între 20 și 50 de grame pe zi. In cele din urma, nu te limita la alimentele pe care le cunoști și le iubești. In schimb, mergi pentru soi. Explorați diferite opțiuni. Nu vă fie teamă să încercați mese noi și chiar ciudate!

Dormiti mai mult, cantariti mai putin

Intrați la cel puțin 30 de minute de exercițiu moderat de trei ori pe moduri de sănătate ale femeilor de a pierde în greutate da, am menționat că exercițiile nu sunt cea mai bună opțiune în planul tău de slăbit.

De fapt, nu trebuie să-și exercite pentru a pierde in greutate cu acest plan, dar va face sa arate si sa se simta mai bine.

Când ne-am pierde in greutate, mușchii și pielea noastră încep să pară flăcări și moi. Exercitarea va ajuta prelua stafeta, ca sa zicem asa! Încercați mersul pe jos, alternând cu greutate ușoară ridicare pentru rezultate mai bune. Pierdere în greutate și celulită Vorbind despre pierderea în greutate, una dintre cele mai importante cauze ale celulitei este excesul de grăsime.

moduri de sănătate ale femeilor de a pierde în greutate pierderea de grăsime în kg

Nivelul de grăsime este strâns legat de celulită. Dar când vine vorba de pierderea în greutate, aceasta nu, din pacate, determina o reducere a celulitei. Când pierzi în greutate, ați putea crede că te va scapa de celulita, de asemenea.

Adevărul este că nu este întotdeauna corect. Desi mentinerea o greutate sanatoasa prin exerciții regulate și nutriție adecvată poate ajuta cu siguranță preveni sau a scapa de celulita, pierdere în greutate nu este garantată o Tehnica celulitei. Dacă scopul tău este să scapi de celulită, poate doriți să căutați alte tehnici. Nu vă fie frică să săriți o zi!

Care este cel mai rapid mod pentru femei pentru a pierde în greutate? (Nu este o pilula magica!)

Luați în considerare să vă opriți dieta timp de una sau două zile pe lună, astfel încât corpul dvs. Acest lucru nu înseamnă că puteți sta jos și să mănânce un întreg tort într-o zi, ci mai degrabă, se concentreze pe mănâncă un pic mai mult de carbohidrati sanatosi, corpul tau tanjeste, astfel de cartofi dulci ca, orez, sau quinoa. Dacă în mod normal mănânci 20 de grame de carbohidrați în fiecare zi, ia în considerare să iei o zi sau două de odihnă în fiecare lună pentru a mânca 40 sau 50 de grame de carbohidrați.