Pierde înapoi grăsime 2 săptămâni


10 kg în 5 săptămâni

Atkins ' Mâncarea de grăsime pentru a pierde în greutate poate părea prea bine pentru a fi adevărat, dar dieta Dr. Atkins implică să faci doar asta pentru a menține greutatea pe bune. În dieta Atkins, reduceți cantitatea de carbohidrați pe care o mâncați, ceea ce vă aruncă corpul în modul de ardere a grăsimilor.

pierde înapoi grăsime 2 săptămâni

Dieta funcționează în etape. După o perioadă de eliminare a aproape tuturor glucidelor, le adăugați treptat înapoi în dieta dvs.

Faza 1: Inducție Mâncați numai 20 de grame de carbohidrați net pe zi timp de 2 săptămâni.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Mâncați pește, păsări de curte, ouă și carne pe care doriți, deoarece aceste pierde înapoi grăsime 2 săptămâni nu conțin carbohidrați. Brânza este bogată în carbohidrați, dar va trebui totuși să o adăugați la numărul general. Concentrați-vă pe consumul de legume bogate în fibre. Ar trebui să obțineți 12 - 15 carbohidrați neti din legume.

pierde înapoi grăsime 2 săptămâni

Salata este o alegere bună, alături de castraveți, ciuperci, ridichi și ardei. Acordați atenție dimensiunii de servire.

Pierdeți-vă brațul în 3 zile cu apă de usturoi - scăpați-vă de brațele Flabby și tonifiați brațele

Evitați laptele, cofeina și alcoolul în faza de inducție. Rămâneți în faza de inducție în ultimele 2 săptămâni dacă mai aveți 30 de kilograme pentru a atinge greutatea țintă sau mai întâmpinați pofte de carbohidrați. După ce obiectivul dvs. Faza 2: Pierderea în greutate continuă Creșteți treptat aportul net de carbohidrați la maximum 25 de grame pe zi.

Câtă grăsime arde corpul tău natural

Lipiți dieta în faza de inducție, dar adăugați în semințe, nuci, fructe cu conținut scăzut de carbohidrați, produse lactate și suc de legume. De asemenea, vă puteți bucura de produsele Atkins și de anumite alimente convenabile în această etapă. Găsiți nivelul de pierdere în carbohidrați sau câți carbohidrați puteți mânca și încă pierdeți în greutate. Odată ce aflați că pierdeți un kilogram sau mai puțin pe săptămână, v-ați atins nivelul.

  • Pentru primele 20 de zile de utilizare a unui organism a pierdut 14 kg.
  • Apotheke fatkiller

Treceți la următoarea fază când aveți mai puțin de 10 kilograme de pierdut înainte de a atinge greutatea țintă. Faza 3: Pre-întreținere Testează-ți toleranța la carbohidrat adăugând 10 grame net de carbohidrați în fiecare săptămână. După ce platourile de pierdere în greutate sau veți experimenta pofte de carbohidrat, veți ști că v-ați atins toleranța.

Scalați înapoi acele 10 grame. Echilibrul dumneavoastră de carbohidrați Atkins ACE este numărul de carbohidrați pe care îl puteți consuma, ca individ.

Câtă grăsime pot să ard în 3 săptămâni. 30 Best diete images | Diet, Health, Helathy food

Acest număr este important pe măsură ce treceți la următoarea fază. Adăugați treptat alimentele cu un nivel mai mare de carbohidrați. Aflați ce carbohidrați puteți mânca pentru a vă menține greutatea și pierde înapoi grăsime 2 săptămâni ce carbohidrați aveți nevoie pentru a nu sta departe.

pierde înapoi grăsime 2 săptămâni

Acesta este momentul să încercați mai multe fructe și să adăugați câteva boabe integrale sănătoase. Continuați această fază timp de câteva luni pentru a pierde ultimele 10 kilograme. Această parte a procesului este lentă, însă urmarea procedurii vă poate ajuta să vă mențineți greutatea ideală.

Programul final de 8 săptămâni - partea a 1-a

Treceți la ultima fază a programului Atkins după ce ați atins greutatea țintă și l-ați menținut timp de 1 lună. Faza 4: Întreținere pe viață Lipiți ACE pe care ați stabilit-o în faza 3 pentru limitarea carbohidraților dvs.

Respectând acest număr, ar trebui să vă puteți menține greutatea, plus sau minus 5 kilograme.

pierde înapoi grăsime 2 săptămâni

Efectuați ajustări în funcție de necesități pentru a vă adapta modificărilor nivelului activității fizice, a muncii, a vârstei și a sănătății. De asemenea, poate fi util să cumpărați un ghid de contorizare a carbohidraților, cu carbohidrați neri, enumerați pentru alimentele obișnuite. În faza de inducție, puteți experimenta o anumită oboseală și slăbiciune, deoarece corpul obișnuiește să nu folosească carbohidrați ca combustibil.

  • Greutatea fiecăruia va fluctua în mod natural zilnic și trebuie să păstrăm răbdarea cu ea.
  • Slabire sanatoasa o luna

Cei care au suferit această fază inițială în Dieta Atkins au raportat, de asemenea, amețeli, crampe de picioare, dureri de cap și constipație. Simptome ca acestea nu trebuie să dureze dincolo de inducție. Vezi si.