Pot sa pierd grasime in 2 luni. E timpul sa dai burta jos! 4 reguli simple, cu efect rapid


Cu totii ne dorim un corp cat mai atragator si impresionant, iar pentru marea majoritatea dintre noi acest lucru inseamna o combinatie intre arderea grasimilor si construirea muschilor. Foarte putini sunt oamenii pot sa pierd grasime in 2 luni care au nevoie doar de una dintre acestea. Tipul slab si definit care nu pune pe el grasime orice ar manca… barbatul musculos si bine proportionat — cu piept impunator, spate pot sa pierd grasime in 2 luni, umerii rotunzi si brate impresionante — care mai trebuie doar sa scape de cativa centimetri de grasime de pe abdomen fara a-si pierde masa musculara… tipa care pur si simplu nu pune grasime si se poate concentra doar pe ridicarea fundului… sau tipa cu rund rotund si forme feminine care nu trebuie sa-si faca griji de pierderea conturului natural odata cu slabirea… toti acestia sunt exceptiile de la regula.

Iar majoritatea dintre noi NU suntem asa de norocosi. Intrebarea este: Le poti face pe ambele in acelasi timp?

E timpul sa dai burta jos! 4 reguli simple, cu efect rapid

E fizic posibil sa arzi grasimea si sa pui masa musculara in acelasi timp? Sau trebuie sa ai o perioada de masa si una de definire precum culturistii de acum de ani? Raspunsul pe scurt este DA — Poti. Si NU — nu trebuie sa ai perioade diferite, gene favorabile sau cine-stie-ce circumstante speciale pentru a o face.

Am sa-ti explic imediat de ce e asa si cum o poti face, dar inainte de toate sa ne uitam la calorii si motivele pentru care ai putea crede ca e imposibil.

  1. Majoritatea dietelor convetionale folosesc foarte putine calorii: sau mai putine pentru femei si sau chiar mai putine pentru barbati.
  2. Care sunt câteva pastile bune pentru arzătoare de grăsimi cum poți să slăbești în jos pastile de dietă farmacie.
  3. 6 moduri simple de a pierde grasimea de pe burta - Sanatatea Ta
  4. 25 kg pierdere în greutate pe lună

Practic, pe de o parte ar trebui sa mananci mai putine calorii decat corpul tau foloseste pentru a lua energie din grasimea depusa, iar pe de celalta parte ar trebui sa mananci mai multe calorii decat corpul tau foloseste pentru a reface si a construi testut muscular nou. E clar ca cele doua idei se bat cap in cap. Cum ai putea sa mananci si mai putine si mai multe calorii in acelasi timp? Suna imposibil si chiar e. Totul de pana aici e cat se poate de adevarat si nu e nimic nou.

Sunt ideile vehiculate de ani de zile de multi oameni — de la doctori si nutritionisti, pana la culturisti, antrenori si diferiti tipi de prin sala. Dar asta nu e tot.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Iar acest lucru e ignorant pot sa pierd grasime in 2 luni foarte limitant. Pentru a putea sa-ti construiesti corpul musculos si definit cat mai rapid — la fel cum fac zecii de mii de persoane chiar in momentul de fata — trebuie sa mai stii cel putin urmatoarele lucruri: Depozitele de grasime nu sunt fixe Majoritatea oamenilor cred ca in zilele, saptamanile sau chiar anii in care nu se ingrasa sau slabesc, depozitele lor de grasime raman constante.

  • Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi – Think Eat Lift
  • Importanța sănătății intestinale pentru pierderea în greutate
  • E timpul sa dai burta jos!

Dar adevarul este ca celulele tale de grasime sunt ca niste baterii reincarcabile. De fiecare data cand mananci, depozitezi un pic de grasime. Intre mese, aceste grasimi acizi grasi iasa din celulele de grasime pentru a pune la dispozitie energie pentru muschi si organe. Daca esti o persoana definita, cu un strat redus de grasime, e pentru ca ai celulele de grasime foarte eficiente.

serrapeptasa beneficiază de scădere în greutate Arzator de grasimi la gratar fb

Grasimile obtinute din alimentatie ajung usor in celule si iasa la fel de usor. Corpul tau nu are nevoie de depozite mari de grasime, pentru ca putinele rezerve pe care le ai sunt o sursa pe care se poate baza la nevoie.

E ca si cum ai avea mai putine baterii, dar mult mai de calitate. Daca esti predispus la a fi gras, e pentru ca cum să slăbești în limba bengali tale de grasime sunt lacome.

Cand mananci, tinzi sa depozitezi energia in loc sa o arzi, iar cand celelalte tesuturi au nevoie de energie, grasimea e eliberata foare lent sau chiar deloc.

Prin urmare infometezi la nivel celular si corpul tau iti spune sa mananci mai mult. Cu alte cuvinte, nu numai ca te ingrasi pentru ca mananci mai mult, dar mananci mai mult pentru ca te ingrasi. E ca si cum ti-ai tot incarca bateriile, dar nu le-ai tine conectate la aparat. Vestea buna e ca toate acestea sunt influentabile. Marea majoritate dintre noi nu ne-am nascut cu celule de grasime lacome, ci le-am invatat asa de-a lungul timpului.

Dar repararea bateriilor e un topic pentru un alt articol, cel putin la fel de lung… Ceea ce trebuie sa stii pentru moment este faptul ca depozitarea si arderea grasimilor este un proces continuu si cat se poate de natural.

Arde grăsimea piciorului superior

Totul se intampla in timp real in functie de starea organismului tau si nu ceva ce ai vrea sa impiedici. De fapt, ar fi chiar nesanatos si contraproductiv sa reusesti asa ceva. Matematica NU e asa de simpla precum pare Vrei sa scapi de 1 kilogram de grasime?

cum să pierzi grăsime pentru lupte mod de a pierde grăsimea corporală

Stii ca un kilogram e de calorii, prin urmare mananci cu de calorii sub nivelul de mententanta pentru 14 zile si gata. Pe de celalta parte, faci niste calcule si afli ca mananci de calorii dar arzi numai Prin urmare, intr-o saptamana vei depozita jumatate de kilogram de grasime 7× Dar chiar e adevarat?

cum să arzi ultimul pic de grăsime inferioară din burtă

Raspunsul este NU. Chiar daca ai face calcule extrem de precise in laborator, fara sa te bazezi pe formule generice si estimari largi, tot NU ai ajunge la acele valori orice alimente ce ai manca. Iar asta pentru ca: 1 Tipul alimentelor conteaza extrem de mult 2 Totul depinde de context. In fiecare moment Nu poti trage linie la sfarsitul zilei si calcula exact cat te-ai ingrasat, cat ai slabit sau cat ai crescut in masa, bazat doar pe caloriile pe care le-am mancat raportat la cele ce le-ai ars.

Caloriile depind de sursa si context Caloria este pur si simplu o unitate de masura a energiei — mai exact, o calorie alimentara este cantitatea de energie necesara ridicarii temperaturii unui kilogram de apa cu un grad Celsius.

supliment de pierdere în greutate interzis pierdere în greutate omaha

Nu e nimic magic sau special in legatura cu o calorie. Ea nu are putearea de a ne spune ceva despre ce se intampla in corpul nostru. O calorimetrie facuta in laborator iti va spune ca un gram de proteine are 4 calorii. Totusi, in cadrul corpului uman, proteinele sunt folosite in principal pentru mentinerea structurilor si a functiilor organismului.

Ele pot fi arse pe post de combustibil, dar numai ca o sursa secundara, si si atunci ele trebuiesc mai intai convertite in glucoza. In functie de starea organismului tau din acel moment, primele 10, 20 sau 30 de grame de proteine ar putea merge direct catre reparatie si dezvoltare — NU energie.

Daca nu prea faci exercitii si mananci mult si des, majoritatea proteinelor se vor contoriza drept calorii, pentru ca nu vei avea la fel de mult tesut de reconstruit. In schimb, daca esti sub stres si ai o gramada de hormoni catabolici circuland prin sange, ai putea folosi toate proteinele din acea masa pentru reparare. Cum faci cu socoteala in acest caz?

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Se mai numara proteinele drept calorii daca nu sunt arse pe post de combustibil sau stocate ca grasime? Daca se transforma in masa musculara le numeri drept calorii consumate astazi… sau intr-un moment din viitor in care le vei arde pentru ca nu ai mai mancat de ore in sir. La fel si cu grasimile — ele pot fi folosite pentru a reinnoi membrana celulara, hormoni sau captuseala organelor, nu neaparat pe post de energie utilizata sau stocata.

Iar cum ziceam mai intainte, caloriile sunt doar o masura a energiei si nimic mai mult. La fel ca in cazul proteinelor, scopul in care grasimile alimentare sunt folosite depinde de context — de starea in care organismul tau se alfa in momentul in care i le pui la dispozitie.

Spre exemplu, daca mananci in mod normal carbohidrati cu grasimile tale, e mai mult ca sigur ca le vei depozita.

Pe de cealalta parte, daca ai urmat o dieta redusa in carbohidrati pentru cateva zile, grasimile din acea masa ar putea fi folosite direct pe post de energie. Nu in ultimul rand carbohidratii depind si ei de context — mai exact de nevoia imediata de energie si starea rezervelor din ficat si muschi.

Arde grăsime nu greutate, căi...

Spre deosebire de proteine si grasimi, ei nu sunt folositi pe post de componente structurale ale corpului, putand fi folositi doar pe post de energie.

Totul se intampla de la un moment la altul Ceea ce vreau sa-ti spun prin toate acestea este c totul se intampla in timp real. Nu ai nevoie de saptamani sau chiar luni la rand in care numai sa-ti construiesti masa musculara, apoi alte saptamani sau luni la rand in care sa arzi grasimile.

De fapt, e chiar contraproductiv sa-ti fortezi corpul sa creasca indopandul, apoi sa-l fortezi sa arda grasimile infometand-ul si chinuidu-l cu cardio, cum inca fac o gramada tipi de prin sala. Atata timp cat mananci inteligent, fara a sta zile intregi intr-o stare de infometare sau zile intregi manacand o gramada de carbohidrati si calorii mult peste masura, le poti avea pe amandoua.

Fara indoiala.