Barele de granola te fac sa slabesti, 5 sfaturi despre cum să alegeți un baton proteic de calitate - GymBeam Blog


Contează gustul sau căutați o gustare sănătoasă și cu o valoare proteică echilibrată?

Recent, multe baruri pentru dietă au apărut la vânzare. Acestea sunt scăzute de calorii și utile, potrivit producătorilor. Este așa?

Trebuie să luați în calcul și aceste decizii atunci când vă alegeți batonul proteic. Pe ambalajul anumitor batoane se menționează că sunt proteice, dar adevărul este că ele conțin o proporție mai mare de carbohidrați decât de proteine.

barele de granola te fac sa slabesti

Dacă urmați aceste 5 sfaturi, nu veți mai avea probleme să deosebiți un baton proteic de calitate față de unul care are doar un ambalaj frumos. Carbohidrații nu sunt primul ingredient de pe eticheta nutrițională Aceastăregulă pare a fi destul de obișnuită, dar să știți că există pe piață multe batoane proteice care conțin o proporție similară de zahăr ca și batoanele clasice de ciocolată.

Acest lucru se întâmplă în special datorităgustului, deoarece cu cât batonul conține mai mult zahăr, cu atât este mai gustos. Aici greșesc oamenii, pentru că atunci când aleg un baton, ei nu verifică cantitatea de zahăr de pe ambalajul produsului, deoarece îi interesează doar proporția de proteine și calorii.

Cu toate acestea, acest lucru este foarte înșelător, deoarece carbohidrații pot fi pe primul loc pe lista de ingrediente a unui baton proteic, în ciuda conținutului ridicat de proteine.

barele de granola te fac sa slabesti

De obicei,carbohidrații sunt mascați sub diferite denumiri,precumdextroză, fructoză, sirop de orez, melasă, miere sau nectar de agave,etc. Dacă căutați barele de granola te fac sa slabesti supliment proteic, atuncibatonul trebuie să conțină în primul rând proteine, fructe sau legume ori altă sursă sănătoasă de grăsimi sub formă de nuci.

Practic, la finalul zilei, toțicarbohidrații consumați indiferent din ce sursă provin ajung în sânge sub formă de zahăr. Acesta este consumat de mușchi și ficat sause depune ca și grăsime, dacă corpul nu îl consumă ca și sursă de energie.

Cum a slăbit cinci kilograme în doar zece zile. Ioana Ginghină: ”Nu am vrut să slăbesc așa mult\

Prin urmare, verificați întotdeauna gramajul total al carbohidraților dintr-o porție. De exemplu,în imaginea de mai sus este eticheta nutrițională a unui produscare conține până la40 de grame carbohidrați, iar primul ingredientde pe eticheta produsului și cel mai mult reprezentateste siropul de orez.

Muesli cu fructe proaspete gceai verde cu miere, pâine cu brânză. Pui fiert 70 gusturoi sau varză fiartă gbulion de trandafir sălbatic. Caserola de legume cu brânză gceai de mușețel. Omletă aburită din 2 ouă gmăr, ceai negru neîndulcit.

Ingredientele de pe eticheta produsului sunt menționate treptatși încep cu ingredientul cu cel mai mare conținutpână la ingredientul cu cel mai scăzut conținut. Raportul dintre carbohidrați și proteine Vă recomandămsă evitați batoanele proteice care conțin de două ori mai mulți carbohidrațicomparativ cu raportul de proteine.

În imaginea de mai sus aveți 40 g de carbohidrați versus 10 g proteine într-un raport de Pe baza acestui raport ne putem da seamacă batonul proteic din imaginea de mai sus conține mai multe zaharuridecât suplimentul proteic.

Dacă batonulconține mai mult de 10 grame de carbohidrați, aveți grijăca acestea să provină din fructe sau din alte surse naturale. Consumul de carbohidrați după antrenamentpoate fi o sursă eficientă de energie pentru organism.

Cum se face o bară de cereale acasă. Gătit barul Muesli acasă. Cea mai ușoară rețetă de desert

Aceste substanțe au un gust mult mai dulce decât zahăr, în schimb mențin numărul scăzut de carbohidrați totali pe ambalajul produsului. Prin urmare, anumite batoane proteice care nu au adaos de zahăr conțin îndulcitori artificiali, precum: acesulfam potasiu, aspartam, sucraloză, manitol, sorbitol, maltitol.

Acești compuși nu sunt atât de dulci, dar conțin mai puține calorii în comparație cu zahărul. Datorită acestui lucru, au devenit un înlocuitor atractiv de zahăr. În ultima perioadă, îndulcitorii artificiali sunt foarte des folosiți ca înlocuitor de zahăr în diferite produse alimentare sau suplimente nutritive și în general nu creează probleme oamenilor.

12 alimente și băuturi sănătoase care vă pot face să crească

Evident că este mult mai bine dacă batonul vostru proteic este îndulcit cu un îndulcitor natural, ca de exemplu cu stevia sau zahăr de mesteacăn, cum ar fi eritritolul sau xilitolul. Conțin cel puțin 10 grame de proteine într-o porție Dacă ați decis să consumați batoane proteice pentru a vă suplimenta necesarul de proteine, atunci aveți nevoie de un produs cu minim 10 grame de proteine într-o porție, ideal chiar și mai mult.

barele de granola te fac sa slabesti

Dar atenție, dacă batonul conține mai puțin de 10 grame de proteine la o porție, nu înseamnă că este o gustare nepotrivită. Dimpotrivă, batoanele cu o doză mai ridicată de grăsimi sănătoase și o proporție mai mică de proteine vă oferă o doză de energie pentru începutul zilei sau pot fi servite și ca o gustare la micul dejun.

10 idei entru cina

Proteina din zer, cazeina, proteina din ou sau mazăresunt cele mai de calitate tipuri de proteine care se folosesc pentru producția batoanelor proteice. Ar trebui să conțină mai puțin de de calorii Un baton proteic bun pierzi în greutate pe zyban fi consumat ca un supliment și prin urmare, este un produs care lejer poate înlocui una din mesele principale. De asemenea, vă poate oferi substanțe nutritive importante precum, proteine sau fibre.

Și până la urmă, nici nu puteți elimina total caloriile din dieta voastră zilnică.

barele de granola te fac sa slabesti

De exemplu, dacă batonul are de calorii și doar 6 grame de proteine, este mult mai puțină proteină decât vă poate oferi un ou fiert, care conține 7 grame de proteine și în plus are doar 80 de calorii. Dacă nu aveți grijă și consumați batoane proteice care nu sunt bine echilibrate din punct de barele de granola te fac sa slabesti al ingredientelor, atunci faceți organismului vostru mai mult rău decât bine.

Aceste batoane sunt binevenite atunci când nu puteți avea asupra voastră acel ou fiert. Putem spune că ele reprezintă o gustare proteică excelentă atunci când plecați la drum, în timpul zilelor pline de la locul de muncă sau pur și simplu atunci când nu aveți chef să gătiți. Conțin grăsimi sănătoase și mai puțin de 3 g de grăsimi saturate Pe lângă numărarea caloriilor este binesă vă concentrați și asupra grăsimilor. Așadar, dacăbatonul are puțini carbohidrați, acesta poate să conțină mai multe grăsimisau o serie de îndulcitori artificiali.

barele de granola te fac sa slabesti

Grăsimile mai sănătoase sunt cele din uleiul de cocos, barele de granola te fac sa slabesti de alune, untul de arahide sau uleiul din semințe de chia. Grăsimile nesaturate care se găsesc în nuci, semințe, ulei de măsline sau în pește sunt binevenite, deoarece conform studiilor, acestealuptă împotriva grăsimii de pe abdomen.

14 moduri simple de a opri consumul de zahăr

Conțin cel puțin 3 grame de fibre Proteinele, grăsimile și carbohidrații în combinație cu fibrele din fructe sau fulgitrec printr-un proces de digestie mai lung decât zaharurile simple. Datorită acestui fapt, organismul nu resimte senzația de foame pentru o perioadă mai îndelungată.

De asemenea, fibrele susțin sistemul digestiv, reduc colesterolul și ajută la reglarea greutății.

Plantele ca medicament: ceai din plante DIY pentru a reduce pofta de zahăr Să mănânci prea mult zahăr este unul dintre cele mai rele lucruri pe care le poți face corpului tău.