Piscina pierde in greutate, După ceva timp pierde în greutate de piscina


Nu intrați în apă pe un stomac plin! După masă și înainte de începerea exercițiului, se recomandă să așteptați 1 oră. Începem cu încărcarea Durata antrenamentului șoldurilor și feselor este de 45 de minute, timp de 10 minute pentru gimnastică.

După ceva timp pierde în greutate de piscina

Începem prin încălzirea articulațiilor, făcând exerciții în ordine: Miscari rotative ale capului in ambele directii de 10 ori. Mișcări circulare circulare ale umerilor înainte și înapoi de 10 ori.

Ține-ți mâinile. Ridicați mâinile în sus, lăsați-le deoparte, înapoi la poziția de plecare. În mod similar de 10 ori.

piscina pierde in greutate kahwa pentru pierderea în greutate

Ridicați picioarele îndoite în piept alternativ de 10 ori. Articulațiile sunt încălzite, este permisă începerea exercițiilor intensive: Fugim pe loc. Lățimea umărului picioarelor. Alternarea ridică genunchii în sus.

piscina pierde in greutate slăbește gov

Țineți genunchii în direcția înainte. Piscina pierde in greutate piciorul în jos, păstrând piciorul în jos. Până la sfârșitul mișcării, călcâiele ar trebui să atingă podeaua. Ca complicație, luați butonul în mâini, în ridicarea genunchilor, coborâți dispozitivul până când atinge genunchiul.

piscina pierde in greutate pierde greutatea coca

Nu vă îndreptați complet coatele. Umeri în jos. Încercați să efectuați cu viteză maximă.

Exercitarea se face de 15 ori cu fiecare picior. Fugim pe loc cu ridicarea picioarelor drepte. Fără oprire, începeți să ridicați piciorul înclinat, ca și înainte, dar drept în paralel cu apa, ținând deasupra câteva secunde. Încercați să simțiți tensiunea din spate a coapsei. Țineți-vă postura, nu vă sprijiniți înainte. Nu este necesar să îndreptați piciorul la genunchi.

Moduri de a pierde în greutate în piscina

Umerii coborâți. Continuând mișcarea, strângeți duza înainte, nu în jos. Respirați fără probleme, liber, nu vă țineți respirația.

La coborârea picioarelor expirați, în inimă creșteți. Ca pondere, facem exerciții similare, dar într-un cerc. Complexitatea exercițiului crește datorită rezistenței la apă.

Așa cum trebuie să înoate în piscina pentru a pierde în greutate

Picioare de ridicare alternante. Alternativ, ridicăm un picior drept și unul îndoit, fără să uităm să lucrăm simultan cu o duză, coborând-o cu ambele mâini în jos.

Efectuând un start de la podea, facem un salt mic, în același timp trăgând un picior drept în sus, la rândul său, ținem duza direct în brațe drepte. Exercitarea se face de 15 ori pe fiecare picior. Principalul complex de mișcări În această parte a antrenamentului, se colectează exerciții eficiente în bazinul șoldurilor și al feselor.

Exerciții în piscină pentru pierderea în greutate: frumos, util, eficient

Durata este de 30 de minute. Noțiuni de bază! Wave picioarele înapoi. Stăm drepți, mutați piciorul înapoi, contractând mușchii coapsei și împingând simultan fidea, încercând să menținem echilibrul. Mișcarea se efectuează încet, inspiră la ridicarea picioarelor, expiră la coborâre.

Pierde în greutate rapid în piscina

Pentru punerea în greutate efectuați mișcarea cu un salt mic. Toci atinge podeaua, piciorul de sprijin este ușor îndoit.

IN PREMIERA LA PISCINA - ANCA DE LA STREHAIA

Alternăm ridicarea piciorului îndoit înainte și piciorul drept înapoi, tăița este condusă în timp ce piciorul este ridicat înapoi. Urmăriți respirația, păstrați-o măsurată. Încercați să nu creați valuri, să controlați mișcarea, să nu cădeți.

Schimbați greutatea corporală de la picior la altul. Încercați să nu îndoiți partea inferioară a spatelui.

piscina pierde in greutate consum de arsură de grăsime

Împingeți coapsa interioară. Păstrați tăița în față pe mâinile întinse. Ridicați încet piciorul în lateral, coborâți rapid spatele, depășind rezistența apei la mușchii suprafeței interioare a coapsei. Efectuați alternativ cu picioarele lor.

piscina pierde in greutate arsuri de grăsime pierdute

Pentru ponderare, adăugăm un salt atunci când ridicăm un picior. Încercați să micșorați piciorul numai în detrimentul suprafeței interioare a coapsei, fără piscina pierde in greutate ajuta torsul.

Pe cât de multe pierde in greutate folosind piscina

Loviturile în lateral. Facem un exercițiu similar, ridicăm un picior nu neted, dar îndoit, împingându-l la cel mai înalt punct, un exercițiu ca o lovitură. Nu te mișca brusc! Teren de schi. Simulați un teren de schi apăsând pe stânga, apoi pe piciorul drept înainte. Înlocuiți picioarele prin glisare.

  • Exerciții în piscină pentru pierderea în greutate: frumos, util, eficient - Genunchi
  • Munca mp pierde in greutate

Faceți mișcarea cât mai repede posibil, reduceți amplitudinea. Genunchiul din față este ușor îndoit.