Modificări simple pentru a pierde în greutate


11 modalități dovedite de a pierde greutatea fără dietă sau exerciții fizice

Cum să slăbești fără să slăbești dieta November, Mulți oameni se simt nerăbdători în ceea ce privește dieta slăbire, dar dacă ceea ce vrei este să slăbești fără să fii obligat să mănânci nimic, vei fi încântat să știi că, chiar și cu schimbări simple în stilul tău de viață, poți slăbi fără să fii pe o dietă! Desigur, puteți pierde în greutate mult mai repede dacă începeți o dietă reală de slăbit, dar spun întotdeauna că dietele nu sunt ideale pentru toată lumea, pentru că există o mulțime de oameni care intră în dietă doar cu gândul că trebuie să înceapă o dietă de slăbit.

modificări simple pentru a pierde în greutate pierdeți în greutate în timp ce mergeți pe drum

De aceea, există o mulțime de diete pentru pierderea în greutate, care nu funcționează, deoarece pentru creierul nostru fiind la o dietă este adesea înțeles ca fiind pedepsit, iar faptul de a simți întotdeauna o foame este văzut ca o stare reală de privarea.

Pentru a vă putea menține greutatea actuală și pentru a putea pierde în greutate într-un mod durabil, este mai bine să pierdeți în greutate încet, deci faceți modificări simple în stilul dvs.

Scott; Revizuit de Richard N. Dar puteți face mai ușor pierdere în greutate. Există trucuri ușoare care vă pot ajuta să scăpați cu mai puțin efort. Modificarea a ceea ce mănânci este primul și cel mai important pas.

De exemplu, prin tăierea a aproximativ de calorii pe zi, puteți pierde aproximativ o kilogramă pe săptămână, dar eliminând doar de calorii, puteți evita să acumulați kilograme în plus pe parcursul anului. Să vedem 5 reguli mici de urmat pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate, fără a fi nevoie să recurgeți la o dietă reală de slăbit.

Cele 5 obiceiuri cele mai simple sanatoase de a pierde in greutate by Malia Frey Share on Facebook Share on Twitter Adăugați modificări simple la rutina zilnică pentru pierderea în greutate Uneori, succesul sau eșecul programului de scădere în greutate depinde mai mult de obiceiurile zilnice decât de alegerile alimentare pe care le faceți. Lucrurile mici pe care le faceți ca parte a rutinei dvs. Există obiceiuri sănătoase pentru a pierde în greutate și apoi există obiceiuri care pot funcționa împotriva dvs. Aceste cinci obiceiuri simple sunt activități ușor de integrat în programul zilnic.

Mănâncă la micul dejun Crezi că sări peste micul dejun este o modalitate excelentă de a economisi calorii și, prin urmare, modalitatea ideală de a pierde în greutate rapid, greșești timpul mare! Dacă săriți micul dejun în fiecare zi, cu siguranță că mâncați mai mult decât aveți nevoie în timpul meselor principale din cauza prea multă foame, deci nu vă puteți menține greutatea. Prima regulă pentru a pierde în greutate fără dieta de slăbit: Ia micul dejun, pentru că cei care mănâncă micul dejun mănâncă mai puțin pentru restul zilei!

modificări simple pentru a pierde în greutate berea te va face să slăbești

Modificări simple pentru a pierde în greutate o cană mică de cereale integrale și lapte sau o felie de pâine cu gem scăzut de grăsime! Nu mâncați după cină Cel mai bun moment pentru a opri mâncarea este după cină. Chiar dacă pare o prostie, renunțând la dorința unui pachet de jetoane în timp ce te uiți la televizor pe canapea sau la o gustare târzie-noapte, înainte de a dormi, cu siguranță nu te ajută să slăbești!

A doua regulă de slăbit fără scădere în greutate: Dacă doriți să luați ceva dulce după cină, încercați să mâncați ceva care este într-adevăr ușor precum un iaurt cu conținut scăzut de grăsimi sau un fruct mic, dar nu renunțați la plăcerea unei cești de înghețată chiar seara târziu!

Alegeți cu atenție ce beți Nu numai ceea ce pui în gură sub formă de mâncare este important, dar trebuie să fii atent și la ceea ce bei.

Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?

Obișnuiți-vă să beți băuturi zaharoase în loc să mâncați o gustare sănătoasă nu numai că vă face să luați o mulțime de calorii goale, ci și o shou centru de slăbire nouă reală de zaharuri. Chiar și băuturile ușoare nu sunt ideale, pentru că nu reduc foamea, dar te fac să vrei mereu să o bei și să sfârșești prin a o abuza.

  • 10 remedii la îndemână să elimini kilogramele în plus
  • Ce grasime sa mananci ca sa slabesti
  • Modificarea pierderii în greutate în perioadă
  • Dacă credeți că vine un one-size-fits-all metoda de a pierde grăsime, să ne izbucni balon de concepție greșită.
  • Linia de jos Respectarea unei diete convenționale și a unui plan de exercițiu poate fi dificilă.
  • Pierderea in greutate a facut schimbari simple si simple pentru a scadea greutatea
  • 8 Hacks simple pentru a vă ajuta pierde în greutate rapid în
  • Dieta și mișcarea contează, te mențin și sănătoasă.

Nici vinul și băuturile spirtoase nu sunt o glumă! Doar eliminând acele două pahare de vin pe zi, puteți avea o economie de calorii decisivă. Mâncați întregi cereale Dacă obișnuiți să înlocuiți pastele clasice și pâinea albă cu paste și pâine integrală, adăugați foarte multe fibre în dieta dvs.

modificări simple pentru a pierde în greutate pierderi de grăsime rezultă 1 lună

Înlocuiți pesmetele clasice pentru a face chiftelute și hamburgeri cu tărâțe întregi, pentru că dacă dieta dvs. A patra regulă pentru a pierde în greutate fără dieta de slăbit: Mâncați alimente întregi pentru modificări simple pentru a pierde în greutate vă simți mult mai devreme, reușind astfel să mâncați mult mai puțin fără probleme.

Pierdere în Greutate Made Easy

Mănâncă Mic și Gros Pentru a pierde în greutate trebuie să- ți crești metabolismul și nu există o modalitate mai bună de a-l accelera decât să mănânci de 5 până la 6 ori pe zi. Păstrându-ți metabolismul în permanență, poți să-l accelerezi, să-l faci ușor și să fie întotdeauna gata să folosești caloriile pe care le consumi ca sursă de energie pentru a arde, în loc să le folosești ca sursă de grăsime pentru a-ți păstra stomacul și șoldurile.

Ultima regulă pentru a pierde în greutate fără dieta de slăbit: Pentru a-ți crește metabolismul, mănâncă prânzul și cina la micul dejun, în cele două mese principale și adaugă cel puțin 2 alte gustări mici, dar toate în cantități mici!

Toate informațiile medicale publicate pe acest site trebuie considerate ca fiind indicații sumare exclusive. Nu reprezintă nicio indicație medicală. Pentru informații mai specifice, trebuie solicitat un consult medical adecvat.