Fiziologia arderii de grăsimi. Fiziologia arderii grăsimilor


Top diete ce cure de slabire sunt sanatoase si sigure arderea grasimilor 40 de zile

Cum să arzi grăsimile. Arderea locală a grăsimilor Mai mult, aproape toți cei care sunt cel puțin cumva legați de fitness, culturism sau terenul de sport se ceartă despre el. Aproape toată lumea, de la instructori de fitness care au absolvit recent cursuri de fitness, până la corpuri de iluminat științifice, șefi de laboratoare și profesori, consideră că este de datoria lor să se alăture discuției despre arderea grăsimilor locale. Cu toate acestea, nu este surprinzător faptul că acest subiect provoacă o astfel de rezonanță.

Împărtășirea opiniilor Suntem obișnuiți să fim atenți la părerea autorităților.

fiziologia arderii de grăsimi

Adică, dacă un mare unchi-antrenor din sala noastră de sport ne spune că arderea grăsimilor locale nu există, atunci avem tendința să-l credem, deoarece, în principiu, el este o fiziologia arderii de grăsimi pentru noi. Dar problema este că autoritatea sa se bazează exclusiv pe faptul că nu avem alte autorități. Dar, după ce ați parcurs chiar și oamenii de știință domestici, puteți găsi o mulțime de lucrări științifice și studii care confirmă existența arderii grăsimilor locale.

Mai mult, unii chiar dezvoltă sisteme de antrenament care sunt capabile să asigure arderea grăsimilor locale și care, apropo, sunt utilizate pe scară largă în Occident și, dintr-un anumit motiv, sunt complet ignorate de sportivii noștri.

fiziologia arderii de grăsimi

Aici apar imediat două întrebări destul fiziologia arderii de grăsimi firesc: și antrenamentul pentru toate grupele de mușchi, care, apropo, este recomandat pentru începători să efectueze exclusiv sub supravegherea aceluiași antrenor - nu este acesta un truc de marketing?

Și a doua întrebare: pe ce bază declarați imposibilitatea arderii grăsimilor locale? Cel mai adesea, antrenorul nu este în măsură să dea un răspuns exhaustiv nici la prima, nici la a doua întrebare. Mai mult, există foarte puține studii publicate și bine-cunoscute privind pierderea locală de grăsime.

Și, pe baza propriei experiențe, pot spune că unele dintre ele obțin cu adevărat rezultate vizibile dacă antrenamentul efectuat este cel puțin apropiat de condițiile în care are loc arderea grăsimilor locale. Fiziologia arderii grăsimilor Să aruncăm o privire rapidă asupra mecanismului de eliminare a grăsimilor în sine.

Zveltește-ți repede coapsele de grăsimilor ardere - parohia-apostol.ro

Grăsimile din corpul uman sunt stocate în celule special concepute pentru aceasta - lipocite. Când este eliberat din lipocit, grăsimea este descompusă în acizi grași și glicerol.

Mai mult, acizii grași trebuie să intre în mitocondriile celulei musculare, unde are loc procesul de oxidare cu eliberarea de energie. Fiecare lipocit are receptori care răspund la hormoni cu proprietăți lipolitice. Acești hormoni sunt secretați de glandele endocrine.

fiziologia arderii de grăsimi

Există mai multe tipuri de hormoni lipolitici, respectiv, același număr de tipuri de receptori care interacționează cu acest sau acel hormon. Mișcându-se de-a lungul fluxului sanguin, aceștia interacționează cu receptorii lipocitelor, drept urmare acizii grași și glicerolul sunt eliberați din lipocite în fluxul sanguin.

Acizii grași sunt transportați într-un mod special către mitocondrii, unde are loc mult așteptata ardere a grăsimilor. Arderea locală a grăsimilor Fiziologia considerată a procesului de ardere a grăsimilor ne permite să analizăm argumentele ambelor părți: cei care susțin că arderea grăsimilor locale este imposibilă și adversarii lor.

Deci, cele mai puternice argumente ale primului: 1. Activitatea receptorilor celulari care răspund la hormoni cu capacitate lipolitică este mult mai redusă în zonele corpului care sunt fiziologic destinate stocării rezervelor de grăsime fese, abdomen. Luați în considerare punctul opus de vedere. Primul contraargument: în ciuda faptului că sângele curge uniform în tot corpul, fiziologia arderii de grăsimi foarte posibil să-i creștem volumul într-o anumită zonă a corpului.

În culturism există chiar și o astfel de tehnică, numită pompare. Interesant este faptul că culturistii folosesc pomparea peste tot, sunt perfect familiarizați cu fiziologia acestui proces, dar în același timp susțin că sângele circulă uniform în tot corpul, astfel încât pierderea locală în greutate este imposibilă.

Cum să reduci grăsimea de pe coapse și abdomen

În plus, este bine cunoscută capacitatea organismului de a mări rețeaua vasculară. Pur și simplu, fiziologia arderii de grăsimi mult sânge este în mod constant într-un singur loc, se formează vase noi, concepute pentru a normaliza circulația acestuia.

  • Supa care accelereaza metabolismul si face pielea mai frumoasa de proces fiziologic de ardere a grăsimilor Exercitii pentru topirea grasimilor de pe abdomen dieta ucigașului de grăsime din burtă Pastile dietetice de viata pura cele mai bune pastile de dieta romania.
  • Diete de top pentru
  • Este sărit peste o modalitate bună de a pierde în greutate

Această încercare involuntară a organismului de a interfera cu arderea grăsimilor locale necesită exerciții fizice sporite pentru a menține concentrația de hormoni din sânge. Al doilea contraargument: dacă receptorii anumitor celule sunt capabili să scadă sensibilitatea la hormoni în timp, de ce nu este posibil procesul invers?

L-Carnitine 100.000 1L

Este foarte posibil ca, cu o abordare corectă, receptorii din zonele corpului destinați fiziologic pentru depozitarea grăsimilor să-și crească sensibilitatea la efectele hormonale sau numărul de receptori în sine să crească.

Deci, am confirmat faptul că este fiziologia arderii de grăsimi să se înmulțească volumul de sânge într-o anumită zonă a corpului. Singura avertisment este că acest sânge ar trebui să fie saturat cu hormoni cu capacitate lipolitică. Și acest lucru poate fi realizat cu ajutorul instruirii adecvate sau a medicamentelor farmacologice.

Internetul este plin de bloggeri care oferă sfaturi de specialitate despre cum să reduceți grăsimea prin programe revoluționare ce vă vor transforma corpul după o săptămână sau două. Așadar, ați putea crede că  arderea grăsimilor este un fleac, nu? De fapt, în realitate, există o mulțime de factori care trebuie luați în considerare atunci când vine vorba de reducerea grăsimii corporale. Desigur, dieta și exercițiile fizice sunt esențiale — nimic nou până acum!

Dovada stiintifica Problema arderii grăsimilor locale a fost considerată scrupulos de compatriotul nostru Viktor Nikolaevich Seluyanov. Acest subiect l-a interesat, deoarece a observat că la sportivii angajați în lupte, depozitele de grăsime de pe brațe dispar mult mai repede decât pe orice altă zonă a corpului. Ei bine, și apoi a început Interesant este faptul că studiile efectuate de V. Seluyanov, a confirmat posibilitatea reducerii nu numai a punctelor de grăsime, ci și a hipertrofiei locale.

Pur și simplu, pentru a forma un mușchi gluteu voluminos, nu este necesar să lucrați cu toți mușchii grupului muscular care îi aparține.

15 alimente care contribuie la arderea grăsimilor

Este suficient să lucrați corect cu un anumit mușchi. În plus, profesorul a dezvoltat un program de formare care vizează schimbarea compoziției corpului și un program de nutriție corespunzător acestui antrenament.

Este puțin cunoscut în Rusia, dar este utilizat pe scară largă în Occident. Acest program a fost ulterior adaptat fiziologia arderii de grăsimi arderea grăsimilor locale sau hipertrofie și este acum destul de activ utilizat în formarea luptătorilor.

Din păcate, aproape niciunul dintre antrenorii moderni ai clubului de fitness și săli de sport nu le spuneți clienților despre posibilitatea de a pierde în greutate locală, forțându-i să efectueze în mod repetat repartizări lungi de antrenament pentru toate grupele musculare. De la teorie la practică Și, în cele din urmă, cel mai interesant lucru este cum să organizezi arderea locală a grăsimilor. Și, desigur, asigurați utilizarea acizilor grași, adică creați un deficit energetic.

Pentru a nu-ți compromite silueta, îți recomandăm 15 alimente care te ajută să arzi mai repede grăsimile, mai ales daca practici sport, și care susțin sațietatea pe termen îndelungat. Autor: Dr.

Pentru aceasta, se folosește o dietă care, în general, corespunde unei diete standard pentru pierderea în greutate, combinată cu o pregătire adecvată. Cea mai ușoară modalitate de a asigura sinteza hormonului adrenalină este de a face cardio interval HIIT. După aceea, fără a întrerupe odihna, începem să umplem mușchiul situat în zona cu probleme cu sânge. În paralel, sângele va intra în țesutul adipos, respectiv, receptorii lipocitelor vor reacționa la prezența hormonului.

Regim de antrenament muscular molid - 30 de secunde de muncă intensă, apoi 30 de secunde de odihnă. Aceasta fiziologia arderii de grăsimi o abordare.

Ce este de fapt cardio și când vorbim despre antrenamentul HIIT?

Trebuie efectuate trei astfel de abordări și apoi întrerupte timp de minute pentru odihnă activă. Trei abordări alcătuiesc putem pierde în greutate odată cu metabolismul set. Este optim să efectuați 10 astfel de seturi, numărul minim este de 5 seturi. Apoi, antrenamentul poate fi considerat complet.

Acest sistem trebuie instruit de două ori pe săptămână, intercalat cu cardio obișnuit.

Cum sa scapi de grasimea de pe solduri - Silueta Mea Arderea grăsimii la coapse acasă slabesti la picioare rapid cum funcționează fiziologia blocantelor de grăsime Învelișul subtire al corpului în cel mai bun arzător de grăsimi blocante de grăsimi care funcționează carb. Arderea grăsimii la coapse acasă slabesti la picioare rapid cum funcționează fiziologia blocantelor de grăsime. Slim jos în 2 zile subțire burtă și brațe arde grăsime depozitată. Simptome pierdere in greutate retete sanatoase pentru slabit peste blatul blocantului de grăsime.

Rezultatul va fi vizibil după două săptămâni. Rezultatul este o îmbunătățire semnificativă a aspectului celui de-al cincilea punct în două săptămâni! Și o mașină de presat pe bancă aproape ruptă. Dacă doriți să vă antrenați corect, atunci nu vă puteți descurca fără sfatul unui specialist calificat.

Printre aceștia se numără Viktor Nikolaevich Seluyanov, șeful laboratorului științific IT în sport, care a fost organizat la Institutul de Fizică și Tehnologie din Moscova.

Diete cu rezultate pe termen lung arde-mi burta grasă

Metodele de antrenament ale lui Seluyanov se bazează pe caracteristicile structurii fiziologice a corpului uman.

Deci, se recomandă să refuzați să efectuați exerciții de forță pentru persoanele care au fiziologia arderii de grăsimi aterosclerotice. Nerespectarea acestei recomandări poate provoca blocarea arterelor din cauza detașării acestor plăci.

Se pot desprinde din cauza creșterii presiunii în timpul exercițiului. Tehnica de formare a culturismului conform lui Viktor Seluyanov Când faceți culturism, trebuie să înțelegeți cum să efectuați corect tipuri diferite exercițiu.

Pentru a face acest lucru, trebuie să vă familiarizați cu activitatea aparatului locomotor atunci când efectuați un anumit tip de exercițiu. În caz contrar, există riscul de rănire a corpului.