Tipul pierderii de grăsime corporală


Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide

Speranță în pierderea în greutate de grăsime vs pierderea în greutate by Laura Dolson Share on Facebook Share on Twitter Importanța procentului de grăsime corporală Știați că doi oameni pot avea aceeași înălțime și greutate, dar procentaje foarte diferite de grăsime corporală?

Știați că, pe măsură ce îmbătrânim, avem tendința de a obține grăsimi în jurul organelor noastre " grăsime viscerală " care nu pot fi detectate prin măsurarea "pliurilor de piele" sau chiar cu o scară? Știați că șansele sunt că, dacă pierdeți în greutate, veți pierde atât mușchii, cât și grăsimile?

Gestionarea greutății este un scop pe multe minți ale oamenilor. Oamenii ajung la scară dimineața, iar numărul pe care îl văd poate determina cum simt despre ei înșiși. Dar adevărul este că unii oameni cred că sunt supraponderali, când cantitatea de grăsime pe care o au pe corpul lor este bună, în timp ce alții pot purta grăsimi ascunse pe care scala nu le va spune.

Care este procentul de grăsime corporală? Corpurile noastre sunt alcătuite dintr-o mulțime de tipuri diferite de țesuturi plus o mulțime de apă.

Ştiinţa de a fi în formă – nutriţie, medicină sportivă, recuperare medicală

Există mușchi, grăsimi, oase și țesut specializat, cum ar fi în diferitele noastre organe. Procentul de grăsime corporală este doar acea - procentul din greutatea noastră care este alcătuită din grăsimi. Procentajul de grăsimi corporale este similar cu termenii precum raportul grăsimilor corporale și compoziția corporală.

Partea care nu este grasă se numește "masa corporală slabă". O persoană de de kilograme, cu o masă corporală slabă de de kilograme, are o greutate corporală de 25 procente 40 kilograme de grăsime.

Căi de a pierde grăsime corporală

Acest lucru poate părea o mulțime, dar corpul nostru are nevoie de o anumită cantitate de grăsime pentru izolare, stocare de energie, producția de hormoni și alte funcții pe care oamenii de știință le descoperă. Cât de mult grăsimi corporale trebuie să aibă o persoană?

Aceasta depinde de câteva variabile. Femeile au nevoie de mai multe grăsimi corporale decât bărbații. Sânii sunt aproape grași, iar femeile au mai multă grăsime în jurul șoldurilor - asta este modul în care ar trebui să fie. Dacă grăsimea corporală a unei femei scade prea puțin, ea se va opri menstrual. De asemenea, bărbații au în mod natural o cantitate mai mare de mușchi voluminoși. Un alt factor este vârsta. Pe măsură ce oamenii îmbătrânesc, muschii lor tind să se micsoreze și au tendința de a acumula grăsime viscerală.

  1. Majoritatea dietelor convetionale folosesc foarte putine calorii: sau mai putine pentru femei si sau chiar mai putine pentru barbati.
  2. Importanța procentului de grăsimi corporale și a pierderii în greutate
  3. Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?
  4. RECOMPUNEREA CORPULUI: PIERDEȚI MUȘCHII DE GRĂSIME ȘI CâȘTIG îN ACELAȘI TIMP - FITNESS -
  5. Linia de jos Majoritatea oamenilor care încearcă să slăbească își doresc un corp tăiat, dar totuși tonifiat.

Acest lucru este cel puțin parțial legat de scăderea testosteronului și a altor hormoni. Este important să nu confundați IMC cu grăsimea corporală.

tipul pierderii de grăsime corporală

Indicele BMI indicele masei corporale nu reprezintă procente de grăsime corporală. De exemplu, un IMC de 29 este în domeniul excesului de greutate pentru femei.

Lucruri bine de știut despre grăsimea din organismul tău | Centrul Medical Superfit

Acest lucru nu are nimic de a face cu 29 la suta de grasime corporala, care este considerat sanatos. Puteți afla dacă vă aflați într-o gamă sănătoasă utilizând calculatorul de mai jos. Acesta a fost dezvoltat deoarece, în populația generală, este corelat cu grăsimea corporală. Cu toate acestea, există numeroase grupuri de oameni pentru care IMC nu este la fel de tipul pierderii de grăsime corporală - de exemplu, femei scurte, musculare și oameni cu obezitate normală în greutate care sunt mai mulți oameni decât probabil credeți.

IMC variază, de asemenea, în diferite grupuri etnice.

tipul pierderii de grăsime corporală

De asemenea, pentru persoanele care sunt interesate în schimbarea compoziției corporale și nu doar a greutății lor, cunoașterea procentului de grăsime corporală reprezintă o îmbunătățire față de IMC. De exemplu, dacă faceți exerciții pentru a construi muschi un obiectiv buncunoașterea procentului de grăsime corporală este o idee bună. De asemenea, atunci când pierdeți în greutate, doriți să păstrați cât mai multă masa fizică slabă posibil.

Datorită stilului lor de viață sedentar și desfășurând o activitate fizică în general mai puțin întreagă ziua, ei se îngrașă. Grăsimea iese din tot corpul. Oamenii sunt influențați în mod greșit de celebrități și de cultura occidentală. Majoritatea celebrităților nebunești nu au nicio etică și, de dragul banilor, fac reclame pentru companii care sunt fulgi de porumb, cereale pentru micul dejun, curea subțire de saună, încălțăminte sport etc, iar cel mai rău este faptul că promovează alcool, pan masala etc.

Cum puteți determina procentajul de grăsime corporală Există mai multe modalități de a afla procentajul de tipul pierderii de grăsime corporală corporală. Acesta este un rezumat al capsulei scurte. Scanarea DEXA tipul pierderii de grăsime corporală scanarea cu raze X de tot corpul, de același tip, utilizată pentru densitatea osoasă.

Foarte precis. Cântărirea hidrostatică - cântărire sub apă complet scufundată, cu aer suflat din plămâni - Foarte precis când este făcut profesional.

tipul pierderii de grăsime corporală

Piele-pliante etriere "test de pinch" - Simplu, dar trebuie să fie făcut de către cineva care este instruit, și nu puteți face pe tine.

Variații variate de precizie pentru persoanele fără pregătire.

8 strategii pentru a pierde grăsimea corporală permanent | Fitness Builder

Impedanță bioelectrică BIA - Acestea sunt scale și dispozitive portabile care conduc curent electric de joasă și fără durere prin tine. Acestea pot fi corecte, deși precizia variază în funcție de dispozitivul specific efectuați cercetarea și modul în care este utilizat. Cele mai bune rezultate sunt obținute primul lucru dimineața, fără alcool consumat timp de 2 zile înainte și niciun exercițiu cu o noapte înainte.

Metoda de măsurare a metodei navale - Aceasta este o formulă bazată pe mai multe măsurători ale corpului luate cu o bandă. Poate fi destul de precis este folosit de armatadar depinde de capacitatea ta de a masura cu acuratete. Pentru a fi sigur, măsurați-vă de 3 ori și luați media. Este util mai ales pentru urmărirea în timp. Related Content.