Arderea grăsimilor cindy whitmarsh. Programul Cindy Crawford


Spectacole de exerciții Cindy Whitmarsh Dar aceasta nu este doar o fată care a decis brusc să vină cu ceva și să filmeze un videoclip, ci un renumit antrenor de fitness cu mai mult de 20 de ani de experiență. Dar, din moment ce sunt nou în această afacere, aveam nevoie de ceva din seria ușoară și pentru diferite grupe musculare. Și asta programul este conceput doar pentru începători. Singurul lucru pe care nu-l înțeleg este că aici fără încălzireși este destul de dificil pentru un începător să sară în toate sporturile serioase atât de brusc, iar cursurile fără încălzire pot fi traumatizante.

Complexul nu are aerobic pentru arderea suplimentară a grăsimilor. Cu un antrenament de 10 minute, rutina ta zilnică nu se va rupe. Sarcină insuficientă pentru pierderea rapidă în greutate. Este nevoie de o jumătate de oră pe zi pentru a obține un efect maxim. Disponibilitatea combinațiilor unice de încărcare. Mai multe grupe musculare funcționează în același timp. Clasele sunt concepute doar pentru începători. Exerciții unice pentru abdomen.

arderea grăsimilor cindy whitmarsh

Există multe descoperiri originale ale autorului care vor ajuta la formarea mușchilor abdominali. Un antrenament rapid te ajută să arzi o mulțime de calorii.

Complexul este perfect pentru începători. Instructorul vă propune exerciții disponibile. Exercițiile ajută la întărirea abdomenului, feselor, șoldurilor și ajută la reducerea flăcării în brațe. Fiecare antrenament individual durează doar 10 minute. Dacă doriți, Pierdere în greutate cosa vuol dire posibil să alegeți un set separat de exerciții.

Coapsele subțiri în 10 minute. Balansați picioarele în timp ce stați întins pe o parte

Cindy vorbește destul de clar și arată exact cum se fac exercițiile. În plus, pentru utilizatorii de limbă rusă, videoclipurile au fost traduse în limba lor maternă. Principiile de bază ale programului Frumusețea în 10 minute un set de sesiuni scurte este cea mai bună ofertă dacă nu există suficient timp pentru fitness.

După cum am menționat mai sus, arderea grăsimilor cindy whitmarsh constă din 5 ședințe de 10 minute concepute pentru diferite zone. Principalele principii ale instruirii includ: respectarea exactă a tehnicilor exercițiilor de bază propuse; făcând exercițiile de mai multe ori la intervale regulate. Chiar și atunci când efectuați 1 antrenament pe zi, orientat către o anumită grupă musculară, puteți obține rezultate uimitoare în cel mai scurt timp posibil.

Cum se fac exercițiile corect Frumusețea în 10 minute complex de la Cindy Whitmarsh are 5 cicluri de antrenament diferite. Trebuie înțeles că: nu este nevoie să depășiți excesiv, efectuând simultan întregul complex. Destule sesiuni de 10 arderea grăsimilor cindy whitmarsh pentru o anumită zonă problematică a corpului; după ce a început cursurile pentru prima dată, nu este recomandat să facă sarcini prea mari, este de preferat - adaptare treptată; a doua zi după exercițiu, pot apărea dureri în unele părți ale corpului.

Accentul principal este pus pe lungi și ghemuțe, deoarece aceste exerciții afectează cel mai mult ambele părți ale coapselor, implicând și mușchii lor interni. Dacă aveți varice sau probleme la nivelul articulațiilor, ar trebui să evitați lungi prea ascuțite, ghemuțe profunde și intense.

arderea grăsimilor cindy whitmarsh

Printre principalele exerciții: mâinile Exercițiile de mână sunt concepute pentru a consolida țesutul muscular al brațelor și a scăpa de înfășurare Complexul propus include: fund Scopul gimnasticii pentru această zonă cu probleme este consolidarea mușchilor și îmbunătățirea cifrei de ansamblu.

Este greșit să crezi că doar ghemuțele sunt suficiente pentru a forma fesele ferme. Deși sunt ghemuitele care sunt considerate cele mai potrivite exerciții care dau efectul maxim.

De remarcat este faptul că există multe alte exerciții de fitness care pot fi utilizate pentru întărirea feselor și picioarelor. Pentru a face picioarele subțiri, trebuie să arderea grăsimilor cindy whitmarsh exerciții fizice în mod constant.

În același timp, dieta zilnică trebuie să fie echilibrată cu un aport redus de calorii. Dacă este necesar să păstrați sau să aduceți fundul și șoldurile la o formă normală, produsele grase și făinoase, dulciurile trebuie excluse din alimente. Un punct important pentru obținerea unui efect pozitiv este tehnica exactă a efectuării programului de fitness. Dacă efectuați mișcările incorect, este posibil să nu obțineți efectul dorit sau chiar să vă răniți.

Pentru a lucra eficient mușchii țintă într-o anumită zonă a corpului, trebuie să efectuați cel puțin abordări, efectuând o mișcare separată. Repetările trebuie făcute până când apare o ușoară senzație de furnicături în mușchi. De preferință, ar trebui să existe minimum 15 repetări. Și este mai bine să faceți o mișcare de până la 30 de ori în timpul unei singure abordări.

Pentru a obține un efect maxim, se recomandă efectuarea acestei liste de exerciții de cel puțin ori în timpul săptămânii. Lista exercițiilor: 1. Răspândirea șoldurilor în timp ce se culcă. Atunci când efectuați mișcări, mușchii feselor și spatele coapsei funcționează. Arderea grăsimilor cindy whitmarsh a profita la maxim de această mișcare, se recomandă coborârea corpului pe antebrațe. Trebuie să țineți ganterele sub genunchi.

Când piciorul revine la poziția inițială, acesta trebuie îndoit și tras mai aproape de piept.

Gimnastica soldului 10 minute. Ghemuit pe un picior

Astfel, efectul exercițiului crește. Înlăturarea șoldului în lateral în poziția de îngenunchiere. Fetele și coapsa exterioară sunt implicate în lucrare. Brațele pot fi ușor îndoite la coate. După ce ai atins punctul de vârf, trebuie să rămâi în această poziție timp de 3 secunde, crescând astfel efectul exercițiului.

Luând pe picioare picioarele pe rând.

arderea grăsimilor cindy whitmarsh

Mișcare excelentă pentru întărirea mușchilor gluteului. Picioarele execută lovituri semicirculare, mai întâi într-o direcție, apoi în cealaltă. În același timp, țesutul muscular al feselor funcționează cel mai eficient.

arderea grăsimilor cindy whitmarsh

Un pod cu lift pentru pelvis. Utilizarea acestei tehnici are un efect excelent asupra eliminării țesutului adipos în fese.

Bicepsul și spatele coapsei funcționează. Eficiența mișcărilor va crește dacă picioarele sunt puse pe vârfuri, iar un fel de greutate este plasat pe abdomenul inferior.

Punte folosind un picior. Această versiune a podului implică ridicarea unui picior unul câte unul, apoi celălalt. Pentru a crește eficacitatea exercițiului, piciorul de susținere trebuie ridicat pe un vârf de vârf. Stomac Multe femei au probleme în zona taliei. Puteți reduce circumferința abdominală prin balansarea presei. Acest lucru vă va ajuta să strângeți mușchii abdominali. Dacă există vreo contraindicație pentru sănătate, toate mișcările trebuie făcute evitând săriturile.

În acest caz, nu ar trebui să mergi la jogging. Cu toate acestea, atunci când pompați presa, ar trebui să vă respectați într-un ritm destul de rapid. De exemplu, puteți trage genunchii până la piept într-o poziție de scândură. Punctul principal al unui astfel arderea grăsimilor cindy whitmarsh antrenament este menținerea pulsului în zona în care se presupune că arde grasimea. Lista exercițiilor abdominale: întindere Întinderea puterii, sau întinderea, oferită de Cindy Whitmarsh, se realizează după ce unul sau alt set de arderea grăsimilor cindy whitmarsh au fost deja lucrate, adică la sfârșitul activității fizice.

Se adresează în principal relaxării țesutului muscular. Astfel de exerciții sunt un element important al arderea grăsimilor cindy whitmarsh antrenamentelor, datorită implementării cărora se îmbunătățește flexibilitatea țesutului muscular și elasticitatea articulațiilor.

În acest caz, există o recuperare musculară rapidă.

9 dieta chimica de 14 zile

Exercițiile de întindere te vor salva de accidentări, vor face activitățile sportive mai eficiente. În plus, întinderea îmbunătățește semnificativ circulația sângelui în țesutul muscular, reducând la minimum durerea antrenamentului. Exercițiile de întindere ajută, de asemenea, la reducerea perioadei de recuperare a țesuturilor articulare și musculare, ceea ce are un efect benefic asupra sănătății generale a omului.

Astfel de exerciții cresc mobilitatea întregului corp, crescând în mod semnificativ forța unei persoane datorită gamei de mișcări utilizate.

  1. Daca va decideti sa o urmati, cereti sfatul unui medic.
  2. Complexului îi lipsește aerobic pentru arderea suplimentară a grăsimilor.
  3. Coapsele subțiri în 10 minute. Balansați picioarele în timp ce stați întins pe o parte
  4. Scădere în greutate sermorelin ghrp-6
  5. Pagina inexistenta

Ba mai mult, întinderea poate reduce ritmul cardiac și reface tensiunea arterială. Astfel de mișcări arderea grăsimilor cindy whitmarsh permit să ameliorați tensiunea, să scăpați de stres după ce efectuați exerciții fizice destul de intense.

De asemenea, datorită întinderii, conținutul de endorfine din sânge crește, o persoană se simte mulțumită.

  • Programul Cindy Crawford Un set bine cunoscut de exerciții, care de mai bine de douăzeci de ani are un rezultat pozitiv și poate fi comparat cu exercițiile de tip pilates, calanetics și altele.
  • Antrenament în 10 minute. Antrenament pentru arderea grăsimilor cu Cindy Whitmarsh

Acest complex de fitness va ajuta la apropierea visului de a avea o figură zveltă. Ședințele scurte, dar eficiente, sunt soluția optimă atât pentru persoanele care tocmai au început antrenamentele de fitness, cât și pentru cei care vor să piardă kilogramele în plus.

Și făcând exerciții mai mult timp, puteți dobândi forme atletice. În plus, programul arderea grăsimilor cindy whitmarsh energia vitală, face o persoană mai sănătoasă, mai veselă și doar fericită. Presa: Ceea ce femeia nu vrea să aibă elastic fund și șolduri? Problema este însă că nu toată lumea are voința de a efectua unele exerciții care vizează formarea acestor grupe musculare. Și cineva nici nu știe care sunt aceste exerciții. Vă aducem în atenție câteva dintre ele.

Dacă doriți să vă transformați figura, și anume șoldurile și fesele în cel mai scurt timp posibil, atunci ghemuțele ar trebui să fie un exercițiu obligatoriu în antrenamentul dvs.

Antrenament în 10 minute. Antrenament pentru arderea grăsimilor cu Cindy Whitmarsh

Pentru a obține rezultatul dorit, acordați atenție următoarelor instrucțiuni. Te vor ajuta să o faci corect: Stai drept. Cu lățimea picioarelor între ele. Spatele este întotdeauna drept. Îndoaie ușor genunchii și începe să coboare, ducându-ți fesele cât mai departe înapoi.

De parcă ești pe cale să stai pe scaunul din spate. Țineți poziția inferioară câteva secunde. Reveniți încet la poziția de pornire fără a vă lega picioarele. Aceasta este considerată un ghemuit normal. Când sunteți sigur că faceți exercițiul corect, îl puteți îngreuna puțin.

De exemplu, adăugați greutate gantere sau sărituri. Doar să nu vă apropiați de evenimente, totul are timpul său. Acest plan de exerciții este de 1 lună. Squats vă va oferi glute la care ați visat întotdeauna. Privindu-te în oglindă, o vei admira pe a ta.

Exerciții ale lui Cindy Crawford. Secretul unei figuri ideale

Nu îți mai este rușine să porți un bikini, un pantaloni scurți sau o fustă scurtă. Deci, un plan de fitness de 30 de zile constă din ghemuțe zilnice cu 7 zile de odihnă. Aceasta presupune o creștere treptată a numărului de repetări. Trebuie doar să urmați instrucțiunile în mod clar și veți fi mulțumit de rezultat. Planul de fitness pentru luna: Ziua 1: 50 ghemuțe.

arderea grăsimilor cindy whitmarsh

Ziua 2: 55 de gheare. Ziua 3: 60 de gheare. Ziua 4: odihna.

arderea grăsimilor cindy whitmarsh

Ziua 5: 70 de gheare. Ziua 6: 75 de gheare. Ziua 7: 80 de gheare. Ziua 8: odihna. Ziua 9: de gheare. Ziua ghemuite.