Exemple de obiectiv de pierdere în greutate. Pierderea din greutate


Chiar și încercarea de acest obiectiv de pierdere în greutate ar declanșa cu siguranță daune serioase pe cont propriu, din cauza lipsei de nutriție și deshidratare. If you even try to achieve this risky weight loss goal, you can cause to yourself severe consequences like dehydration and malnutrition.

Costumele de baie, pantaloni scurți și topuri mai mulate sunt din nou în sezon și mulți vor să scadă câteva kilograme în plus pentru a-i ajuta să se simtă puțin mai confortabil când ies la soare. Vara este un sezon de trei luni care se pretează bine la pierderea în greutate. În plus, multe alimente cu calorii mai scăzute precum fructele și legumele sunt în sezon. Stabilește-ți obiective realiste în această vară pentru a te ajuta să îți atingi pierderea în greutate dorită și să te ajute să te simți excelent pentru o distracție de vară.

Rămâneți pe drum cu obiectivele de pierdere în greutate Decideți dacă să pierdeți în greutate înainte sau în timpul verii. Multe persoane au obiective de pierdere în greutate de vară. Luați în considerare dacă doriți această greutate înainte de începerea verii sau doriți să lucrați la pierderea în greutate în timpul verii.

Traducere "your weight-loss goals" în română

Mulți oameni vor să slăbească înainte de vară. Poate doriți să fiți pregătiți pentru costumul de baie exemple de obiectiv de pierdere în greutate prima zi în care piscina se deschide sau să aveți o vacanță timpurie la plajă.

Cel mai probabil veți dori să pierdeți în greutate înainte de aceasta. Dacă acesta este cazul, veți dori să începeți programul de pierdere în greutate înainte de începutul sezonului. Planificați să începeți o dietă sau să încorporați mai multe exerciții fizice cu cel puțin o lună sau două înainte de începerea verii.

Dacă doriți să profitați de sezonul estival și să încercați să slăbiți, puteți începe oricând în timpul verii. Stabiliți-vă un obiectiv realist. Vara este un anotimp excelent pentru stabilirea și atingerea obiectivelor de slăbit.

Vă aflați aici:Gestionarea greutăţii Gestionarea greutăţii Polar Balance oferă recomandări personalizate cu privire la modul în care puteţi să pierdeţi din greutate sau să o menţineţi. Aceste recomandări sunt bazate pe datele dumneavoastră personale şi fizice, obiceiurile privind activitatea, greutatea pe care doriţi să o pierdeţi şi intervalul în care doriţi să realizaţi acest lucru. Nu sunt necesare jurnale de nutriţie sau estimări ale consumului de calorii separate. La început, va trebui să selectaţi greutatea pe care doriţi să o pierdeţi şi intervalul de timp în care doriţi să realizaţi acest lucru. Diferenţa dintre caloriile consumate şi caloriile arse este estimată în funcţie de energia consumată zilnic şi schimbarea în greutate.

Este un sezon de trei luni în care poți scoate o cantitate bună de greutate suplimentară dacă trebuie. Stabiliți obiective realiste în această vară pentru a vă asigura că le puteți atinge.

1. Determinați de ce doriți să pierdeți în greutate

Când pierdeți în greutate, încercați să stabiliți obiective realiste. Acestea vă ajută să vă creați succesul în loc de eșec. Acest lucru înseamnă că pentru a pierde o liră într-o săptămână, va trebui să creați un deficit de de calorii în fiecare zi.

Pe parcursul a 12 săptămâni, aceasta ar duce la o pierdere în greutate de 12 kilograme.

Folosirea motivațiilor de pierdere în greutate

Dacă ai vrea să slăbești două kilograme pe săptămână, atunci ar trebui să creezi un deficit de 1. Majoritatea profesioniștilor din domeniul sănătății sugerează să vizeze aproximativ una până la două kilograme pe săptămână.

Aceasta este o rată de pierdere în greutate sigură și durabilă. De exemplu, un obiectiv vizat de 50 de kilograme, ar fi prea mare pentru scurtul sezon de vară. Rămâi la răspundere pe timpul verii. Există multe lucruri despre vară care pot face ca pierderea în greutate să fie ceva mai ușoară sau mai motivantă pentru a fi realizată.

Cu toate acestea, este, de asemenea, ușor să te descurci cu vacanțe, grătar de vară și petreceri. Păstrarea responsabilității oricând încercați să slăbești este esențială. Dacă nu te urmărești și progresul tău, este mai probabil să pierzi din vedere obiectivul tău și să te descarci.

Vara se pretează la o varietate de lucruri distractive care vă pot duce cu nerăbdare în planul de slăbit. Atenție la: grătaruri de vară, cocktail-uri de vară, delicioase de vară precum sandvișuri cu înghețată și plăcintă cu afine, porții mai mari și mâncare în vacanțe sau zile lungi, la piscină. Stabiliți recompense pentru dvs. Indiferent de tipul de obiectiv pe care doriți să-l atingeți, stabilirea de recompense pentru dvs.

Menţinerea greutăţii

Faceți mai plăcut răspunderea, stabilind recompense pentru dvs. Ori de câte ori încercați să stabiliți recompense pentru dvs. O cină, un desert special sau un pahar suplimentar de vin vă pot scoate de pe traseu și vă pot pune înapoi câțiva pași. Încercați alte recompense cum ar fi: să vă tratați într-o zi la plajă, să vă faceți unghiile, să jucați o rundă de golf, să vă faceți masaj, să cumpărați haine noi sau să vă luați o zi suplimentară de muncă.

Construiți un grup de suport. O altă metodă cheie pentru a vă asigura că vă atingeți obiectivele de pierdere în greutate pe timpul verii este construirea unui grup de sprijin. Nimic nu te ține mai responsabil decât alți oameni. Grupurile de sprijin sau o persoană de sprijin este esențială pentru pierderea în greutate.

Acești oameni sau persoane ar trebui să-ți cunoască planul și obiectivele exacte de pierdere în greutate.

Ați decis să pierdeți în greutate în Anul Nou? Nu esti singur. Pierderea în greutate este una dintre cele mai populare rezoluții pe care le facem la începutul lunii ianuarie. Dar până în februarie, mulți dintre noi ne-ar fi părăsit deja programele. Deci, care este diferența dintre o rezoluție reușită și una care este sortită eșecului?

Întrebați prietenii, membrii familiei și colaboratorii dacă ar fi interesat să fie grupul dvs. Împărtășiți cu ei ce tip de dietă urmați, ce activitate fizică intenționați să faceți și câtă greutate veți pierde.

  • Trusă subțire
  • Îndepărtați grăsimea inghinală
  • Pagina principala » Pierdere în greutate » Cum să setați obiectivele realiste de fitness Cum să setați obiectivele realiste de fitness Indiferent dacă doriți să scăpați în greutate, să câștigați mușchi sau să vă măriți rezistența, este important să vă adaptați antrenamentul pentru a vă potrivi scopurilor.
  • Scopul pierderii de greutate (setare și planificare)
  • Arde zumba grasime
  • Cum să setați obiectivele de scădere în greutate by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Stabilirea obiectivelor de scădere în greutate este probabil unul dintre pașii mai dificili ai unui program de scădere în greutate.
  • Peste 30 de ani pierde in greutate

În plus, obținerea la scară cu o persoană sau efectuarea unei diete sau a unui plan de fitness cu un grup de sprijin a arătat cele mai bune rezultate în ceea ce privește pierderea în greutate. Vă ajută să vă alimentați pe parcursul zilei și să vă sprijine metabolismul și mușchii slabi. În ceea ce privește pierderea în greutate, vă ajută să vă păstrați sățioși și mai puțin foame în timpul zilei, ceea ce este o componentă excelentă pentru pierderea în greutate.

Pentru a vă asigura că mâncați suficientă proteină pentru corpul dvs.

cum să slăbești cu ovăz masala gonoreea poate face să slăbești

De asemenea, măsurați dimensiunea adecvată a porțiunii de proteine. Acestea sunt în mod natural mai mici în grăsimi și calorii. Articole precum păsări de curte, ouă, carne de vită slabă, carne de porc, lactate cu conținut scăzut de grăsimi, leguminoase și tofu sunt exemple excelente. Stochează fructe și legume de vară.

Un aspect legat de vară care se acordă bine unui plan de pierdere în greutate este toate fructele și legumele din sezon. Acest lucru nu numai că te ajută să obții o dietă bine echilibrată și hrănitoare, dar ajută și la susținerea pierderii în greutate.

Atât fructele cât și legumele sunt în mod natural foarte scăzute în calorii. Când faceți jumătate din mesele dvs. Când vremea caldă lovește, o serie întreagă de fructe și legume sunt disponibile. Bucurați-vă de multitudinea acestui sezon și alegeți o mare varietate din ambele grupuri alimentare hrănitoare. Mănâncă cantități limitate de cereale integrale. Deoarece vara este doar pentru o perioadă scurtă de trei luni, pentru a vă atinge obiectivele de pierdere în greutate, luați în considerare să continuați o dietă mai scăzută în carbohidrați.

Acest lucru a demonstrat că ajută oamenii să piardă rapid mai puțin în greutate. Deoarece vă concentrați pe o perioadă exemple de obiectiv de pierdere în greutate trei luni, acest lucru ar putea fi benefic pentru dvs.

  • Cum îți pierzi grăsimea
  • Semne de slăbire
  • Aceste exemple pot conține termeni colocviali.
  • 16 MODURI DE A VĂ MOTIVA PENTRU A PIERDE îN GREUTATE - FITNESS -
  • Pierderea în greutate iritabilitatea oboselii
  • Un sentiment puternic de sine și o dorință puternică vă pot ajuta să vă mențineți pe cale.
  • Motive neașteptate de pierdere în greutate

Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați sunt planuri de mâncare care limitează sau restricționează câți carbohidrați mâncați. Se găsesc în alimente precum cereale, fructe, legume amidonice și leguminoase. Cu toate acestea, limitarea aportului de cereale este o dietă minima modificată în carbohidrați, care trebuie urmată.

Acest lucru vă permite să urmați în continuare o dietă echilibrată umplută cu alte alimente nutritive, cum ar fi fructe, legume și leguminoase.

Limitați-vă la porții de cereale zilnic. Limitați deliciile de vară. Deși vara are o mulțime de alimente grozave care pot ajuta la pierderea în greutate, sezonul acesta vine cu gusturile sale mai calorii. Aveți grijă să nu vă lăudați prea mult în acest sezon sau altfel este posibil să nu vă puteți îndeplini obiectivele de vară.

Alimentele sau băuturile bogate în grăsimi, cu conținut ridicat de zahăr sau ambele vor fi, în general, mai mari și în calorii.

poop te poate face sa slabesti cum să pierzi grăsimea superioară a corpului

Dacă mâncați aceste alimente în mod regulat sau în cantități mai mari, aceasta va face pierderea în greutate mult mai dificilă [13]. X centre sursă de încredere pentru controlul și prevenirea bolilor Institutul principal de sănătate publică din SUA, condus de Departamentul de sănătate și servicii umane Accesați sursa Alimentele obișnuite de vară care pot provoca o alunecare includ: înghețate de înghețată sau conuri de înghețată, plăcinte cu fructe, prăjituri, conuri de zăpadă, cocktail-uri fructe, bere sau vin, câini calzi, hamburgeri și chiar cartofi prăjiți.

Nu trebuie să evitați complet gusturile preferate de vară, ci mâncați-le cu moderație. În plus, atunci când le aveți, doriți să aveți o porție mai mică pentru a menține caloriile în general.

rezervor de slăbire clio slăbește de la 57 kg

Bea mai multă apă în lunile mai calde. Consumul unei cantități adecvate de lichide este întotdeauna esențial pentru sănătatea exemple de obiectiv de pierdere în greutate. Totuși, în lunile călduroase sau umede de vară, este și mai esențial să îți îndeplinești minimul zilnic.

Related Content

Apa vă ajută corpul să funcționeze normal. Fără suficientă apă, puteți dehidrata destul de repede. Deshidratarea ușoară vă poate face să vă simțiți somnolent, să vă provoca dureri de cap sau chiar să vă facă să simțiți că vă este foame.

Acest lucru poate face dificilă respectarea unui regim de scădere în greutate [14]. X Sursa de încredere Clinica Mayo Site-ul educațional al unuia dintre cele mai importante spitale ale lumii Accesați sursa Vindeți cel puțin 64 oz sau aproximativ 8 pahare de lichide clare, hidratante în fiecare zi.

Cu toate acestea, dacă sunteți activ în timpul verii sau petreceți mai mult timp în aer liber, veți avea nevoie de mai multă apă. Băi o cantitate suplimentară de 1,5 până la 2,5 căni - mililitri dacă faci exerciții fizice pentru o perioadă scurtă, cum ar fi 30 de minute. Cu toate acestea, dacă faceți exerciții fizice o perioadă lungă de timp sau dacă transpirați foarte mult, va trebui să beți mai mult. Încercați: apă, apă spumantă, apă aromată și exemple de obiectiv de pierdere în greutate sau ceai cu gheață decafată.

Băuturile alcoolice și cafeinizate te pot deshidrata. Rămâneți pe drum cu o dietă hrănitoare la picnicuri, grătar și petreceri. Vara este un moment popular pentru picnic-uri după-amiază, grătare și petreceri.

Cu toate acestea, multe alimente și băuturi servite la aceste adunări vă pot arunca de pe traseu odată cu pierderea în greutate. Gratarii si picnicurile pot fi incarcate cu alimente bogate in grasimi si calorii. Ferește-te de articole precum: călduțe sau bătute, salate cremoase precum salata de cartofi sau macaroanedelicioase cum ar fi înghețată sau plăcintă cu afinebăuturi îndulcite și băuturi alcoolice, chipsuri și mâncăruri și carne bogată în grăsimi precum coaste sau burgeri.

Rămâneți pe drum cu obiectivele de pierdere în greutate

Dacă aveți unele dintre aceste alimente, păstrați-vă porțiile mici. Acest lucru va ajuta la limitarea aportului caloric general. Încercați să căutați alternative mai sănătoase, cum ar fi: un burger fără chifla, salate făcute cu un pansament pe bază de ulei de măsline, deserturi pe bază de fructe, legume crude și baie și mâncăruri pre-porționate precum mini slider-uri.

O opțiune ușoară care vă poate ajuta să rămâneți pe cale la aceste evenimente festive, este oferirea de a aduce o mâncare la petrecere sau la picnic. În acest fel, veți putea controla ceea ce intră în farfuria dvs. Folosind exerciții pentru a sprijini pierderea în greutate Arde calorii în plus cu cardio.

  1. Setarea obiectivelor SMART pentru pierderea în greutate
  2. Pierdere de grăsime ghrelin
  3. Mecanism de pierdere în greutate zonisamidă
  4. Pierdere în greutate hgt
  5. Arzătoare de grăsimi obișnuite
  6. loss goal - Traducere în română - exemple în engleză | Reverso Context

Pentru a vă îmbunătăți pierderea în greutate de vară, luați în considerare adăugarea în rutina dvs. Cardio sau exerciții aerobice, în special, vă pot ajuta să vă susțineți obiectivele de pierdere în greutate. Exercițiile Cardio vin cu o varietate de beneficii, cum ar fi starea de spirit îmbunătățită și obiceiurile de somn.

Cu toate acestea, acest tip de exerciții ajută, de asemenea, să vă revigorați metabolismul pe termen scurt și să ardați calorii. În combinație cu o dietă de slăbit, acest lucru vă poate ajuta să vă atingeți obiectivele de vară. Trebuie să includeți activități cu intensitate moderată și să vă implicați în ele timp de cel puțin 10 minute simultan. Tonificați-vă și creșteți-vă metabolismul cu antrenamentele de forță. În plus față de exercițiile cardio, este important să includeți și exerciții de antrenament de forță.

Acestea funcționează în combinație cu cardio și vă pot ajuta să vă mențineți pierderea în greutate din vară. Spre deosebire de exercițiile cardiovasculare, exercițiile de antrenament de forță ajută la creșterea metabolismului dvs.

În plus, acestea sunt exercițiile care pot ajuta la tonifierea mușchilor, care vă pot face să vă simțiți mai confortabil într-un costum de baie sau îmbrăcăminte de vară. Ar trebui să vă propuneți să lucrați la fiecare grupă musculară de cel puțin 20 de minute în total. Încercați să ridicați greutăți sau să luați o clasă exemple de obiectiv de pierdere în greutate ridicare a greutății, făcând yoga, pilates sau exerciții de greutate corporală.

Crește-ți activitatea stilului de viață.