Pierderea de grăsime de amarant


Conținutul de lizină mult mai crescut decat în cazul altor cereale ajută la metabolizarea acizilor grași în energie și absorbția calciului poate reduce riscul de osteoporozăiar fosforul, manganul și calciul din pierderea de grăsime de amarant ajută în creșterea și refacerea oaselor.

pierderea de grăsime de amarant

Este și singura cereală care conține Vitamina C, care asigură sănătatea ligamentelor și luptă cu inflamația în boli ca guta și artrita; Amarantul mai este bogat în zinc, magneziu, calciu, vitamine din complexul B, carotenoide și vitamina A, dar și glucide complexe de bună calitate, cu absorbție lentă, care nu cresc glicemia și sunt utile în diabet; Amarantul calmează de asemenea durerile de burtă și de stomac și stimulează peristaltismul prin fibrele conținute.

De aceea amarantul poate fi utilizat și prentru reglarea tranzitului intestinal sau combaterea constipației; Fiind foarte bogat în fier, dar și acid folic, amarantul devine un aliment util în combaterea anemiilor feriprive chiar și la copii. Poate fi consumat de femeile gravide, fiind deci bogat în acid folic, de bebeluși, de copii, dar și de către adulți; Amaranthul este valoros în tratarea problemelor sistemului respirator.

pierderea de grăsime de amarant

Consumul de amaranth este un remediu pentru bronșita cronică, astm, tuberculoză; Consumul regulat de amaranth în timpul sarcinii și a lactației este foarte benefic. Ajută la creșterea normală a copilului, pentru prevenirea pierderii de calciu și fier din corp, relaxarea ligamentelor uterine și facilitarea nașterii ușoare fără multă durere.

pierderea de grăsime de amarant

Consumul de amaranth după naștere va preveni complicațiile postnatale și va crește fluxul de lapte mamar; Oferă multiple minerale și vitamine naturale precum vitaminele A, C, D și K; Este o proteină completă, precum quinoa și conține toate cele 8 tipuri de aminoacizi; Este o sursă bună de acizi grași polinesaturați și conține vitamina E pierderea de grăsime de amarant cantități similare uleiului de masline; Amarantul este usor de digerat.

Amarantul nu are gluten, fapt ce îl face ușor de digerat și de persoanele cu boala celiacă sau intoleranță la gluten ori de persoanele care tocmai au postit perioade îndelungate. Poate fi consumat simplu sau alături de legume.

pierderea de grăsime de amarant

Se poate prăji și transforma în floricele asemănătoare popcorn-ului.