55 și încearcă să slăbească


scădere în greutate în limba gujarati primele cinci sfaturi pentru pierderea în greutate

Cercetătorii afirmă că există dovezi convingătoare care arată că lipsa somnului contribuie la epidemia obezităţii şi că lipsa de atenţie acordată acestui factor explică parţial de ce eforturile de a slăbi eşuează de foarte multe ori.

Cercetătorii au subliniat rezultatele unui studiu în care participanţii au fost direcţionaţi, în mod aleatoriu, să doarmă 55 și încearcă să slăbească ore sau 8,5 ore timp de 14 zile.

se potrivesc 4 arzătoare de grăsime triplă cum să vă măsurați pierderea în greutate corporală

Fiecare participant la studiu şi-a redus consumul zilnic cu de calorii, dormind în laboratorul de cercetare. Cu alte cuvinte, persoanele care nu dormeau suficient şi-au păstrat ţesutul adipos, pierzând în schimb muşchi.

caca mai des pierde in greutate tren ajută la arderea grăsimilor

Într-un alt studiu, publicat în luna iulie a acestui an, cercetătorii au urmărit de femei ce participau la un program de pierdere a greutăţii ce se întindea de-a lungul a şase luni. De asemenea, cercetătorii au analizat 36 de studii la care au participat în total De aceea, cercetătorii afirmă că este foarte important ca programele de slăbit să includă sfaturi referitoare la durata somnului, acest lucru urmând să crească ratele de succes.

face sărituri bune pentru pierderea în greutate pierde in greutate tumblr de inspiratie

Oamenii de ştiinţă nu au identificat exact modul în care lipsa somnului contribuie la obezitate, însă anumite studii indică faptul că un somn insuficient afectează părţile din creier care reglează poftele alimentare. De asemenea, cercetătorile au arătat că hormonii leptină, ghrelină, cortizol şi orexină, ce joacă un rol important în reglarea apetitului, sunt afectaţi de somnul insuficient.