Porumb slăbire


porumb slăbire

Autor: Andreea Groza Fiert, copt, în salate sau pur şi simplu consumat ca atare, porumbul are o mulţime de calităţi nutritive de care ar trebui să profităm la maximum. Porumbul este singura planta din familia cerealelor care nu conţine gluten, alături de orez. Iar într-o alimentaţie corectă, cerealele glutenice marea majoritate trebuie alternate cu cele non-glutenice — orez şi porumb.

porumb slăbire

Aşadar nu consumaţi porumb doar în sezon când, preparat fiert sau copt, poate porumb slăbire gustarea ideală. Porumbul fiert, copt sau sub formă de floricele, pierde doar o parte din substanţele nutritive. În porumbul preparat porumb slăbire există compuşi derivaţi din acidul folic care acţionează porumb slăbire factor de creştere a elasticităţii vaselor de sânge.

Cu alte cuvinte, au rol benefic în protecţia cardiovasculară: vasele elastice permit circulaţia unei cantităţi mai mari de sânge, atunci când faceţi efort spre exemplu.

Astfel, apare porumb slăbire mai bună hrănire a întregului organism, dar şi o scădere a riscului de aritmie.

porumb slăbire

Pe de altă parte, după consumul de porumb, celulele ficatului produc mai rapid proteinele de care au nevoie organele şi, mai ales, glandele. Nu vă feriţi de porumb pe motiv că îngraşă!

Amidonul cu descărcare lentă pe care îl conţine porumbul este perfect în orice diietă echilibrată pentru că nu stresează pancreasul endocrin, deci nu va apărea rapid senzaţia de foame.

porumb slăbire

Dimpotrivă, după o porţie de porumb fiert spre exemplu, nu veţi simţi multă vreme senzaţia de foame. Mai mult, unii compuşi din porumbul copt, fier sau din floricele acţionează asupra mecanismelor celulare de hidroliză a grăsimilor aflate în exces. Cu ce se combină corect?

porumb slăbire

La modul ideal, porumbul se combină cu paste integrale, cu fasole roşie sau în salate cu fasole verde preparată termic. Cerealele integrale, cum e cazul porumbului, e ideal să fie combinate cu leguminoase fasole boabe sau păstăi, mazăre, năut, linte. O salată cu fasole pregătită la abur, boabe de porumb, alături de alte legume preferatepuţin ulei de măsline şi zeamă de lămâie este excepţională din punct de vedere nutritiv.

porumb slăbire

Şi nu uitaţi nici de plantele condimentare- cimbru, busuioc, salvie, care conţin uleiuri volatile şi favorizează digestia.