Rata sigură pentru pierderea în greutate


În același timp, indicatorii proteinelor sunt normalizați pentru copiii care se hrănesc artificial - pentru copiii care alăptează, nu este prevăzută raționarea proteinelor.

Rata metabolică bazală medie Rospotrebnadzor stabilește, de asemenea, valorile medii ale metabolismului bazal BMR Aceasta este cantitatea minimă de energie necesară pentru implementarea proceselor vitale, adică cheltuirea energiei pentru implementarea tuturor proceselor fiziologice, biochimice, pentru funcționarea rata sigură pentru pierderea în greutate și a sistemelor corpului într-o stare de confort termic 20 grade Celsiusodihnă fizică și mentală completă, pe stomacul gol.

Acești indicatori iau în considerare nu numai sexul și vârsta, ci și greutatea. Cea mai exactă determinare a necesității individuale de energie și macronutrienți, utilizând datele Rospotrebnadzor, este posibilă prin înmulțirea IMC cu coeficientul adecvat de activitate fizică.

Rata metabolică bazală BOOîn kcal Despre raportul dintre medie și individ Creatorii standardelor de mai sus subliniază în mod specific faptul că indicatorii sunt de natură grupă și iau în considerare nevoia fiziologică. Nevoia individuală a fiecărei persoane și chiar nivelul mediu de nevoie vor diferi de acești indicatori într-o direcție sau alta.

Aport standard de calorii: recomandări oficiale. Calculul caloriilor pe zi Dieta zilnică kcal

Statisticile arată că aproximativ jumătate din populație are o nevoie individuală mai mare decât media, iar cealaltă jumătate are una mai mică.

Expert:Galina Filippova, medic generalist, candidat la științe medicale Materialul a folosit fotografii deținute de shutterstock.

Și aici totul nu este atât de simplu pe cât pare. Trei puncte importante: 1. Greutatea nu este doar grăsimea urâtă. Este, de asemenea, oase, mușchi și organe interne, inclusiv creierul.

Principala sarcină a pierderii în greutate este de a scăpa de excesul de grăsime și nu de greutatea în kilograme, deoarece cu diete, kilogramele pot deveni mai mici, iar grăsimile nu vor scădea cu niciun gram. Dacă luați două persoane de aceeași greutate, înălțime și vârstă, una dintre ele poate avea cinci kilograme de grăsime în exces, iar cealaltă nu o picătură. Acest lucru se datorează faptului că mușchii cântăresc mai mult de două ori grăsimea. Greutatea nu înseamnă aproape niciodată nimic.

Înseamnă doar cantitatea de grăsime în exces grăsimea încă nu este deloc de prisos. Grăsimea pentru corpul nostru este principala rezervă strategică, de care depind înțelegerea corpului șansele sale de supraviețuire.

De rata sigură pentru pierderea în greutate conservării și creșterii acestei rata sigură pentru pierderea în greutate rezerve, corpul este gata să sacrifice restul componentelor mușchi, țesuturi și așa mai departe. Există un lucru ca rata metabolică bazală. Aceasta este cantitatea de calorii pe care organismul le cheltuiește pentru funcțiile sale principale: respirație, bătăi ale inimii, digestie, crearea de celule noi etc.

Se calculează în calorii. În medie, aceasta este o calorie pe oră pentru fiecare kilogram de greutate. Iată câte calorii veți arde dacă stați nemișcat toată ziua. Dacă începeți să reduceți conținutul de calorii al dietei sub această cifră, vă veți provoca corpul în autoapărare.

Corpul nostru trăiește încă în realitățile epocii de piatră. Când simte că a încetat să se hrănească sau nu este hrănit, el declanșează mecanisme de apărare care l-au ajutat să supraviețuiască în condiții în care hrana nu era suficientă.

Cele mai bune alimente pentru pierderea în greutate.

Cu aceste mecanisme, cei mai mulți oameni care slăbesc se confruntă și pierd în lupta cu ei. Voi da un exemplu al unei astfel de bătălii în următoarea postare. Rezumând: 1. Trebuie să scapi de excesul de grăsime, nu de excesul de greutate. Acordați atenția principală acestui lucru - nu începe să scape de grăsime, își reduce costurile.

Cât durează pentru a pierde în greutate?

O persoană medie are o rată metabolică bazală de aproximativ de calorii. O persoană sănătoasă medie are nevoie de sau mai multe calorii pe zi. Deci, o poveste tipică a unei pierderi în greutate tipice cu un rezultat tipic. Folosind un exemplu specific, cu explicații.

rata de carbohidrati pentru a pierde în greutate

Date inițiale: Greutate: 73 kg. Scop: să slăbești până la 57 kg. Pentru a slăbi, trebuie să cheltuiți mai multe calorii decât consumați - toată lumea știe asta. Cel mai subțire urmează o dietă de 1. O scădere rata sigură pentru pierderea în greutate a cantității de alimente consumate dă organismului un semnal că au sosit vremurile de foame. Corpul activează mecanismele automate de coping și învață să funcționeze la 1. Corpul se adaptează scăpând mai întâi de apă și mușchi deoarece menținerea masei musculare consumă cele mai multe calorii și, în al doilea rând, grăsimea.

Grăsimea este cea mai valoroasă rezervă pentru supraviețuire ulterioară, așa că organismul o lasă în ultimă instanță. Cercetările arată că, în total, pentru fiecare 5 kg de greutate pierdută prin dietă, există aproximativ 3 kg de mușchi și 2 kg de grăsime.

Pe măsură ce mușchii devin mai mici prin urmare, costul menținerii acestora a scăzutcorpul s-a adaptat la de calorii pe zi și pierderea în greutate se oprește. Pentru a continua să slăbești, slăbirea trebuie să reducă din nou numărul de calorii consumate.

  1. Ceea ce trebuie să slăbești cu 5 kg. Dieta săptămânală
  2. Prețul Dieta Malyshev Pentru a pierde în greutate în mod eficient, merită să alegem un agent natural de susţinere a procesului de slăbit Aufelin Pure, -4,5kg, -8,5kg, ,4kg, ,4kg.
  3. Trebuie să alegeți formula care vă va funcționa.
  4. Încercând să slăbești în perioada ta
  5. Dar înainte de a decide să slăbești, va trebui să te asiguri că într-adevăr ai supraponderale calculând indicele de masă corporală și vorbind cu medicul tău.
  6. Bulb de ceapă - gr.
  7. Linia de jos Indiferent dacă doriți să pierdeți în greutate pentru o ocazie specială sau pur și simplu să vă îmbunătățiți sănătatea, pierderea în greutate este un obiectiv comun.
  8. Aport standard de calorii: recomandări oficiale. Calculul caloriilor pe zi Dieta zilnică kcal

De la merge la de calorii pe zi. Corpul aruncă din nou mușchi și grăsime pentru a se ajusta. Când corpul s-a adaptat la de calorii pe zi, pierderea în greutate se oprește. Deoarece corpul se află într-o stare de foame cronică, acesta include mijloace suplimentare de conservare a energiei - funcționarea sistemului endocrin scade.

În plus, deoarece mușchii au fost aproape jumătate din greutatea pierdută, metabolismul este redus și apar letargie și somnolență. Letargia duce la inactivitate, iar corpul arde și mai puține calorii decât înainte. Nu mai este nicăieri altundeva. Nu vă puteți reduce aportul de calorii.

CâT DUREAZĂ PENTRU A PIERDE îN GREUTATE? - FITNESS -

De asemenea, nu este nimic special pentru a arde calorii - masa musculară a scăzut semnificativ, metabolismul a încetinit, sistemul endocrin funcționează încet. În aceste condiții, este aproape imposibil să scazi în greutate, dar este foarte ușor să te îngrași: senzația de foame în acest moment devine intruzivă și este foarte greu de controlat.

Deoarece organismul s-a adaptat la de calorii pe zi pentru a menține corpul în starea sa actuală, la nivelul său actual de activitate fizică foarte scăzutcaloriile suplimentare vor duce inevitabil la creșterea în greutate, pe care corpul o va transforma în grăsime. Din moment ce senzația de foame miomectomie de slabire acest moment a devenit de nesuportat, mai devreme sau mai târziu persoana se descompune și începe o perioadă de lăcomie intensă.

Cantitatea de grăsime din organism va crește la cea inițială și mai mare, pe măsură ce corpul se ridică în rezervă, în cazul următoarei greve a foamei neașteptate și anume, dieta. Grăsimea a crescut, dar acum trebuie rata sigură pentru pierderea în greutate urmezi o dietă, astfel încât să nu câștigi și mai mult! Cei care adesea și mult timp stau la tot felul de diete restrictive, metabolismul poate scădea într-o asemenea măsură încât încep să se îngrașe chiar și uitându-se la prăjituri.

Se găsesc într-o situație fără speranță: fie mănâncă castraveți singuri, suferă de foame, fie se îngrașă din fiecare firimitură de pâine și, în același timp, toți au încă mult exces de grăsime. Ce sa fac? Două concepte cheie sunt metabolismul și masa musculară.

Metabolismul poate fi accelerat, iar masa musculară poate fi crescută. Câștigă masă musculară. Mușchii sunt principalul consumator de calorii din organism, cu cât sunt mai multe, cu atât este mai mare rata metabolică bazală.

Înotătorul olimpic Phelps consumă zilnic Aceasta este de zece ori mai mult decât o persoană obișnuită. Și totuși nu are nici o picătură de exces de grăsime. Dar nu atât pentru că se antrenează zilnic, ci și rata sigură pentru pierderea în greutate că este un mușchi solid.

Dacă dieta și activitatea fizică sunt selectate corect, în prima săptămână vor apărea rezultate vizibile. Dar nu te linguși - la început, corpul nu lasă deloc grăsime, ci apă

Cu atât de multă masă musculară, poate să stea întins pe canapea toată ziua și să se uite la televizor și să ardă tot mai multe calorii pe ea decât o persoană obișnuită care aleargă prin oraș toată ziua. Există două tipuri de activitate fizică: 1. Aerobic cardio.

Câte calorii aveți nevoie pentru a mânca pentru a pierde în greutate. Pierdere în greutate sigură

Acesta este tot felul de sărituri și alergări. Acest tip de exercițiu vă ajută să ardeți mai multe calorii, crește capacitatea pulmonară și îmbunătățește funcția inimii.

Mai mult, tot acest tip de încărcare poate reduce volumul masei musculare.