Scăderea în greutate a grăsimilor corporale, Adaugă comentariu nou


Îți explicăm totul!

scăderea în greutate a grăsimilor corporale

Scăderea în greutate, așa cum sugerează și numele, înseamnă o dietă pe care o vom urma pentru a slăbi câteva kilograme și pentru a ne menține corpul, în general, fără a distinge între scăderea masei grase și scăderea masei uscate mușchii.

Pe lângă obiectivul estetic, pierderea în greutate este, de asemenea, folosită în sporturile cu categorie de greutate sau în sporturile de anduranță.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

Aceasta se produce în perioada de dinaintea competițiilor. Principiul rămâne același: reducerea kilogramelor acumulate în timpul perioadei fără competiții pentru a evita surplusul de kilograme în timpul competiției. În funcție de metabolismul bazal, trebuie să ai un deficit caloric pentru a declanșa scăderea în greutate.

Cu alte cuvinte, dacă mănânci mai puțin decât nevoile tale, vei slăbi.

Nu toate recomandările și teoriile privind pierderea în greutate sunt dovedite și adevărate. Adesea, articole despre teorii nefondate se răspândesc perețelele de socializare și primesc oatenție inutilă din partea publicului larg. În articolul nostru veți citi despre cele8 mituri despre de pierderea în greutate, dietă și antrenament, care se bazează pe cercetărileși pe afirmaţiile experților.

În plus, trebuie avut în vedere că orice dorință de scădere în greutate pune corpul într-o stare de catabolism distrugere musculară. Într-adevăr, pentru a slăbi, este nevoie de un echilibru caloric negativ, adică aportul de calorii prin alimentație trebuie să fie mai mic decât caloriile arse de organism. Pentru a funcționa corect, scăderea în greutate a grăsimilor corporale își ia energia de unde poate, adică va folosi glucide glicogenlipide grăsimi corporaledar și proteine mușchi.

Organismul își va lua energia întotdeauna din aceste 3 rezerve.

scăderea în greutate a grăsimilor corporale

Perioada de slăbit scăderea în greutate a grăsimilor corporale referă, în special, la cei care practică bodybuilding. De obicei, apare după o perioadă de creștere a masei musculare, scopul fiind reducerea grăsimii acumulate fără a afecta mușchii obținuți prin activitatea fizică în timpul creșterii masei musculare.

Această perioadă permite o definire mai bună a mușchilor, fiecare mușchi se vede mai clar.

scăderea în greutate a grăsimilor corporale

Scopul slăbitului este, prin urmare, scăderea masei grase prin minimizarea scăderii masei musculare. Amintim că scăderea masei musculare, atunci când protocolul este respectat, poate deveni rapid epuizantă prin aportul scăzut de glucide care sunt combustibilul nostru, să nu uităm.

  1. Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide
  2. Remodelarea corporală nu înseamnă neapărat mai puține kilograme, deoarece grăsimea este mai ușoară decât mușchii.

Scăderea masei musculare înseamnă, deci, baze nutriționale bune și un stil de viață sănătos în perioadele normale în afara perioadei de scădere a masei musculare.

Dacă ești dependent de junk food sau nu ai o alimentație echilibrată, este evident că o reechilibrare alimentară va fi suficientă pentru a-ți reduce eventualele zone inestetice.

8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate

Să consumi mai puține calorii pentru a avea un echilibru energetic negativ, menținând în același timp o activitate fizică. În timpul perioadei de scădere a masei musculare, este suficient să slăbești cu 1 până la 2 kg pe lună, dacă vei slăbi mai mult, există un risc crescut să iei în greutate când se încheie perioada de scădere a masei musculare.

scăderea în greutate a grăsimilor corporale

Nu trebuie să reduci prea multe calorii, deoarece s-ar produce scăderea masei musculare. Cel mai bine este să nu scoți din alimentație nicio categorie de alimente.

scăderea în greutate a grăsimilor corporale

Află care este programul de antrenament pentru slăbit? Perioada de slăbit depinde de obiectivul inițial.

Atâta timp cât procentul de grăsime nu este satisfăcător, perioada continuă. Este de preferat să fie un proces de durată pentru a asigura o eficiență pe termen lung. Slăbitul prea rapid ar duce probabil la scăderea masei musculare.

Sfaturi Decathlon, articole și informații din domeniul sportiv

Acest lucru nu ar îndeplini obiectivul de a menține cât mai multă masă musculară prin eliminarea unei cantități cât mai mari de grăsime. Prin această urmăriți pierderea în greutate se măsoară grosimea pliurilor cutanate prin prinderea cu cleștele în diferite părți ale corpului.

După aceasta, se va putea estima un procent de grăsime.

Scăderea în greutate Fiecare dintre noi are obiective diferite şi o anumită viziune asupra felului în care vrea să arate. Acestea vor determina rezultate diferite pentru indivizi care sunt complet diferiţi. Cum trebuie să arate alimentaţia ta dacă vrei să slăbeşti? Poate sunt nişte idei de bază şi le ştii deja, dar poate că te regăseşti în categoria celor care încă mai au nevoie de nişte ajutor în acest proces, aşa ca să vedem care ar fi metodele de bază pentru slăbire. Bea apa În primul rând, bea cât mai multă apă!