Periodizarea pierderii de grăsime, Dieta pentru a accelera metabolismul - Confecție


Informatii generale

Cred că în ceea ce privește aceste 2 forme aveți acum suficiente cunoștințe pentru a face o alegere în cunoștință de cauză dacă nu, ne-ar plăcea să auzim asta! După cum am menționat, periodizarea pierderii de grăsime să scriu un alt articol pentru a completa povestea. În acest articol vreau să discut despre diferitele efecte ale cardio asupra vieții tale și efectele pe care viața ta le are asupra planificării posibile a cardio.

periodizarea pierderii de grăsime pierde toată grăsimea corporală într-o lună

Efectul cardio asupra antrenamentului și asupra restului vieții Ce formă de cardio este cea mai optimă pentru dvs. Cineva care dorește să se usuce cât mai mult fizic va trebui să acorde atenție altor lucruri decât cineva care dorește o stare optimă; primul dorește pierderea maximă de grăsime, cu retenție musculară maximă.

Mitul unu: accelerarea metabolismului contribuie la scăderea în greutate.

În plus, am vorbit deja despre eficiență; dacă faci cardio tot anul, corpul tău va deveni din ce în ce mai eficient în ceea ce privește mișcarea, ceea ce reduce eficiența cardio cel puțin pentru consumul de energie. În afară de efectul cardio în sine în periodizarea pierderii de grăsime în care îl faceți, este bine să rețineți care este efectul cardio pentru restul zilei sau chiar săptămâna.

Am vorbit deja puțin despre acest lucru în ceea ce privește pregătirea și recuperarea, dar gândiți-vă mai departe de atât. HIIT poate suprima o anumită foame, mai mult decât LISS, dar atunci când o împingeți prea departe, poate duce și la o afecțiune pe care ați compensat-o doar după 10 ședințe cardio suplimentare.

În plus, o activitate prea mare cu o intensitate prea mare poate duce la stres, care la rândul său poate afecta negativ somnul. Cu cât ești mai uscat și mai înfometat, cu atât este mai subțire linia între suficient și prea mult. În plus, NEAT-ul dvs. Dacă vă îndepărtați din ce în ce mai puțin de cardio, adăugarea mai multor cardio nu va duce la pierderea suplimentară a grăsimilor și poate chiar a fi incendiu.

periodizarea pierderii de grăsime cel mai puternic supliment de ardere a grăsimilor

Cardio și fitness Pe lângă faptul că cardio este util pentru pierderea de grăsime, nu trebuie să uităm un alt aspect foarte important. Am scris anterior despre acest lucru în articolele despre antrenamentul metabolic.

În acest articol vom discuta despre scăderea în forță din timpul pierderii de grăsime. Vom discuta despre cauzele ei și ce să faci în cazul ei. Sunt aproape la sfârșitul perioadei mele de pierdere a grăsimii și este prima în care nu am pierdut forță deloc, în ciuda scăderii în greutate corporală cu 5 kg. Să vedem cum. Cu toate astea, pentru majoritatea oamenilor care doresc un fizic sculptat pentru plajă, pierderea musculară nu ar trebui să aibă loc deloc, dacă o fac așa cum trebuie.

O stare metabolică bună este foarte importantă pentru recuperare, nu numai după o sesiune de antrenament, ci și între seturi.

Dacă aveți nevoie de 10 minute după 8 repetări de ghemuit am fost acolo înainte de a putea începe următorul set, va fi foarte dificil să încărcați progresiv de la săptămână la săptămână fără ore de antrenament.

În plus, dacă aveți nevoie de foarte mult timp pentru a vă calma și sunteți pe un ritm liniștit de inimă și respirație, va dura și mai mult timp pentru ca organismul să lucreze la recuperare și creștere. Acest lucru face ca fitnessul să fie unul dintre efectele principale ale cardio. Lucrând într-o stare bună, evitați această problemă și asigurați-vă că recuperarea nu periodizarea pierderii de grăsime fi niciodată factorul limitativ în acest sens.

Pierderea în greutate Întrebarea este recurentă: ce să prioritizeze, hipertrofia sau pierderea de grăsimi? Răspunsul este mai complex decât pare. Când vă înscrieți într-o sală de gimnastică, puneți-vă ce obiective aveți? În general, există o distincție foarte clară între câștigarea masei musculare și pierderea de grăsime.

Din acest periodizarea pierderii de grăsime, poate fi înțelept să periodizezi blocuri de HIIT. Nu faci cardio sau nu?

Livrare prin poștă sau companie de transport către regiuni

În afară de întreaga poveste despre beneficiile cardio, unul dintre cele mai importante lucruri de reținut este cantitatea de timp disponibilă și motivația pe care o poate obține cineva. Este puțin mai nuanțat, dar dacă ne uităm pur la pierderea de grăsime, consumul de kcal fără cardio este aproximativ egal cu consumul de kcal și kcal în cardio.

periodizarea pierderii de grăsime plicuri de pierdere în greutate xxl

Unii se bucură cu adevărat de a face cardio periodizarea pierderii de grăsime chiar au nevoie să-și curețe capul, alții sunt reticenți în a face acest lucru. Unii oameni lucrează câteva ore pe zi și se plictisesc și se plictisesc când stau nemișcați, în timp ce alții pleacă 15 ore în fiecare zi pentru slujbele lor.

Este clar că dvs.

periodizarea pierderii de grăsime cum a pierdut în greutate reba

De asemenea, luați în considerare tipul de muncă pe care îl efectuați; Dacă faceți deja multă muncă fizică care vă menține activ, mersul pe jos sau chiar să vă deplasați toată ziua, adăugarea și mai multă cardio poate crea prea mult stres asupra sistemului. Dacă aveți o muncă de birou și lucrați în spatele calculatorului timp de 12 ore pe zi fără să vă ridicați, ceea ce înseamnă că NEAT-ul dvs.

Dieta BEACH (alternanță proteină-carbohidrați). Dieta BEACH (alternanță proteină-carbohidrați)

Nu este niciodată bine După cum am menționat în articolele anterioare, va exista un punct în care pierderi suplimentare de calorii vor periodizarea pierderii de grăsime probleme cu obținerea de suficienți nutrienți. În acest caz, adăugarea cardio va fi mai sensibilă decât scăderea și mai mult în aport.

periodizarea pierderii de grăsime slăbit slăbit slăbit

În plus, acest lucru va depinde în mare măsură de puteți pierde cu adevărat celulele de grăsime corporală. Organele tale nu cresc proporțional cu cantitatea de masă musculară pe care o pui. Asta înseamnă că cu cât ai mai multă masă, cu atât mai mult stres va costa să te miști proporțional.

  1. Cum să ieși din platoul dietetic.
  2. Ce trebuie să ştii?
  3. Pierdere în greutate yamaha wr250r
  4. Furia te face să pierzi în greutate
  5. Acasă Animale Dezmembrarea miturilor nutriționale.

Cu siguranță, în ultima fază a periodizarea pierderii de grăsime preparate, ar fi indicat să mergi la pungi în dietă cu mai puțin cardio, în funcție de cantitatea de masă musculară, decât să faci mai mult cardio și să menții dieta mai mare. În ultimele săptămâni înainte de un meci sau filmare, ai face în mod optim cât mai puțin cardio posibil, având în vedere punctele acestui articol.

periodizarea pierderii de grăsime pierderea în greutate vanitate

Periodicizați cardio După cum s-a spus, HIIT este mai eficient din punct de vedere al timpului, dar, deoarece impactul asupra sistemului este cu atât mai mare, este înțelept să aplicați HIIT doar atunci când căutați efectele specifice ale HIIT, cum ar fi starea mai bună, consumul de energie îmbunătățit etc.

De exemplu, în timpul unui neurobloc, planificarea ședințelor HIIT este mai puțin stresant și ai mai puțină suprapunere cu restul antrenamentelor.

  • Cum să vă măsurați singur procentul de grăsime! - Blog de nutriție XXL
  • Cum să vă măsurați singur procentul de grăsime!
  • Cum să slăbești din fluidele iv

În acest caz, este probabil înțelept să iei ceva timp și mese între cei doi stimuli pentru o recuperare optimă. La fel ca orice adaptare pe care o face corpul, starea va fi menținută numai dacă oferiți corpului dvs.

4 Efecte uitate de Cardio - XXL Blog nutriție

La fel ca o jumătate de an 3 zile de picior pe săptămână și apoi doar antrenamentul superior al corpului timp de o jumătate de an vă va asigura că aveți un fizic complet după un an, după un bloc de lucru de condiționare, nimic nu va face pentru periodizarea pierderii de grăsime pentru rezultate optime.

Dacă faceți un bloc de LISS sau mai puțin cardio după un bloc de HIIT, încercați să vă mențineți nivelul de fitness în timpul acestui bloc, sau să nu lăsați acest bloc să dureze prea mult. Rețineți următoarele: După cum am explicat în articolele anterioare, cu cât te miști mai eficient, cu atât corpul devine mai eficient.

Acest lucru înseamnă, de asemenea, că, cu aceeași intensitate, veți consuma mai puține calorii. În plus, lucrul la o intensitate mai mare costă o recuperare mai mare.

Admiratorii dietelor proteice sunt siguri că este imposibil să menținem tonusul muscular fără proteine, fanii carbohidraților se opresc ca creierul să nu mai funcționeze fără glucoză În loc să decidă care este mai important, puiul sau un bob, puteți lua cele mai bune din ambele componente nutritive - și, în același timp, pierdeți în greutate în mod eficient, menținând o bună dispoziție!

Combinarea acestor două înseamnă că reducerea stării de fitness nu este deloc o idee proastă atunci când consumul maxim de energie este obiectivul tău. E timpul să faci o alegere! Acesta a fost el!

Tipuri de platou

O piesă mare cu multe informații, care sper că ai învățat câteva lucruri! Aveți întrebări despre efectele cardio? Atunci lasă-le în urmă!