Ajută-ne să slăbim


ajută-ne să slăbim

Vitamina D Mai ales in sezonul rece, lipsa vitaminei D - pe care organismul o primeste in mod normal prin expunerea la soare - ar putea fi motivul pentru care nu reusim sa pierdem in greutate. Potrivit cercetatorilor de la Universitatea din Minnesota, persoanele care au un nivel mai ridicat de vitamina D in sange au rezultate mai bune atunci cand au urmat o dieta de slabit.

De aceea, specialistii recomanda ca, inainte de a incepe o cura de ajută-ne să slăbim, sa facem o analiza a sangelui pentru a afla daca nu cumva organismul nostru are o carenta de vitamina D.

Vitamina C De asemenea, un sfat deosebit de important pentru persoanele care vor sa slabeasca este dat de catre cercetatorii de la Universitatea din Arizona, care au constatat ca persoanele care urmau un antrenament sportiv pentru a pierde in greutate, si care si-au suplimentat dieta cu vitamina C, au reusit sa arda mai multe grasimi prin comparatie cu grupul de test ajută-ne să slăbim nu utiliza astfel de suplimente alimentare.

Atat consumul de fructe si legume bogate in vitamina C, cat si utilizarea de suplimente alimentare pe baza de vitamina C sunt recomandate atunci cand urmam un antrenament cu scopul de a pierde in greutate, sunt de parere specialistii.

ajută-ne să slăbim

Calciu Un studiu publicat in revista de specialitate "The British Journal of Nutrition" arata ca femeile supraponderale care si-au suplimentat dieta cu 1. Cercetatorii sunt de parere ca suplimentul alimentar pe baza de calciu accentueaza senzatia de satietate, astfel incat putem evita cu succes supraalimentarea. Autor: G.

ajută-ne să slăbim