Greșeli de pierdere de grăsime poliquin, Stiinta - BodybuildingTaboo


Culturism Mă antrenez de mai bine de 13 ani și am făcut greșeli. Vreau ă te ajut ă eviți aceleași greșeli în antrenamentul tău.

Culturism: Aspecte privind eficientizarea antrenamentelor de culturism

Te-ar putea alva ani de frutrare! Când am început prima dată antr Conţinut: Mă antrenez de mai bine de 13 ani și am făcut greșeli. Vreau să te ajut să eviți aceleași greșeli în antrenamentul tău.

Te-ar putea salva ani de frustrare! Când am început greșeli de pierdere de grăsime poliquin dată antrenamentul, am vrut să obțin cele mai rapide rezultate posibile, așa că m-am gândit că mai mult va fi mai bine.

Apelul meu de trezire a venit când într-o zi am făcut o ședință de 2 ore și 2 ore și apoi am pierdut o cantitate considerabilă de forță în următoarea sesiune.

Lecţie: Mențineți-vă sesiunile de antrenament de aproximativ 45 de minute până la 1 oră MAX! Greșeli de pierdere de grăsime poliquin mai mult, fie îți distrugi corpul, fie nu muncești destul de mult pentru a obține rezultate. După ce m-am antrenat aproximativ un an și am câștigat o mulțime de greutate nu toți din mușchi! Problema cu asta a fost că am mâncat cu greu proteine, deoarece carnea avea grăsimi în ea!

  1. Unii cercetători au sugerat că momentul aportului nutrițional este chiar mai important pentru creșterea musculară decât consumul zilnic absolut de substanțe nutritive.
  2. Capitolul 1.

Nu mi-am putut da seama care este problema până într-o zi, când am avut destul de mult să mănânc cu un conținut scăzut de grăsimi, am gătit patru sâni de pui cu piele și i-am mâncat pe toți într-o singură ședință.

Puterea mea a sărit imediat!

Lecţie: Proteinele sunt esențiale pentru construirea mușchilor și dieta. Nu obțineți suficient și vă veți compromite rezultatele.

Când am început să antrenez prima dată, am trecut de la un alergător de de kilograme la un elevator de greutate de de kilograme în 8 luni.

În tot acest timp nu am făcut niciun antrenament cardiovascular. Nu numai că o mare parte din acea creștere în greutate a crescut, dar m-am simțit într-adevăr nesănătos și dezechilibrat. Lecţie: Chiar dacă încercați să creșteți în greutate, păstrați cel puțin unele antrenamente cardio în programul dvs.

Inima și mușchii vă vor mulțumi pentru asta. După extrema anterioară, a existat o perioadă în care încercam să pierd grăsime și am trecut la cealaltă extremă: prea mult cardio. Mi-aduc aminte de o ședință în care am făcut 20 de minute la cea mai înaltă setare de pe Stair Master, apoi am sărit frânghia timp de 10 minute, apoi am făcut bicicleta staționară timp de 20 de minute, apoi Stair Master pentru alte 20 pe înălțime, apoi încă 10 minute de sărit. Eram într-o formă cardio excelentă, dar puterea și masa musculară s-au redus și, ca să fiu sincer, aș fi putut obține rezultate mai bune de pierdere de grăsime cu 15 minute de antrenament de intensitate mare.

greșeli de pierdere de grăsime poliquin

Lecţie: Prea mult cardio poate fi contraproductiv. Cu siguranță, va arde multe calorii, dar mușchii tăi vor arde mai mult în timpul zilei doar stând acolo. Ședințele scurte și intense îți vor scuti masa musculară și îți vor stimula mai eficient metabolismul. Când am început antrenamentul, am folosit o centură de haltere pentru fiecare exercițiu. Practic aș ține centura pornită pentru întregul meu antrenament.

Opt greșeli pe care le poți evita!

A fost o mare greșeală și iată de ce: O centură este foarte eficientă pentru stabilizarea zonei nucleului abdominal. Cu toate acestea, este atât de eficient încât mușchii tăi nu sunt provocați și nu se dezvoltă eficient. Acest lucru îi poate lăsa slabi și nucleul tău instabil, favorizând o dependență de centură. O centură trebuie folosită cu adevărat numai pentru ridicarea aproape maximă cu greutăți foarte mari.

Dacă aveți nevoie de o centură pentru a face prese de banc sau bucle de barbell, ar trebui să vă reexaminați forma și să vă evaluați sincer puterea de bază. Este posibil să vă configurați pentru o vătămare la spate.

O centură funcționează pentru a stabiliza miezul făcând abs-ul să se împingă spre exterior. Îți dorești cu adevărat să îți antrenezi abs-ul pentru a-ți scoate și rămâne acolo?

Este ca și cum ai antrena să-ți iei intestinul afară. Lecţie: Ușurați-vă de pe centură dacă utilizați în prezent unul. Va trebui să lucrați încet până la greutățile actuale pentru a vă asigura că nu vă faceți rău.

Când te duci să faci un lift, suge-ți intestinul și strânge-ți abdomenul. Vei dezvolta rezistența și stabilitatea miezului mult mai bune, fără să mai vorbim de absuri mai stricte și mai flatate.

  • Opt greșeli pe care le poți evita! - Culturism
  • Culturism: Aspecte privind eficientizarea antrenamentelor de culturism
  • Jung hae în pierderea în greutate
  • Cea mai bună dietă al naibii pentru lifturile naturale
  • Sunteți pe pagina 1din 27 Căutați în document Culturismul este un sport necesar fiecarui individ pentru a nlatura efectele negative ale sedentarismului si modului modern de viata.
  • 💰 Blogul: Exemplu: Corpul de 4 ore: de la geek la freak
  • 10 kilograme pierdere în greutate în 3 săptămâni

Scopul meu a fost întotdeauna să dezvolt masa musculară și forța. Au fost momente în care am folosit o greutate care fie m-a determinat să-mi compromit forma, fie nu mi-a permis să obțin suficiente repetări pentru a construi masă. Intervalul de repetare între 6 până la 12 repetări pe set este cel mai eficient pentru construirea masei musculare.

Dacă utilizați în mod constant greutăți care vă permit doar să obțineți 5 sau mai puține repetări pe set, veți construi forță și o scădere în greutate cu xigduo din mușchi, dar cel mai probabil nu este aproape atât cât puteți.

Lecţie: Dacă doriți putere, faceți 1 până la 5 repetări pe set.

Dacă doriți mușchi, faceți 6 până la 12 repetări pe set. Împingeți-vă întotdeauna pentru a utiliza mai multă greutate, dar nu atât de mult încât să vă compromiteți forma sau rezultatele. Îmi amintesc clar un ciclu de dietă pe care l-am făcut acolo unde eram atât de entuziasmat să pierd grăsime, încât m-am greșeli de pierdere de grăsime poliquin grav în primele două săptămâni.

greșeli de pierdere de grăsime poliquin

În entuziasmul meu, mi-am îngropat capacitatea de recuperare cu volum și intensitate greșeli de pierdere de grăsime poliquin antrenament. Împreună cu un regim alimentar cu calorii reduse, această muncă excesiv de grea a însemnat un dezastru.

  • Stiinta - BodybuildingTaboo
  • Pierdere în greutate jillette penn
  • Pinterest Nu consumați ca consumul de droguri Steroizii și alte medicamente care îmbunătățesc performanța nu pot compensa o dietă continuă săracă.
  • Slăbind jumătate de alunecare

Lecţie: Antrenează-te greu, dar nu te copleși. Corpul tău are nevoie de timp și de nutrienți pentru a se recupera și a se reconstrui.

Acest lucru este deosebit de important atunci când dieta pentru pierderea de grăsime. Aceasta este o greșeală pe care am făcut-o de mai multe ori și sunt sigură că o să fac din nou. Se aplică nu numai la formarea de mușchi, dar și la pierderea de grăsime.

greșeli de pierdere de grăsime poliquin

A nu mânca suficient îți poate limita într-adevăr rezultatele. Dar, după cum știm cu toții, viața devine ocupată și este greu de mâncat și de pregătit mese frecvente și sănătoase. Lecţie: Faceți tot posibilul cu timpul și mâncarea pe care o aveți și fiți conștienți că cu cât puteți mânca mai regulat și frecvent, cu atât mai bine.

greșeli de pierdere de grăsime poliquin

Dacă vrei să câștigi mult mușchi, va trebui să mănânci chiar și atunci când nu simți că ai nevoie neapărat sau chiar vrei. Toată lumea greșește. Nu există nicio îndoială în acest sens. Sper sincer că informațiile pe care le-am distribuit aici vă vor ajuta să evitați să faceți aceleași greșeli pe care le am.