Sănătos interval de pierdere în greutate, Ești mai indulgent


sănătos interval de pierdere în greutate

Greșeli frecvente care te readuc la greutatea inițială după ce ai slăbit © Autor: Vasiliu Alina Este încurajator să observi rapid rezultatele dorite cu ajutorul unei diete restrictive care poate duce la o pierdere mai rapidă în greutate.

Cu toate acestea, o dietă restrictivă și pierderea de greutate, într-un interval scurt de timp, afectează hormonii care sunt responsabili de senzația de foame.

sănătos interval de pierdere în greutate

Aceasta înseamnă, nu numai că este mental și fizic este mai greu să realizezi o pierdere în greutate din nou, dar că, de asemenea, hormonii tăi lucrează, de fapt, împotriva ta. De cele mai multe ori, acest lucru este cazuat de faptul că cei mai mulți oameni se concentrează mai mult pe dietă decât pe menținerea greutății.

Cum să pierzi în greutate

Dacă renunți brusc la dietă sau la antrenamentul de rutină după ce îți atingi obiectivul, nu oferi corpului instrumentele necesare pentru a susține această schimbare. În timp ce unele diete pot acționa rapid, ele nu sunt recomandate pe termen lung și nu oferă resursele necesare pentru a menține pierderea în greutate.

sănătos interval de pierdere în greutate

Ca urmare a acestui fapt, nutriționiștii recomandă ca dietele care promit rezultate rapide să fie înlocuite cu mici schimbări care pot fi încorporate într-un plan de menținere a greutății pe termen lung, nu doar pentru câteva săptămâni.

Ești mai indulgent În timp ce ai fost strict cu privire la ceea ce ai mâncat în timpul procesului de scădere în greutate, după ce îți atingi obiectivul ai putea deveni mai indulgent.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

O felie de pâine în plus la cină sau un alt pahar de vin poate să nu pară lucruri importante, dar, în timp, cantitatea acestora poate crește. Pe de altă parte, ești mai restrictiv Pare a fi ușor de realizat: să scoți carbohidrații din dietă, să fii atent cu proteinele animale sau să nu mănânci desert, iar, astfel, kilogramele s-ar putea reduce considerabil.

  • Arzătoare de grăsime universale 55 capace
  • Blog - GymBeam Blog
  • Greșeli frecvente care te readuc la greutatea inițială (după ce ai slăbit)
  • Cele mai bune podcast-uri de slabire
  • Pierderea în greutate are răbdare
  • Linia de jos Pentru multe femei, atingerea unei greutăți sănătoase după sarcină poate fi o luptă.
  • Cum te face cafeina să slăbești
  • Arde caloriile, iar acest lucru joacă un rol cheie în pierderea în greutate.

Acest plan ar putea funcționa, însă doar pe o perioadă scurtă de timp și poate conduce la un dezechilibru nutrițional.

Prin eliminarea carbohidraților din dietă, de exemplu, organismul se va baza mai mult pe propriile resurse, iar când începi să consumi carbohidrați din nou, este posibil să câștigi rapid în greutate. Sănătatea stomacului Din ce în ce mai multe cercetări au apărut despre relația dintre sănătatea stomacului și pierderea în greutate - există un motiv pentru care probioticele sunt atât de populare — și atenția acordată zonei gastrointestinale te poate ajuta să ai un abdomen mai plat.

Cereale pentru pierderea în greutate

Potrivit American Scientific, diferite bacterii stomacale pot regla diferiți hormoni, inclusiv cel denumit ghrelin, care stimulează foametea. Consumul de alimente prelucrate, nu doar că poate copleși sistemul cu calorii goale și substanțe chimice, dar poate dăuna ecosistemului intestinal, distrugând bacteriile care vă ajută în mod natural să mențineți o greutate adecvată. Ai interpretat greșit senzația de foame O parte din dificultatea de a menține greutatea la cotele dorite constă în faptul că organismul nu înțelege că dorești să atingi un anumit număr de kilograme.

În timp ce ești îngrijorat să încapi în blugii cu câteva mărimi mai mici, restricția bruscă a caloriilor te poate face să crezi că corpul suferă de foame.

Când pierzi în greutate, nivelurile de leptină, care ajută la controlul foametei, nu mai sunt controlate la fel de bine, ceea ce conferă o senzație de foame mai mare decât organismul resimte în mod real.

Cele mai noi știri din lumea fitnessului | GymBeam Blog

Când mănâncii, ascultă-ți corpul: este de dorit să te simți satisfăcut mai degrabă decât mult prea plin și, ai grijă să mănânci încet. De asemenea, senzațiile acute de foame pot fi un semn al deshidratării, așadar ai grijă să consumi apă înainte de a te grăbi să iei o gustare. Nu dormi suficient Beneficiile unui somn bun sunt deja cunoscute și somnul profund este o parte critică a pierderii în greutate și a menținerii acesteia.

sănătos interval de pierdere în greutate

Nu numai că senzația de oboseală crește nivelul de stres și de cortizol, sănătos interval de pierdere în greutate ești mai predispus să alegi alimente nesănătoase. Când ești obosit, corpul are nevoie de carbohidrați, iar când nu ești obosit, nu faci alegerea cea mai sănătoasă.

  • Scădere în greutate înainte de ttc
  • Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide
  • 10 remedii la îndemână să elimini kilogramele în plus
  • Poop te poate face sa slabesti
  • Tehnici de pierdere în greutate ufc
  • Adevărul este că scăderea pe timp indelungat a greutății are loc prin modificarea sănătoasă a dietei dvs.
  • Arde ultimele 10 kilograme de grăsime
  • WhatsApp Este normal pentru oricine încearcă să piardă în greutate să vrea să-l piardă foarte repede.

Când pierzi în greutate, metabolismul poate fi lent și masa slabă poate scădea. Aceasta este o problemă în special pe măsură ce îmbătrânim, dar o modalitate bună de a contracara un metabolism lent și de a păstra masa musculară este prin antrenamentele de forță.

Dieta și mișcarea contează, te mențin și sănătoasă. Din păcate, multe dintre modalitățile moderne de a pierde în greutate nu sunt cea mai sănătoasă abordare, iar dietele dure pot fi extrem de periculoase pentru sănătate. Cea mai bună soluție de slăbit implică răbdare, determinare și rezistență, combinate cu un plan de dietă adecvat, exerciții fizice și modificări ale stilului de viață.

De asemenea, un studiu a arătat că că pierderea în greutate, poate contribui la pierderea netă a masei slabe la bărbații mai în vârstă. Atunci când renunți la a acorda atenție alimentelor pe care le consumi riști să sănătos interval de pierdere în greutate mai puțin responsabil.

Greșeli frecvente care te readuc la greutatea inițială (după ce ai slăbit)

Antrenamentul nu funcționează Oamenii pot deveni atât de angajați într-o rutină de antrenament încât nu mai funcționează. Specialiștii sugerează crearea unei rutine de care să vă bucurați și pe care să vă doriți să o continuați.

Cea mai mare parte a acestuia este fie dovedită, fie dovedită că nu funcționează. Iată primele 12 mari minciuni, mituri și concepții greșite despre pierderea în greutate. Toate caloriile sunt egale Caloria este o măsurătoare a energiei. Toate caloriile au același conținut de energie. Cu toate acestea, acest lucru nu înseamnă că toate sursele de calorii au aceleași efecte asupra greutății tale.

În timp ce eforturile științifice și clinice din ultimii ani au condus la identificarea mecanismelor importante care reglează homeostaza în greutate corporală, multe alte lucruri care influențează menținerea greutății rămân necunoscute. Nine medical reasons for putting on weight. Reproducerea, chiar și parțială, este interzisă!

sănătos interval de pierdere în greutate

Alte articole din aceeasi sectiune:.