CDC informații despre pierderea în greutate


Oferăbeneficii, pe care le veți aprecia dacă doriți să pierdeți în greutate.

Obezitatea pe scurt

Știați că, o cantitate de 0,45 kg de mușchi ard aproximativ 10 până la 20 de calorii pe zi, în timp ce 0,45 kg de grăsime ard doar 5 calorii? Cu toate acestea, nu este o ardere pe moment, deoarece în timpul antrenamentul de forță, arderea apare ulterior, adică în perioada de formare a mușchilor. De ce nu ar trebui să neglijați antrenamentul de forță dacă vă doriți săpierdeți în greutate? Regenerarea musculară și dezvoltarea masei musculare are șoc în repaus, după antrenamentul de forță, astfel antrenamentul de forță este un arzător de grăsimi foarte eficient.

  • Obezitatea pe scurt | Despre medicina
  • Cel mai simplu mod de a arde grăsimea din burtă
  • Timpul de recuperare după aceste proceduri variază de la pacient la pacient. – Alebrije

De aceea dezvoltarea masei musculare se bazează pecreșterea metabolismului în repaus. Rata metabolică bazală BMR este de fapt cantitatea de calorii pe care ați consuma-o dacă ați sta în pat toată ziua și nu ați face nimic altceva decât să respirați. În general, bărbații au mai multă masă musculară decât femeile. Drept urmare, pentru bărbați este mai greu ia în greutate în timp de repaus, iar femeile tind să ia mai ușor în greutate.

Obezitatea este o tulburare complexa care implica acumularea excesiva de grasime in corp. Obezitatea nu este doar o ingrijorare de natura vizuala, aceasta creste riscul de aparitie a bolilor cardiovasculare, diabet, hipertensiune arteriala. Pierderea in greutate poate sa scada riscul de aparitie a bolilor asociate cu obezitatea. Schimbarea dietei si efectuarea exercitiilor fizice pot ajuta la scaderea in greutatealte optiuni pot fi medicamente prescrise de medicul specialist sau operatia chirugicala.

În cazul bărbaților a existat o creștere a greutății masei musculare și, în același timp, o creștere BMR. În schimb, femeile au înregistrat o creștere mai mică a BMR. Cercetările au arătat, de asemenea, că la câteva ore după antrenamentul de forță, crește capacitatea organismului de a arde calorii.

Cercetările ulterioare au arătat că după antrenamentul cardio, adică în faza de repaus, CDC informații despre pierderea în greutate se mai ard grăsimi. Antrenamentele cardio oferă doar oardere pe moment.

Care e ritmul sănătos de a slăbi (kg pe lună)

În realitate s-a demonstrat că metabolismul în repaus rămâne activ până la 38 de ore după antrenamentul de forță, iar în cazul antrenamentului cardio nu s-a observat o astfel de creștere. Pe scurt, înseamnă că arderea caloriilor nu se limitează doar la exerciții fizice. Puteți arde calorii și lacâteva ore sau zile după antrenament.

În timpul antrenamentelor cardioeliminați grăsime, dar țesut muscular. În schimb,cu ajutorul exercițiilor de forță vă tonifiațicorpul și vă puteți contura forma dorit.

Testare genetică pentru controlul greutății

În plus, datorită antrenamentului de forță, vă puteți concentra pe anumite zone, pe care doriți să le lucrați și să CDC informații despre pierderea în greutate consolidați.

Majoritatea exercițiilor cardio nu vă permit să faceți acest lucru.

CDC informații despre pierderea în greutate

În timpul antrenamentelor de forță, este posibil caacul cântarului să urce. Însă nu ar trebuie să vă faceți griji.

CDC informații despre pierderea în greutate

Mușchii cântăresc mai mult decât grăsimea și asta nu înseamnă că nu veți obține rezultatele dorite. Cel mai bun arzător de grăsimi diesel sunteți voi și oglinda, care vă akită să vă urmărițiprogresul. Vețiarder calorii pe moment, dar și după antrenament și în același timp, vă veți consolida masa musculară.

Care e ritmul sănătos de a slăbi kg pe lună © Autor: Patriche Silvia Lumea agitată în care trăim, precum și tehnologia care avansează de la o lună la alta, ne face să ne dorim să obținem rezultate rapid. Poate că suntem satisfăcuți atunci când punem mâna pe cel mai recent smartphone însă pierderea kilogramelor în plus repede nu este cea mai bună variantă pentru sănătate.

Un grup a practicat doar cardio, celălalt a combinat antrenamentele cardio cu antrenamentele de forță. După opt luni ambele grupuri au înregistrat aproape aceeași pierdere în greutate.

Dar înainte de a decide să slăbești, va trebui să te asiguri că într-adevăr ai supraponderale calculând indicele de masă corporală și vorbind cu medicul tău. Dacă pierderea în greutate este potrivită pentru dvs.

Însă, grupul care a combinat antrenamentul cardio cu cel de forță a obținut un procent mai mare de masă musculară.

Au pierdut în greutate și, în același timp și-au dezvoltat masa musculară.

  • Care e ritmul sănătos de a slăbi (kg pe lună)
  • Arzător de grăsimi cel mai eficient
  • Cum funcționează Orlistat ca medicament pentru pierderea în greutate?

Acest lucru dovedește fapatul că un plan de antrenament care combină antrenamentele cardio cu antrenamentele de forțăeste cel mai bun mod de a pierde în greutate și de a vă tonifia corpul.

Drept urmare, caloriile se ard mai repede. Dacă vă decideți să începețiorice activitate fizică,cu siguranță veți facilita procesul de pierdere în greutate.

Deficitul caloric asociat cu activitatea fizicăvă va menține corpul sănătos. Dacă doriți să eliminați grăsimea și să vă consolidați musculatura, nu uitați de antrenamentele de forță.

După cum am menționat în articol, antrenamentele de forță susțin pierderea în greutate și ajută la menținerea siluetei dorite.

CDC informații despre pierderea în greutate

Dacă v-a plăcut articolul, nu ezitați să îl distribuiți. Villareal, M. Burke Gurney, Ph. Waters, Ph. Sinacore, Ph.