Cum pierdeți grăsimea corporală


O întrebare foarte frecventă în comentariile de pe site este cum să transformi grăsimea în mușchi și care ar fi cel mai rapid mod de a realiza acest lucru. Din păcate, nu este posibilă transformarea grăsimii corporale în masa musculară. Ei bine, cel puțin nu așa cum vă imaginați.

Pierderea de grăsime vs pierderea în greutate by Laura Dolson Share on Facebook Share on Twitter Importanța procentului de grăsime corporală Știați că doi oameni pot avea aceeași înălțime și greutate, dar procentaje foarte diferite de grăsime corporală? Știați că, pe măsură ce îmbătrânim, avem tendința de a obține grăsimi în jurul organelor noastre " grăsime viscerală " care nu pot fi detectate prin măsurarea "pliurilor de piele" sau chiar cu o scară? Știați că șansele sunt că, dacă pierdeți în greutate, veți pierde atât mușchii, cât și grăsimile? Gestionarea greutății este un scop pe multe minți ale oamenilor.

Deoarece transformarea grăsimilor în masa musculară este "imposibilă" Masa musculară și grăsimea sunt țesuturi complet diferite și pentru scopuri diferite în corpul nostru. Țesutul care formează masa musculară este compus din proteine, apă, glicogen o formă de energieîn timp ce grăsimile corporale sunt compuse dintr-o legare a celulelor care au grăsimi. În plus, scopul principal al masei musculare este de a permite mișcarea corpului, în timp ce cum pierdeți grăsimea corporală servește în primul rând ca o rezervă de energie pentru organism în situații specifice.

Rezultatul arderii grasimilor

Fiecare tip de țesut este, de asemenea, capabil să genereze energie în moduri diferite și produce hormoni în moduri diferite țesutul adipos poate crește conversia testosteronului la estrogen, de exemplu. Pe scurt, mușchii și grăsimile corporale au foarte puține lucruri în comun, iar corpul uman nu are cum să transforme unul în altul. Dar pentru că atât de mulți oameni cred și caută acest lucru?

Această convingere cel mai bun se agită supliment pentru a pierde în greutate putem transforma grăsimea în mușchi provine în principal din anunțurile imense care arată transformări în care o persoană a pierdut multă grăsime și a câștigat o mulțime de mase musculare.

Acest lucru dă impresia că persoana a "schimbat" grăsimea corporală pe care o avea pentru masa musculară. Problema se înrăutățește atunci când aceste transformări vin însoțite de anunțuri care promit doar acest schimb de minuni.

Sirop de orez Reducerea grăsimilor corporale cu exerciții fizice Crește-ți nivelul de activitate aerobă. Puneți împreună o rutină de exerciții aerobice care va funcționa împreună cu dieta dvs.

Din păcate, nimic din lume nu va transforma grăsimea în masa musculară și viceversa. Acest lucru înseamnă, de asemenea, că, dacă o persoană cu prea multă mase musculară se oprește de formare, nu va deveni obeză, deoarece întreaga masă a devenit grăsime corporală.

Vestea bună este că în spatele fiecărei scheme de dietă de succes există o știință simplă: Pentru a pierde grăsimea corporală trebuie să consumi mai puține calorii decât arzi.

Acesta este un alt mit plictisitor frecvent utilizat de cei care nu doresc să urmeze antrenament și dietă sau intenționează intenționat să demece pe cineva care are prea multă mușchi.

Ce se întâmplă de obicei, în acest caz, este cineva cu cantități mari de mase musculare, opriți pur și simplu antrenamentul și dieta.

Cum să-ți reduci grăsimea generală | parohia-apostol.ro

Acest lucru va determina această persoană să piardă majoritatea rezultatelor. La urma urmei, corpul tau raspunde la stimulul generat de antrenament, si cu o nutritie adecvata, creste.

cum pierdeți grăsimea corporală

Dacă nu mai faceți acest lucru, nu există niciun motiv pentru care organismul menține masa musculară. Textul continuă după publicitate.

RECOMPUNEREA CORPULUI: PIERDEȚI MUȘCHII DE GRĂSIME ȘI CâȘTIG îN ACELAȘI TIMP - FITNESS -

Deja câștigul de grăsime în comun apare deoarece practicantul, în plus față de oprirea dieta și formarea, adoptă obiceiuri proaste care favorizează acumularea de grăsimi. Ce se poate face cu adevărat Dacă sunteți interesat de acest subiect și ați venit aici, este foarte probabil că într-o oarecare măsură va trebui să pierdeți grăsimea și să câștigați cum pierdeți grăsimea corporală musculară.

cum pierdeți grăsimea corporală

Vestea bună este că ambele probleme pot fi rezolvate cu o pregătire adecvată și o dietă. Vestea proastă este că fiecare problemă trebuie tratată într-un mod specific și în timp util. De ce? Pur și simplu pune, mai multe grăsimi corporale, cu atât mai ușor este de a câștiga chiar mai mult grăsime.

Stabiliți obiective rezonabile

Pentru a câștiga masa musculară este necesar să consumați mai multe calorii decât corpul are nevoie, să susțină funcționarea corpului și să susțină hipertrofia musculară.

Acest lucru înseamnă că va trebui să mănânci mai mult decât obișnuitul de a crește, și de a face acest lucru în timp ce excesul de greutate este o idee rea. Puteți câștiga chiar și mușchi, dar nu va fi meritat atunci când este timpul să pierdeți, deoarece o mare parte din câștig poate fi pierdut. Câștigarea masei musculare necesită consumarea mai multor calorii decât necesită corpul, în timp ce pierderea de grăsime necesită altfel; a consuma mai puțin calorii.

Reducerea grăsimilor corporale cu modificări dietetice

Când consumăm mai puține calorii, corpul nostru este forțat să caute alte surse de cum pierdeți grăsimea corporală pentru a se susține, practic făcând grăsimea folosită ca sursă de energie prin arderea grăsimii. Problema este că acest lucru, de asemenea, cum pierdeți grăsimea corporală procesul de hipertrofie, deoarece organismul nu va avea suficientă energie pentru a sprijini creșterea musculară, care este scenariul ideal pentru acest scop.

Câștigarea mușchiului și pierderea de grăsime în același timp apar doar în situații extrem de specifice. De exemplu: Oamenii care nu s-au antrenat niciodată în viață - atunci când o persoană care nu a dat niciodată stimuli organismului crește pentru a începe formarea, câștigurile inițiale vor apărea chiar și antrenamente greșite sau fără dietă. În această situație, în primele câteva luni de antrenament, chiar mănâncă puțin în scopul arderii grăsimilor, individul poate câștiga încă mușchi în același timp.

Oamenii care se întorc la antrenament după un timp au oprit - datorită memoriei musculare, este mult mai rapid să recuperați câștigurile pe care le-ați avut o zi și acest lucru poate să apară chiar dacă nu vă alimentați pentru a câștiga mase musculare.

Ultima oră

Genetică favorabilă - unii norocoși au pur și simplu facilitatea de a câștiga musculare, indiferent de ceea ce fac. În aceste cazuri rare, este posibil să se obțină masa musculară și să se piardă în același timp grăsimea.

Consumul de droguri - Steroizii anabolizanți pot favoriza obținerea masei musculare și arderea grăsimilor în același timp.

cum pierdeți grăsimea corporală

Pentru toate celelalte cazuri, din păcate, cea mai bună cale de ieșire este de a face primul gol și apoi de a merge la celălalt. Pe scurt Este posibil să pierdeți grăsimea și să câștigați masa musculară, dar transformați grăsimea în masa musculară și viceversa, niciodată.

Dacă aveți nevoie pentru a reduce acumularea de grăsimi și doriți să obțineți masa, concentrați-vă mai întâi pe o dietă de ardere a grăsimilor. Fiind cu un procent bun de grăsime este deja pe jumătate, de aici vă veți simți foarte bine cu voi și vă veți putea concentra în întregime pe câștigarea masei musculare, fiind capabili să aveți un corp fizic bun în tot acest proces.