Cel mai bun mod de a urmări progresul pierderii în greutate


Măsurarea progresului: Cum vă garantați câștigurile? Iunie 17, Timp de citire: 14 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Întrebați persoana de gimnastică medie cum se derulează progresul său și veți primi probabil un răspuns vag și neclar. Deși există un adevăr în ambele, oglinda și mai ales tu este mult mai puțin obiectivă decât v-ați dori, iar șansele sunt mici ca veți acumula o masă musculară atunci când ridicați aceleași greutăți în fiecare an.

  1. creșterea în greutate musculară față de grăsime
  2. Cum să piardă în greutate în mod eficient! | UNMR
  3. Între timp, obezitatea a scăzut și adulții în vârstă de muncă câștigă aproximativ 2,2 kilograme 1 kg anual, în medie 2, 3.
  4. Cum să evitați tehnicile nesănătoase de pierdere în greutate | parohia-apostol.ro
  5. Pierdeți în greutate în timp ce vă aflați pe Cymbalta
  6. Ati petrecut cateva saptamani de exercitii fizice si vegheaza-ti dieta, doar pentru a veghea scara la acelasi numar zi dupa zi?
  7. DE CE POȚI DORI SĂ TE CâNTĂREȘTI îN FIECARE ZI - FITNESS -
  8. WhatsApp Obezitatea este cunoscut pentru a crește riscul de multe condiții de sănătate, inclusiv boli de inima, hipertensiune arterială, accident vascular cerebral, diabet de Tip 2, nivelul ridicat de colesterol, cancer, osteoartrita, apnee de somn și calculi biliari.

Pentru a vă asigura că alimentația, antrenamentul și odihna dvs. Acest lucru confirmă faptul că faceți progrese bune și puteți face ajustări mai bune dacă lucrurile nu merg așa cum a fost planificat. Dar cum faci asta? Ce opțiuni am? Există diferite metode pentru a urmări progresul dvs. O combinație de metode diferite îți oferă cea mai bună imagine de ansamblu și cel mai mare control asupra progresiei tale.

Urmărirea progresului se realizează cel mai bine în următoarele 3 domenii: Voeding Urmărirea a ceea ce mănânci este esențială pentru un culturist.

Pe lângă avantajul că arătați pur și simplu, este mai sănătos, vedeți mai bine dacă construiți de fapt masa musculară și corpul dvs. Procentele mai mari de grăsime scad nivelul hormonilor, iar corpul tău devine mai puțin capabil să facă față nutrienților, ceea ce crește șansa ca tu să păstrezi grăsimea.

4 modalități de a urmări progresul în scădere în greutate

Păstrarea unei înregistrări atente a ceea ce mănânci te asigură că ai control și poți face ajustări atunci când progresul tău se oprește. Puteți citi mai multe despre cum puteți face acest lucru mai jos. Scopul culturismului este în cele din urmă reprezentarea fizică a celui mai mare, cel mai muscular și mai uscat, indiferent dacă faci acest lucru pentru hobby sau ai ambiții de concurență.

Antropometria vă ajută să vă vizualizați corpul în mod obiectiv și să măsurați dacă faceți progresia dorită. Pregătire Ziua în zi, ziua în care sunteți la sală lucrați la corpul vostru de vis. De aceea oricum este înțelept să ai un plan bun, dar poate chiar mai important să ții evidența rezultatelor acestui plan!

Câți oameni vezi că fac aceleași ture în fiecare săptămână cu aceleași greutăți și ușurință? Este clar nu cel mai bun mod de a progresa. Dacă sunteți serios în ceea ce privește pregătirea dvs. Ca începător, acest lucru va merge foarte repede, cu creșteri săptămânale. Cu cât progresezi și cu cât ești mai puternic, cu atât crește mai lent, dar acest lucru nu înseamnă că poți sta pe loc!

Urmărirea consumului de energie și a macro-urilor Atunci când urmărești un anumit obiectiv, este important să faci primul Calculați aportul caloric și distribuția macro. Vrei sa slabesti? Apoi mâncați sub întreținere.

slăbire d- 528

Doriți să faceți masă să curățați? Apoi mănâncă la etaj.

sărirea în ajutor în pierderea în greutate

Aportul de carbohidrați și grăsimi depinde de toleranța individuală, de nivelul de activitate, de preferințele dvs. Când ați calculat toate acestea, aveți nevoie de o modalitate de a urmări acest lucru.

Dieta devine monotonă, anumite produse sunt împotriva ta și mai devreme sau mai târziu oprești dieta. Urmăriți zilnic aportul de calorii și macro-urile! Totuși, acest lucru necesită o mulțime de calcule și va trebui să căutați produse fără etichetă online. Cea mai precisă și populară metodă este, prin urmare, utilizarea aplicațiilor menționate mai sus.

sondaj de slabire

De asemenea, puteți să vă setați obiectivele manual și chiar să introduceți propriile produse sau rețete ori de câte ori doriți. Aceste tipuri de aplicații vă permit să fiți stricte cu obiectivele dvs. Ai o petrecere sau o cină seara? Nu mai pierdeți grăsime sau construiți mușchi? Reglați-vă obiectivul caloric și continuați să vă atingeți imediat obiectivul, fără a pierde motivația și a arunca în prosop.

Există mulți factori care vă afectează greutatea și capacitatea de a pierde în greutate.

Asigurați-vă că dieta dvs. Permiteți-vă varietatea și flexibilitatea, iar dieta cel mai bun mod de a urmări progresul pierderii în greutate.

O singură ieșire din comun nu este o problemă, pentru că țineți cont de toate lucrurile, așa că aveți totul înapoi! SFAT: S-ar putea să fie un brainer, dar fără el cantar de bucatarie Bineînțeles că nu știi niciodată cât obții! Fac fizic progresul pe care mi-l doresc?

Există diferite modalități de a cartografia antropometria, fiecare cu avantajele și dezavantajele lor. De aceea, diferite modalități sunt potrivite pentru diferite persoane, metodele cele mai utilizate sunt enumerate mai jos și pentru care sunt cele mai potrivite. Camera foto Pentru că în final, aspectul tău este ceea ce contează, este important să faci mereu poze din când în când!

Măsurarea progresului: Cum vă garantați câștigurile?

Dacă nu faceți acest lucru, nu aveți idee despre cum se schimbă corpul dvs. În plus, iluminarea diferită poate oferi o imagine complet diferită.

Cum te descurci? Alegeți un loc fix pentru fotografiile dvs. Lumina soarelui este foarte potrivită pentru acest lucru, dar cel mai bine este să găsești un loc bun acasă. Cât de des faceți fotografii de progres depinde de obiectivul dvs. Veți deveni vizibil mai uscat și acest lucru se reflectă în fotografii.

În timpul încărcării există șanse mari să obțineți cel puțin un pic mai multă grăsime.

Evident, testarea obișnuită a grăsimilor corporale poate fi de ajutor, dar presupun că căutați o metodă mai simplă pentru a determina dacă puneți mai mult decât mușchi. Câștigând în medie mai mult de un kilogram săptămânal? Oricât de tentant ar putea fi să crezi că faci câștiguri dulci, este foarte probabil ca o parte din acea creștere în greutate să se datoreze grăsimii. Lent și constant câștigă cursa când vine vorba de adăugarea masei musculare. Dacă adăugați constant volum și greutate la rutina dvs.

Acest lucru poate apărea apoi pe fotografii ca și cum forma pierde in greutate absoluta se înrăutățește. Următoarele lucruri se aplică și în timpul pierderii de grăsime: cu cât trebuie să pierzi mai mult, cu atât imaginea este mai bună. Transformarea de la o burtă mare la un pachet de șase este mult mai vizibilă decât atunci când cineva vrea să treacă de la un pachet de șase la un procent chiar mai mic de grăsime.

Acest lucru se datorează faptului că venele și separarea mușchilor pe fotografii adesea nu intră într-adevăr, astfel încât cu siguranță doriți să utilizați alte metode de măsurare într-un astfel de caz.

Banda de măsurare Banda de măsurare este adesea asociată cu persoanele grase care doresc cu nerăbdare să piardă centimetri de pe burtă. Cu toate acestea, poate fi și o metodă bună de măsurare pentru culturisti.

Cum să evitați tehnicile nesănătoase de pierdere în greutate

Atunci când procentul de grăsime a crescut puțin prea mare, măsurarea circumferinței abdominale poate fi într-adevăr un punct bun de măsurat. La procente mai mici de grăsime, însă, avantajul acestui lucru dispare, deoarece talia ta nu va deveni infinit mai îngustă. Totuși, la acel moment, probabil că mai aveți suficientă grăsime de pierdut. Este important să menționăm acela banda de măsurare care se strânge automat este de preferat unei benzi de măsurare pe care să le poți tensiona.

cum pot pierde grăsimea

Pentru că doriți cu adevărat să scadă acei centimetri și de aceea strângeți inconștient panglica de fiecare dată! Pe lângă circumferința taliei, banda de măsurare pentru culturisti poate fi utilă pentru măsurarea circumferințelor musculare. De exemplu brațul superior, coapsa sau vițeii. Totuși, un neajuns este că banda de măsurare nu face distincție între mușchiul și țesutul adipos. De aceea nu este clar dacă ați acumulat masa musculară sau dacă brațul este mai mare pentru că vă îngrășați.

De aceea, ai face bine să folosești următoarea metodă de măsurare Sertizatorul pielii Extrem de simplu, dar foarte eficient! Cu ajutorul sertizator de piele măsurați grosimea pliurilor pielii în diferite locuri ale corpului dvs.

Cum să piardă în greutate în mod eficient!

Spre deosebire de banda de măsurare, este clar cât de mare este porțiunea. Utilizarea unui sertar de piele este adesea mai complicat decât este necesar.

Se consideră adesea că un antrenor calificat ar trebui să efectueze această măsurare. Adevărul este că poți face asta singur! Șansele sunt că puteți face acest lucru chiar mai exact. Puteți exersa mai des și puteți căuta repere pe corpul vostru. Capcana procentului de grăsime În plus, deseori se acordă multă atenție procentului de grăsime care rezultă din măsurare.

fără constipație de pierdere în greutate

Care este cea mai bună metodă? Ce puncte trebuie să măsoare pentru asta? Cum pot măsura aceste puncte exact? Acestea sunt toate întrebările care sunt adresate rapid. În acest cel mai bun mod de a urmări progresul pierderii în greutate, este important să ne dăm seama că un calcul al procentului de grăsime nu este mai mult decât un calcul. Acest lucru se realizează pe baza unui număr de puncte specifice care decurg din interpretarea dezvoltatorilor.

Cu exact aceleași falduri ale pielii, procentul de grăsime poate diferi între calculatoare diferite cu mai multe procente. Asta în timp ce corpul tău nu s-a schimbat cu adevărat! Acesta este motivul pentru care este înțelept să nu vă concentrați prea mult asupra procentului de grăsime, ci să priviți la pliurile pielii individuale sau la suma tuturor pliurilor pielii. Într-adevăr, se întâmplă adesea că punctele care intră în calculator nu s-au schimbat deloc, în timp ce alte puncte au scăzut.

Sunteți nemulțumit de procentul de grăsime, în timp ce pierderea de grăsime a avut loc într-adevăr, dar pur și simplu în alte puncte! Așa că amintiți-vă: priviți mai ales la schimbarea pliurilor pielii și trageți concluziile din aceasta. Desigur, aceasta nu înseamnă că nu îți poți calcula niciodată procentul de grăsime sau că aceste calculatoare nu dau deloc o imagine bună, întrucât acest lucru nu este absolut cazul.

Alte metode În multe săli de sport, veți găsi un contor de bio-impedanță, aceasta este o scară sau un mâner care vă determină procentul de grăsime printr-o creștere curentă a corpului despre care nu vă simțiți nimic. Deși aceasta este o metodă foarte simplă, există o mulțime de prejudecăți și rezultatele nu sunt exacte.

De ce poți dori să te cântărești în fiecare zi

Curentul nu măsoară numai țesutul tău gras, ci și măsoară rezistența pe care o întâlnește. Prin urmare, se preferă sertarul pielii, deoarece îl folosești pentru a măsura mai precis ceea ce vrei să măsoare. Când aveți acces la metode de măsurare mai avansate, cum ar fi cântărirea sub apă sau o scanare DEXA, cu siguranță este util să folosiți acest lucru!

Aceste metode sunt mai precise, dar mult mai rare și mai scumpe. De aceea: frumos să încercați, dar probabil nu este potrivit pentru a fi la curent. În cele din urmă, în antropometrie este important să vă amintiți că vă estimați procentul de grăsime, nu o măsurătoare exactă. Prea multă concentrare este pusă pe un procent exact. În schimb, ar trebui să se concentreze mai mult pe progresul pe care îl faceți!

Antrenează-te nebunesc sau rămâne același După cum am menționat anterior, este dificil să vă așteptați să se schimbe corpul dvs.

Asigurați-vă că aveți un program de pregătire bun este primul pas, dar continuarea progresului vine foarte repede! Jurnalul de bord Se pare că lovește cu piciorul într-o ușă deschisă, dar totuși vezi foarte puțini oameni care păstrează în mod emana subțire a corpului o înregistrare a instruirii lor într-un jurnal. Oamenii se antrenează adesea asupra sentimentului și memoriei.

Greutățile sunt alese în funcție de cât de potrivit sunteți în acea zi și de ceea ce credeți că ați făcut ultima dată. Acest lucru creează o mare capcană: mai devreme sau mai târziu vei ajunge la o greutate care se simte cu adevărat grea, indiferent dacă ai o zi bună sau rea!

Este mult prea ușor să ne gândim pe baza acestui lucru că ceva nu funcționează. Rezultatul este că nu faci pasul următor. Soiul infinit este o altă capcană. Este adevărat că mușchii tăi au nevoie de o anumită varietate. Cu toate acestea, acest lucru nu înseamnă că fiecare sesiune trebuie să aibă exerciții complet diferite.

Acest lucru va face doar mai dificil să vă faceți o idee dacă mergeți înainte sau stați pe loc. În cele din urmă, mulți oameni se tem să nu facă pași mici. Desigur, acele mici discuri de 1,25 kilograme nu sunt la fel de bune pentru ego-ul dvs.