Slabire tina dabi. Chirurgia obezitatii - o solutie pe termen lung


Alimentatia dupa nastere 7 nutrienti care nu trebuie sa lipseasca din alimentatia zilnica a proaspetelor mamici Dupa noua luni in care alimentatia ta a tinut cont de nevoile nutritionale ale fatului, ai fi incantata sa afli ca te poti bucura de alimentele tale favorite, insotite poate de un pahar cu vin rosu… Ei bine, trebuie sa mai ai putina rabdare, mai ales daca iti si alaptezi bebelusul.

slabire tina dabi

Noul statut de mamica presupune nu doar bucuria de a-ti privi ingerasul in ochi, ci si acomodarea cu o noua rutina obositoare. De aceea nu este momentul sa te gandesti la vechea dieta, ci trebuie sa iti asiguri o dieta bogata in nutrienti, care sa combata senzatia de foame si sa-ti ofere energia de care ai atata nevoie.

VLOG60/Cum am slabit 18 KG cu DIETA RINA

Pierderea in greutate se va produce oricum, in timp. Las-o sa se petreaca natural!

Da, e un centru foarte bun pentru combaterea obezitatii in Brasov si se tin seminarii gratuite.

Alexandra Alexandru, specialistul in nutritie al Clinicii Dr. Negoita iti dezvaluie  ce alimente sa incluzi in dieta de zi cu zi, ce alimente sa eviti si in cat timp poti spera sa revii la formele dinaintea sarcinii.

Pentru o recuperare usoara a proaspetei mame, nutritionista Alexandra Alexandru propune o lista de 7 nutrienti indispensabili pentru o alimentatie post-partum sanatoasa, care cuprinde: Proteine animale slabe provenite din carne de vita, curcan, pui si iepure crescute responsabil, peste salbatic, oua ecologice — gatite la cuptor, fierte, pe gratar, fara adaos de grasimi si exces de sare.

Proteine vegetale continute de soia, linte, naut, fasole, mazare.

slabire tina dabi

Aceste leguminoase trebuie consumate cu prudenta, slabire tina dabi pot deranja stomacul sensibil al bebelusului, in cazul in care alaptati. Puteti incerca o cantitate mica, dupa care observatii reactiile asociate.

Adaugati si feluri de mancare care sa contina quinoa, slabire tina dabi cat si ciuperci, pentru un aport proteic din surse vegetale de calitate.

slabire tina dabi

Cereale integrale — painea si pastele integrale, cerealele integrale de mic dejun fara zahar adaugat fulgi de ovaz care reduc pofta de dulce, ofera energie si mentin glicemia in limite normale. Salate si legume verzi: salata verde, spanac, slabire tina dabi, broccoli si fasole verde, care contin fibrele necesare unei digestii adecvate, prevenind constipatia, dar si vitamine, minerale si antioxidanti.

slabire tina dabi

Lactate fermentate, preferabil de capra: kefir, iaurt, sana Fructele de sezon, in afara celor cu potential alergenic kiwi, zmeura, capsuni, fructe de padure Fructele deshidratate, fara zahar adaugat De ce alimente trebuie sa te feresti daca alaptezi?

Nutritionista Alexandru Alexandru de la Clinica Dr. Negoita recomanda mamelor care alapteaza sa excluda din dieta zilnica alimentele care produc bebelusului agitatie, colici, eritem fesier sau au potential alergenic. In categoria alimentelor care ar trebui evitate de catre mamele care alapteaza sunt incluse: ciocolata.

slabire tina dabi