Eliminați grăsimea din carnea măcinată, Cum să gătești carne tocată - Complicații November


Mai multe informații despre sănătatea inimii Alimente pentru inimă Indiferent dacă vă recuperați de un atac de cord sau încercați să îl preveniți, o dietă sănătoasă ar trebui să facă parte din plan.

Pe măsură ce începeți să vă construiți strategia de alimentație sănătoasă, este important să știți ce alimente să limitați și ce alimente să vizeze. American Heart Association AHA recomandă limitarea grăsimilor saturate la 5 până la 6 la sută din caloriile totale.

Pentru o dietă de 2. De asemenea, recomandă evitarea grăsimilor trans. Pentru eliminați grăsimea din carnea măcinată vă ajuta, vom evidenția eliminați grăsimea din carnea măcinată multe substituții sănătoase pentru inimă și vom sugera sfaturi pentru a le face să aibă un gust excelent. Cu câteva schimburi simple, puteți ajuta să vă păstrați căpușa în formă de top și să vă bucurați în continuare de mâncare delicioasă.

Atentie, insa, daca alegi sa le pregatesti la cuptor ar fi bine sa nu le mai dai prin pesmet pentru ca acesta are tendinta de a forma o crusta tare si albicioasa atunci cand e pus in cuptor. Citeste si: 5 retete de quiche cu legume Cum pregatesti cei mai buni burgeri Burgerii facuti in casa sunt preparate excelente atat pentru cei mici, cat si pentru membrii mai mari ai familei, prin urmare nu strica sa ai la indemana o reteta pe care sa o folosesti ori de cate ori vei dori sa iti impresionezi familia cu acest preparat. Ingrediente: Un kilogram de carne tocata; O lingura de ulei; Cateva linguri de sos de ardei rosu sau ketchup din comert ; O ceapa medie; Cateva frunze de salata verde; grame de sos tartar si de grame de sos barbecue le poti cumpara gata preparate ; Chifle din cantitatea aceasta de ingrediente iti vor iesi 5 burgeri, deci ar trebui sa pregatesti 5 chifle ; Cateva rosii proaspete; Optional, pentru topping, ceapa prajita si felii de branza; Mod de preparare: Dezgheti carnea eliminați grăsimea din carnea măcinată o treci prin masina de tocat.

Un exemplu este avocado, care atunci când piureul poate fi înlocuit cu maioneză în rețete precum salata de ou sau cartofi. Dacă cunoașteți o persoană care pur și simplu trebuie să aibă mayo pe sandvișul lor de fiecare dată, sugerați în schimb să încercați o răspândire de hummus.

Pentru salatele verzi sau amestecarea cu legume, iaurtul grecesc este o opțiune excelentă. Gustul tangibil și textura netedă îl fac de asemenea excelent pentru adăugarea la scufundări. Pesto este o altă opțiune aromată pentru legumele și salata de cartofi în loc de mayo.

Ouăle fierte turtite sunt, de asemenea, un înlocuitor excelent pentru mayo pe un sandwich. Sfat de gust: Accelerați aroma hummus-ului adăugând suc de lămâie, ardei roșii sau chiar piure de avocado. Acestea vor adăuga aroma și nutrienții - un câștig câștig pentru înlocuiri. Brânză Brânza cu conținut scăzut de grăsimi oferă o alternativă de gust eliminați grăsimea din carnea măcinată la versiunile complete.

Deși brânza fără grăsimi poate părea o opțiune mai bună, majoritatea mărcilor tind să fie foarte gumă, nu se topește bine și au gust puțin.

În schimb, încercați brânza redusă cu grăsimi, care are aceeași aromă și calități deosebite de topire ca și originalul, dar cu un nivel semnificativ mai puțin de grăsime. Sfatul expertului: Cumpărați bucăți de brânză redusă în grăsimi și prăjiți-le singur. Nu numai că este mai ieftin, dar se topește și mai bine.

care este suplimentul principal pentru pierderea în greutate sfaturi ușoare pentru acasă pentru a pierde în greutate

Sarea Majoritatea medicilor, împreună cu AHA, recomandă o dietă care conține mai puțin de 2. Dacă aveți deja hipertensiune arterială, vizați mai puțin de 1. De fapt, ei consideră că o limită ideală pentru majoritatea adulților este mai mică de 1.

diva slăbire și centru estetic cum să arzi ultima grăsime încăpățânată

În loc să ajungi la apăsătorul de sare, adaugă în mâncare o stropă de oțet sau o stoarce de lămâie proaspătă. Folosirea ierburilor și a condimentelor este o modalitate excelentă de a da unei mâncăruri familiare o răsucire nouă.

Încercați să creați propriile amestecuri de condimente fără sare, pe care să le aveți la îndemână atunci când aveți nevoie de un impuls de aromă.

Sfat de gust: Aroma ierburilor proaspete se estompează rapid atunci când sunt gătite, așa că adaugă-le chiar înainte de servire.

Nutriție pentru eliminarea grăsimilor

Un ou mare conține 1,6 grame de grăsimi saturate. În loc să tăiați complet ouăle, încercați să le slim down on cu moderație, ceea ce înseamnă șapte sau mai puține ouă întregi pe săptămână pentru un individ sănătos. Ouăle pot face parte dintr-o dietă sănătoasă pentru inimă, atâta timp cât iei cont de aportul saturat de grăsimi pe zi și rămâi în limitele recomandate.

Se amestecă 1 lingură de semințe de chia cu 3 linguri de apă pentru a înlocui un ou într-o rețetă. Vită măcinată Când îți dorești un burger suculent sau o felie groasă de făină de carne, amestecă părți egale piept de curcan macinat și carne de vită macină, hrănită cu iarbă.

Cum să gătesc

Curcanul măcinat adaugă umiditate și face ca burgerii gătiti să fie mai puțin crudați. Pentru rețete precum chili, sos de paste sau caserole care apelează la carne de vită măcinată, puteți înlocui cu curcan măcinat, fără a observa o mare diferență.

Sfatul expertului: Majoritatea supermarketurilor oferă o varietate de cârnați cu gust excelent, cu conținut scăzut de grăsimi, obținute din curcan măcinat. Opteaza pentru un piept de curcan macinat, care are grasimi saturate mai mici decat soiurile de coapsa si picioare. De asemenea, luați în considerare cumpărarea de produse ecologice pentru a crește calitatea și densitatea nutrienților.

scade pierderea în greutate celulita Vector pictogramă pierdere în greutate

Carnea organică conține adesea niveluri mai mari de omega Ciocolata Ciocolata are un loc în dietele sănătoase pentru inimă, dar ar trebui să renunțați la ciocolată albă și ciocolată cu lapte.

Pentru produsele coapte cum ar fi prăjiturile și prăjiturile, toacă fin ciocolata întunecată pentru a o răspândi uniform în toată rețeta și a reduce cantitatea de zahăr necesară cu un sfert sau eliminați grăsimea din carnea măcinată.

Sfat de gust: Vrei mai multă aromă de ciocolată? Crema acru Ca multe alte produse lactate, smântâna este un ingredient încorporat într-o mare varietate de rețete. Obține aceeași aromă tangibilă fără toată grăsimea, purificând cantități egale de brânză de căsuță săracă în grăsimi și iaurt fără grăsime într-un blender și folosind-o în locul smântânei. În coacere, puteți înlocui o cantitate egală de iaurt cu conținut scăzut de grăsimi sau fără grăsimi.

Sfatul expertului: Încercați iaurt grecesc, care este considerabil mai gros și mai cremos decât iaurtul obișnuit, deoarece o mulțime de zer a fost încordată. Friptura Steak obține adesea o reputație proastă ca fiind nesănătoasă. Cu toate acestea, există o eliminați grăsimea din carnea măcinată de tăieturi care sunt mari substituții de carne slabă.

Ceapa, usturoiul, verdele - pentru gust Sare, piper - la gust Cum să gătesc Carnea de carne se prepară cel mai bine din carne mixtă: carnea de vită ¾, iar restul de carne - la gust: carne de porc, miel sau pui de carne. Puteți găti umplutura dintr-un singur tip de carne: carne de vită, miel sau pui. Dar nu trebuie să utilizați carne de porc pură pentru a face chiftele și caserole, ar trebui să fie amestecat cu alte tipuri de carne.

Cele mai bune pariuri sunt: ochi rotund runda de sus mălai de top Dimensiunea porțiunii este esențială. Potrivit Departamentului Agriculturii din SUA, o porție de carne de vită slabă de 3,5 uncii are 4,5 grame sau mai puțin de grăsimi saturate și mai puțin de 95 miligrame de colesterol.

Combinând aceste produse între ele, puteți găti mâncăruri delicioase care vă vor ajuta să îndepărtați grăsimea din abdomen și veți pierde greutatea acasă. Meniu pentru a scăpa de grăsime În plus față de includerea în alimentația alimentelor recomandate, trebuie să respectați și principiile nutriției fracționare - mâncați alimente în porții mici, la fiecare ore.

Sfat de gust: Pentru o tăietură de vită cu o aromă intensă, de vită, adresați-vă măcelarului local despre carnea de vită uscată.

Cereale integrale S-a demonstrat că dietele bogate în cereale integrale reduc tensiunea arterială ridicată, nivelul ridicat de colesterol și riscul de accidente vasculare cerebrale, potrivit AHA. Puteți înlocui până la jumătate din cantitatea de făină cu scop eliminați grăsimea din carnea măcinată cu făină de grâu integral în aproape toate rețetele preferate de coacere. Sfatul expertului: Nu-ți place aroma sau textura grâului integral?

Cum să gătești carne tocată

Căutați la sută alb făină de grâu integral. Are o aromă mai ușoară, dar are totuși nutriție. Zahar Noile orientări sănătoase pentru inimă din AHA îndeamnă oamenii să consume nu mai mult de pentru femei la de calorii pentru bărbați din zaharuri adăugate - care nu apar în mod natural în alimente - pe zi.

Puteți înlocui stevia sau eritritolul cu până la jumătate din eliminați grăsimea din carnea măcinată în majoritatea produselor coapte fără nicio eliminați grăsimea din carnea măcinată de textură sau aromă. Limitarea aportului de zaharuri rafinate și procesate este însă cea mai bună.

Cutletul perfect pentru burger. Cum să-l gătești

Încercați să utilizați sucuri de fructe la sută naturale pentru a îndulci sosurile și băuturile. Sfatul expertului: Cantități mari de zahăr pot fi găsite în articole precum ketchup, pansamente pentru salate și sosuri, așa că citiți cu atenție etichetele.

Fiecare linguriță este egală cu 4 grame de zahăr. Mai multe informații despre sănătatea inimii O dietă sănătoasă este doar un pas pe calea către o inimă sănătoasă. Consultați aceste articole utile pentru alte sfaturi grozave pentru bifați: Ce să faci după ce a supraviețuit unui atac de cord Simptome de atac de cord pe care nu ar trebui să le ignori Popular.