Beneficiile pentru sănătate ale pierderii în greutate din ceapă, Informații nutriționale


Acestea constau în principal din zaharuri simple, cum ar fi glucoza, fructoza și zaharoza, precum și fibre. O porție de 3,5 uncii de grame conține 9,3 grame de carbohidrați și 1,7 grame de fibre, astfel încât conținutul total de carbohidrați digerabili este de 7,6 grame.

Pin on Sănătate

Sunt foarte bogate în fibre solubile sănătoase numite fructani. De fapt, ceapa se numără printre principalele surse alimentare de fructani. Fructanii sunt așa-numitele fibre prebiotice, care beneficiile pentru sănătate ale pierderii în greutate din ceapă bacteriile benefice din intestin. Acest lucru duce la formarea de acizi grași cu lanț scurt SCFAcum ar fi butiratul, care poate îmbunătăți sănătatea colonului, reduce inflamația și reduce riscul de cancer de colon.

sfaturi sanatate

Cu toate acestea, fructanii sunt considerați FODMAP , care pot provoca simptome digestive neplăcute la persoanele sensibile, cum ar fi cele cu sindromul intestinului iritabil IBS. Fibrele lor principale, fructanii, pot hrăni bacteriile prietenoase din intestin, deși pot provoca probleme digestive la unii oameni. Vitamine si minerale Ceapa conține cantități decente de mai multe vitamine și minerale, inclusiv: Vitamina C.

Un antioxidant, această vitamină este necesară pentru funcția imună și întreținerea pielii și a părului.

  • Ceapa: fapte nutritionale si efecte asupra sanatatii - Sanatatea Ta
  • Prin reducerea majoră a aportului de carbohidrați din organism și înlocuirea acestora cu grăsimi, corpul este introdus într-o stare metabolică numită cetoză.
  • Arată ca o ceapă verde uriașă, dar au o aromă mult mai blândă, oarecum dulce și o textură mai cremoasă atunci când sunt fierte.

Folat B9. O vitamină B solubilă în apă, folatul este esențială pentru creșterea celulelor și metabolism și este deosebit de importantă pentru femeile însărcinate.

Vitamina B6. Găsită în majoritatea alimentelor, această vitamină este implicată fa slabire formarea celulelor roșii din sânge. Acest mineral esențial poate avea efecte de scădere a tensiunii arteriale și este important pentru sănătatea inimii.

Alți compuși vegetali Beneficiile pentru sănătate ale cepei sunt atribuite antioxidanților și compușilor care conțin sulf. În multe țări, ceapa este, de asemenea, printre principalele surse alimentare de flavonoide, în special un compus numit quercetin.

Cei mai abundenți compuși vegetali din ceapă sunt: Antociani. Găsite doar în ceapa roșie sau purpurie, antocianinele sunt antioxidanți puternici și pigmenți care conferă aceste ceapă culoarea lor roșiatică. Un flavonoid antioxidant, quercetina, poate reduce tensiunea beneficiile pentru sănătate ale pierderii în greutate din ceapă și poate îmbunătăți sănătatea inimii.

Compuși ai sulfului. Acestea sunt în principal sulfuri și polisulfuri, care pot proteja împotriva cancerului.

  1. Ectomorfii pierd greutatea cu ușurință
  2. Arde grăsime 247
  3. 10+ Best Dieta cu ceapa images | diete, sănătate, remedii naturiste
  4. Ginsengul sibian beneficiază de scădere în greutate

Acești compuși care conțin sulf pot inhiba dezvoltarea microorganismelor dăunătoare și pot preveni formarea cheagurilor de sânge. Ceapa roșie și galbenă este mai bogată în antioxidanți decât alte tipuri. De fapt, ceapa galbenă poate conține de aproape 11 ori mai mulți antioxidanți decât ceapa albă.

beneficiile pentru sănătate ale pierderii în greutate din ceapă

Gătitul poate reduce semnificativ nivelul unor antioxidanți. Soiurile colorate, precum cele galbene sau roșii, conțin mai mulți antioxidanți decât cele albe. Beneficiile pentru sănătate ale cepei Ceapa s-a dovedit a avea puternice proprietăți antioxidante și antiinflamatorii. Reglarea glicemiei Diabetul de tip 2 este o boală frecventă, caracterizată în primul rând de niveluri ridicate de zahăr din sânge. Studiile la animale sugerează că ceapa poate reduce nivelul zahărului din sânge.

beneficiile pentru sănătate ale pierderii în greutate din ceapă

Aceleași rezultate au fost prezentate la oameni. Un studiu efectuat la persoanele cu diabet zaharat de tip 2 a constatat că consumul a uncii grame de ceapă crudă pe zi a dus la o reducere semnificativă a nivelului zahărului din sânge. Ceapa crudă poate ajuta la controlul diabetului de tip 1 și 2 , dar este nevoie de mai multe cercetări.

CEAPA - Sursa de Sanatate

Sănătatea oaselor Osteoporoza este o problemă comună de sănătate, în special la femeile aflate în postmenopauză. O dietă sănătoasă este una dintre principalele măsuri preventive.

30 Best Sfaturi sanatate images in | sănătate, remedii naturiste, remedii naturale

Studiile la animale au arătat că ceapa protejează împotriva deteriorării oaselor și poate chiar crește masa osoasă. Un studiu observațional amplu la femei cu vârsta peste 50 de ani a constatat că consumul regulat de ceapă este legat de densitatea osoasă crescută.

beneficiile pentru sănătate ale pierderii în greutate din ceapă

Cercetări suplimentare indică faptul că aportul de fructe, ierburi și legume selectate, inclusiv ceapă, poate reduce pierderea osoasă la femeile aflate în postmenopauză. Reducerea riscului de cancer Cancerul este o boală frecventă, caracterizată prin creșterea necontrolată a celulelor.

Pierderea în greutate îmbunătățește limfedemul una dintre principalele cauze de deces din lume. Studiile observaționale au legat consumul crescut de ceapă de un risc redus de mai multe tipuri de cancer, cum ar fi cele ale stomacului, sânului, colonului și prostatei.

dieta cu ceapa

Acestea pot reduce nivelul zahărului din sânge, pot îmbunătăți sănătatea oaselor și pot reduce riscul apariției mai multor tipuri de cancer. Posibile dezavantaje Consumul de ceapă poate duce la respirație urât mirositoare și la un miros neplăcut al corpului. Mai multe alte dezavantaje pot face ca această legumă să nu fie potrivită pentru unii oameni.

Intoleranță la ceapă și alergie Alergia la ceapă este relativ rară, dar intoleranța la soiurile brute este destul de frecventă.

Acasă Eșarfe Ce este într-un castravete? Câte calorii, vitamine, compoziția castraveților și valoarea nutrițională sunt în castraveți.

Simptomele intoleranței la ceapă includ tulburări digestive, cum ar fi stomacul supărat , arsurile la stomac și gazele.

Unele persoane pot prezenta reacții alergice la atingerea cepei, indiferent dacă sunt sau nu alergice la consumul acestora. Acestea pot provoca simptome digestive neplăcute, cum ar fi balonare , gaze, crampe și diaree.

Iritarea ochilor și gurii Cea mai frecventă problemă cu prepararea și tăierea cepei este iritarea ochilor și producerea de lacrimi.

beneficii pentru sănătate ale consumului de ceapă crudă

Când este tăiată, celulele unei ceapă pentru a elibera un gaz numit factor lacrimator LF. Gazul activează neuronii din ochi care provoacă o senzație de usturime, urmată de lacrimi care sunt produse pentru a elimina iritantul. Lăsarea intactă a capătului rădăcinii în timpul tăierii poate reduce iritarea, deoarece baza de ceapă are o concentrație mai mare de substanțe decât becul.

Tăierea cepei sub apă curentă poate împiedica, de asemenea, dizolvarea acestui gaz în aer. LF este, de asemenea, responsabil pentru senzația de arsură din gură atunci când ceapa este consumată crudă. Această senzație de arsură este redusă sau eliminată prin gătit.

Periculos pentru animale de companie În timp ce ceapa este o componentă sănătoasă a dietelor umane, ele pot fi mortale pentru unele animale, inclusiv câini, pisici, cai și maimuțe. Principalii vinovați sunt sulfoxizii și sulfurile, care pot induce o boală numită anemie corporală Heinz.

beneficiile pentru sănătate ale pierderii în greutate din ceapă

Această boală se caracterizează prin deteriorarea globulelor roșii ale animalelor, ceea ce duce la anemie. Asigurați-vă că nu hrăniți ceapa animalului dvs.

Practic, ai deja aceste remedii la tine în casă! Cum prevenim eficient? Este un tonic revigorant pentru întregul organism, dar mai ales pentru inimă.

Ceapa poate fi toxică pentru unele animale. Linia de jos Ceapa este o legume rădăcină cu o varietate de beneficii. Sunt bogate în antioxidanți și compuși care conțin sulf, dintre care unii pot avea o serie de efecte benefice. Deși sunt necesare mai multe cercetări, ceapa a fost legată de îmbunătățirea sănătății osoase, niveluri mai mici de zahăr din sânge și un risc redus de cancer.

Beneficii ale legumelor de primăvară pentru sănătate

Pe de altă parte, pot provoca probleme digestive la unii oameni. Dacă vă bucurați de ele, ceapa poate fi o componentă valoroasă a unei diete sănătoase. Lasa un raspuns.